Я чекни набързо за Пежо 407 как шарнира на носача (жабката) е 143 лв, а целия носач сигурно къв 500... и не е само това. Та... търся си шарнир за моя носач (на Фиата), намери ми де.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коя марка автомобил НЕ бихте си купили никога?
Collapse
X
-
Целта на тази тема не е да се опонира на някой, който е споделил нещо. Всеки си има няк’во виждане за марките. Трябва ли да се натрапва на останалите и да се спори с тях? Ако съм решил, че нямя да си купя Форд, ще си намеря 10’000 причини, а ако се аргументирате за всички - ще си измисля 10’001-ва, но пак няма да си го купя. Вие какъв спор ударихте, егати...
Коментар
-
Коментирайки цени на части и ремонти се досещам за мнението на колегата BO в една друга тема във форума. Напълно съм съгласен с него, че за BMW, а и за всички немски- ФАГ групата Опел и Мерцедес има много голям избор на резервни части- както евтини китайци, така и средна хубост и топ качество. Поради ред причини немските коли са най-многобройни в нашата мила родина и ето защо за тях предлагането е най-голямо. За нашите любими италианки доста често въобще е проблем да се намери каквато и да е марка от дадена част. Например за моята Капа седан няма никъде в България нови задни пружни- а за сходните БМВ 5, Мерцедес Е и т.н. има. Колегата alvanovo в друга тема се оплаква,че не може да си намери нещо елементатно- тампони за стаб. щанга за Фиат Мареа 96+ година, а все пак това не е Ритмо набор 84. Подобни примери сигурно може да се дадат десетки. И тези, които сме специализирани в предлагането на части за италиански автомобили се броим на пръсти-АХМ, ТиН, Ал. Ауто, Митака71, може би пропускам още няколко. А за немските ако започна да изреждам....Ако добавим и обезценката на италианските и немските коли- не само в България ами и като цяло италианските се обезценяват повече. Така всеки мислещ рационално и малко повече икономически грамотно ще предпочете немската кола. Тук вече идва важния момент,че ние сме любители на италианските коли или поне на някоя определена марка от тях и нека повечето колеги да си кажат дали не са си купили колите повече със сърце отколкото с разум. Нека по-добре да се изслушваме и подкрепяме и съветваме, защото все пак нещо ни обединява, а не да се подмятат подигравки и простотии. П.С. Дано не досадих на никого с многословието сиex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
packo84 всеки мислещ рационално и малко повече икономически грамотно, както казваш никога няма да си купи немска кола бъди сигурен Това не значи че не може и не трябва да се изкарват пари от тази работа, мисля че ме разбираш.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:packo84 всеки мислещ рационално и малко повече икономически грамотно, както казваш никога няма да си купи немска кола бъди сигуренF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Пунто с мерцедес няма база за сравнение, различни класове и разбира се различната цена като на нов автомобил е повече от показателно.По същата логика можем да сравним Поло с Марея примерно, е няма база за сравнение.Давам един простичък пример, макар и малко тесен:Към днешна дата с какво толкова голф 4 е по-добър от Брава, че да струва двойно (голф 99 и брава 99)? Сравняваме еднакви години на производство и един и същ клас. А с какво дори и голф 3 е по-добър от Брава- пак да сравним еднакви години на производство (примерно 95-97).Личното ми мнение, че немските коли лежат на стара слава, не казвам че са лоши, но в хората е насъдено впечетление, че качеството на италианките е на ниско ниво. Според мен не е така, немските коли ги продава емблемата. Аз лично купих Фиат именно поради такива чисто икономически причини.Нито съм я харесвал колата на външен вид, нито пък съм имал мнение, че фиат са добри коли, а просто за по-нова кола и за по-малко пари нямаше какво друго. Всеобщо се приказва ,че немскитете коли са най-добри, но при коли 2-а ръка няма правила и зависимости относно качеството на екземплярите.През 2007 г немски аналог на бравата в класа си и периода на производство беше с няколко хиляди лева повече- от 3 до 6. Всички коли се развалят, заложих на това, че дори и мн повече да се чупи фиата , то той едва ли ще достигне цената (покупната) на ФВ Г4.Фиата струваше 6 000, Г4 вървеше 10-12.Сега Г4 струва 4 000, брава струва 2000. От коя кола, кой колко пари е загубил мисля е ясно. И до сега след над 130 000 км не съм налял повече от 3000 лева за ремонти.ilko-gd написа:packo84 всеки мислещ рационално и малко повече икономически грамотно, както казваш никога няма да си купи немска кола бъди сигуренPlay Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Към днешна дата с какво толкова голф 4 е по-добър от Брава, че да струва двойно (голф 99 и брава 99)? Сравняваме еднакви години на производство и един и същ клас.Alex_RT написа:Аз лично купих Фиат именно поради такива чисто икономически причини.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Alex_RT написа:Пунто с мерцедес няма база за сравнение, различни класове и разбира се различната цена като на нов автомобил е повече от показателно.По същата логика можем да сравним Поло с Марея примерно, е няма база за сравнение.Давам един простичък пример, макар и малко тесен:Към днешна дата с какво толкова голф 4 е по-добър от Брава, че да струва двойно (голф 99 и брава 99)? Сравняваме еднакви години на производство и един и същ клас. А с какво дори и голф 3 е по-добър от Брава- пак да сравним еднакви години на производство (примерно 95-97).Личното ми мнение, че немските коли лежат на стара слава, не казвам че са лоши, но в хората е насъдено впечетление, че качеството на италианките е на ниско ниво. Според мен не е така, немските коли ги продава емблемата. Аз лично купих Фиат именно поради такива чисто икономически причини.Нито съм я харесвал колата на външен вид, нито пък съм имал мнение, че фиат са добри коли, а просто за по-нова кола и за по-малко пари нямаше какво друго. Всеобщо се приказва ,че немскитете коли са най-добри, но при коли 2-а ръка няма правила и зависимости относно качеството на екземплярите.През 2007 г немски аналог на бравата в класа си и периода на производство беше с няколко хиляди лева повече- от 3 до 6. Всички коли се развалят, заложих на това, че дори и мн повече да се чупи фиата , то той едва ли ще достигне цената (покупната) на ФВ Г4.Фиата струваше 6 000, Г4 вървеше 10-12.Сега Г4 струва 4 000, брава струва 2000. От коя кола, кой колко пари е загубил мисля е ясно. И до сега след над 130 000 км не съм налял повече от 3000 лева за ремонти.ilko-gd написа:packo84 всеки мислещ рационално и малко повече икономически грамотно, както казваш никога няма да си купи немска кола бъди сигуренA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ние като купувахме Стилото 2009-та година бяхме поставени пред подобна дилема. Тогава то беше на 5 години за цена 7200 лв, а аналогична кола от немски произход (Г4 например) за тази цена беше 4-5 години по-стар. И така се замислихме, добре, по-добра се води колата, ама като екстри е аналогична, като двигател също, но двойно по-стара.... И затова решихме да заложим на по-новия автомобил, който в последствие хич не се оказа толкова зле, колкото се разнасяше в медийното пространство. Иначе конкретно по темата аз бих си купил всяка марка автомобил, ако ми хареса и е добър.Fiat Stilo 115 h.p. 2004
Глупаво е да правиш планове за целия си живот, след като не си господар дори на утрешния ден.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар