Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой от двата фиата да избера ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кой от двата фиата да избера ?

    Не знам дали е в правилата да давам линкове към обявите в мобиле.бг затова ще им напиша характеристиките тук.1.Фиат Стило 2002г 1.6 ,на метан ,нов внос -регистриран и с номера вече,метанов инжекцион BRC,4 врати,161к км. ---> цена 4200лв2.Фиат Пунто 1.2 газ,2001г,210к км, -- цена 3100лв /струва ми се че цената е бая височка ?!!/Ясно е че първия е доста по добър но търся и други мнения.Струват ли си колиците на тая цена,изобщо всякакви мнения са добри дошли понеже не съм карал досега италиански машини Държа да е икономична и да не ми създава грижи,мразя да хода по майстори Ще се кара може би повече извънградско из страната.Между другото се колебая и между един VW Lupo 1.4, 16V,2000г,газов инжекцион за 3300лв

    #2
    Ако ще е за извънградско - Стило, ама търси по-ново 2003-2004 че са с по-малко болежки. Пунто 2 не съм карал, но си е градска кола и със сигурност няма да ти е удобна като стилото.Щом ще пътуваш и извън страната, по-добре търси нещо на пропан. С метана постоянно ще трябва да зареждаш, а газта е по начесто и може да сложиш по-голяма бутилка.Няма проблем с линковете.Я погледни тези:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3ltlvp - тази е доста добра, с газ. инжекцион, но е с 2 врати.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3ltmgs
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Колега мерси за линковете,тая втората наистина е добра но аз търся нещо от Пловдив.И да е икономична,в смисъл газ или метан .Извън страната няма да пътувам с нея,по скоро из страната Щом няма проблем ето ги обявитеhttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...slink=3libkrи VW Lupohttp://prodavalnik.com/vw-lupo-1-4-16v-i27204831

      Коментар


        #4
        Извинявай, прочел съм го грешно, все пак е понеделник На това стило ме притеснява годината, има доста изписано какви хронични ядове имат тези коли до 2004Но пък знам ли, ако ти хареса и й работи всичко, вземай я Цената горе-долу е оправдана - съединител, метан, регистрации, винетки, граждански.Лупото акано, не го гледай
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Вместо да си купуваш от първите Стило-та с многото дефекти (поне според форумните митове и легенди) или Пунто 2 на космическа цена, защо не видиш Браво и Брава след 2000. Където 2001-2002 година там и 2000. За кой ли път ще изразя недоумението си, защо едно Пунто 2000-2001 струва повече от Браво/Брава от същия период, при положение, че е по-нисък клас?! Освен това от моя опит, бих казал, че Пунто 2 е доста по-ненадеждно от Браво/Брава. Ето това например изглежда добре http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3luumb , а има и доста обяви за Браво/Брава с 1.2 16V, което ще е още по-икономично. Сигурен съм, че и в Пловдив ще се намерят такива. Пунто 2 над 2500 не си заслужава, освен ако не е някое наточено HGT.
          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

          Коментар


            #6
            Колега това е така, защото Пунто 2 е по-нов модел. В момента се намират за малко под 2000 що годе добри 1.2 бензин, а браво не е много по-евтино, що годе са на кантар. Докато преди Пунто 2 беше доста по-скъпо от Браво. И аз бих предпочел Bravo/a от последните. Настина пунтото е по-ненадеждно.
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #7
              Много ми е интересно, какво имате предвид под "ненадеждно"? Щото и аз се бех засилил за пръчковите Браво/а, но попаднах на Пунто 2 през 2009г. от тогава са 4 години, минал съм 50000км, от които 37-8к на газ и единственото, което съм правил като ремонт, изключвайки консумативите е стартер(имаше нагар). За каква "надеждност" говорите не ми е ясно. Всичко е до екземпляр, километри и поддръжка.

              Коментар


                #8
                ok,какво ще кажете за тея двете Bravo/а тогаватази е по добра,но цената ще скокне .500лв за документи и 500лв една газова като и сложа ще иде 2800http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11364143903111794&f 1=details&slink=3m02ikтоя дизелак пък е обслужен + има всички документи и ще ми легне само 1800 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3m0742

                Коментар


                  #9
                  Не че нещо но свястна кола под 5 бона трудно се намира. Каквото и да купиш все ще правиш. Моя съвет е за брава 1,2
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    Alex_RT написа:
                    Не че нещо но свястна кола под 5 бона трудно се намира. Каквото и да купиш все ще правиш. Моя съвет е за брава 1,2
                    то най-хубаво да се вземе чисто ново Ферари ама тря да се вместим в някъв бюджет все пак

                    Коментар


                      #11
                      По-добре компетентните по печките да се изкажат, но от каквото съм чел из форума съм запомнил, че дизеловите Браво/Брава също е добре да са 2000-2001 и да пише JTD100 по тях :D
                      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                      Коментар


                        #12
                        Painfall написа:
                        Много ми е интересно, какво имате предвид под "ненадеждно"? Щото и аз се бех засилил за пръчковите Браво/а, но попаднах на Пунто 2 през 2009г. от тогава са 4 години, минал съм 50000км, от които 37-8к на газ и единственото, което съм правил като ремонт, изключвайки консумативите е стартер(имаше нагар). За каква "надеждност" говорите не ми е ясно. Всичко е до екземпляр, километри и поддръжка.
                        Примерно, че бравото няма електро усилвател на волана. Ако ти за 50к не си имал абосолютно никакъв проблем с него, един вид даже не си разбрал че има такова нещо, то си страшен късметлия! И бравото като е пръчково, пунтото щото не е. Не го приемай лично, това са просто моите наблюдения. Пунто 2 е супер удобно за товарене, карал съм 6 цилиндров двигател с него без проблем. Маневрено е горе-долу, мъничко е и си намираш лесно място, и ... с това приключват плюсовете му.
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар


                          #13
                          Не, че съм късметлия. Просто моето Пунто въобще няма електроусилвател :D Не, аз не го приемам лично, повече от ясно ми е, че всеки си има някакви наблюдения върху нещата, предпочитания, убеждения и т.н. Например моите изводи се базират върху това, че много приятели и познати си накупиха Бравота и всичките имаха различни и много проблеми. Може би са попаднали на кофти поддържани бройки и пр. В крайна сметка, всеки трябва да си вземе и да си кара това, което му харесва, защото това е най-важното. С всяка кола има проблеми - с коя повече, с коя по-малко.

                          Коментар


                            #14
                            Общо взето има голяма доза късмет, защото да не забравяме че все пак караме изхвърлени от някой коли.

                            Коментар


                              #15
                              Tempras написа:
                              Маневрено е горе-долу, мъничко е и си намираш лесно място, и ... с това приключват плюсовете му.
                              Да, горе-долу е маневрено, но това че е мъничко не напълно вярно, въпреки че човешките представи за малко и голямо са различни, още повече виждам че караш Alfa 166/164, която е в съвсем различен клас, като размери, оборудване и.т.н., логично е другите коли да ти се виждат малки . Има и нещо друго, колите през годините в различните сегменти пораснаха доста на размери. Ще си позволя да направя едно сравнение на размерите между Fiat Punto Mk2 от B-сегмента и Fiat Regata/Ritmo предшественик на Fiat Bravo/Brava от C-сегмента:Fiat Regata/RitmoWheelbase - 2,446 mm.Length - 4,260 mm. Width - 1,651 mm. Height - 1,412 mm.Curb weight - 890-1,035 kgFiat Punto Mk2(1999-2010)Wheelbase - 2,460 mm.Length - 3,800 mm.(3-door, 1999-03)Length - 3,835 mm.(5-door, 1999-03)Length - 3,840 mm.(3-door, 2003-10)Length - 3,865 mm.(5-door, 2003-10)Width - 1,660 mm.Height - 1,480 mm.Curb weight - 860-1,050 kg. http://en.wikipedia.org/wiki/C-segment http://en.wikipedia.org/wiki/B-segment
                              Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
                              Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
                              Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
                              Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

                              https://www.fiat-uno.org/

                              Коментар

                              Working...
                              X