Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Sev написа:
    Сега колата е както си трябва: )
    Супер,радвам се че най накрая май сагата приключи
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #92
      Да ви се похваля с последните модове Сложих Eibach/Bilstein B12 окачване - момчетата във Ventura се справиха супер и доста бързо. Имаше едно леко притропване при пълен десен волан, но изчезна, явно е трябвало няколко дни да "улегне". Сега остава само на реглаж да мине. Та за окачването - не е много по-различно от стандартното на версия Sport. 30 mm е, тоест около сантиметър по-ниско от стандартното. Колата стои супер отстрани, не вярвах, че ще има видима разлика само от около сантиметър. От гледна точка на возия - при стандартно каране из града е горе-долу същото. Не е по-твърдо в никакъв случай, даже го усещам една идея по-меко. Основната разлика обаче е, че след преминаване на неравност, колата се успокоява почти мигновено. Ако трябва да съм честен очаквах по-голяма разлика, ако трябваше да решавам сега бих взел само пружините. Но пък онзи ден гоних един светофар и влязох с по-висока скорост в едно кръстовище - колата беше като залепена. Така че при малко по-агресивно каране вероятно кефът ще е доста по-голям Другото е централна тръба Ragazzon, която добавих към гърнето, което взех пак от Ragazzon преди 2 години. Една от най-добрите ми покупки - тръбата е вместо средното гръне (тя самата е гола тръба, няма гърне) и добавя много леко и ненатрапващо се боботене в ниските обороти, което се "изглажда" в момента, в който се движиш с над 20-30. Вече над 4000 оборота крайното гърне си казва думата, но там звукът е друг. Тръбата също пасна перфектно на колата, тя си е правена за нея - никакви грижи със закачането. Видимо е много качествена като изработка, недостатък е, че цялата изпускателна е малко по-тежка и при определени условия накрайниците отзад опират в колата. Тия дни ще ида пак до Крафт да видим как да ги поразместим.И мисля това да е за тая година, вероятно ще добавя само и тази лента + червените огледала (без надписа Abarth) и мирясвам

      Коментар


        #93
        lyubohar написа:
        Да ви се похваля с последните модове Сложих Eibach/Bilstein B12 окачване - момчетата във Ventura се справиха супер и доста бързо. Имаше едно леко притропване при пълен десен волан, но изчезна, явно е трябвало няколко дни да "улегне". Сега остава само на реглаж да мине. Та за окачването - не е много по-различно от стандартното на версия Sport. 30 mm е, тоест около сантиметър по-ниско от стандартното. Колата стои супер отстрани, не вярвах, че ще има видима разлика само от около сантиметър. От гледна точка на возия - при стандартно каране из града е горе-долу същото. Не е по-твърдо в никакъв случай, даже го усещам една идея по-меко. Основната разлика обаче е, че след преминаване на неравност, колата се успокоява почти мигновено. Ако трябва да съм честен очаквах по-голяма разлика, ако трябваше да решавам сега бих взел само пружините. Но пък онзи ден гоних един светофар и влязох с по-висока скорост в едно кръстовище - колата беше като залепена. Така че при малко по-агресивно каране вероятно кефът ще е доста по-голям Другото е централна тръба Ragazzon, която добавих към гърнето, което взех пак от Ragazzon преди 2 години. Една от най-добрите ми покупки - тръбата е вместо средното гръне (тя самата е гола тръба, няма гърне) и добавя много леко и ненатрапващо се боботене в ниските обороти, което се "изглажда" в момента, в който се движиш с над 20-30. Вече над 4000 оборота крайното гърне си казва думата, но там звукът е друг. Тръбата също пасна перфектно на колата, тя си е правена за нея - никакви грижи със закачането. Видимо е много качествена като изработка, недостатък е, че цялата изпускателна е малко по-тежка и при определени условия накрайниците отзад опират в колата. Тия дни ще ида пак до Крафт да видим как да ги поразместим.И мисля това да е за тая година, вероятно ще добавя само и тази лента + червените огледала (без надписа Abarth) и мирясвам
        С какъв мотор ти е колата?
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #94
          1.4 Tjet 150

          Коментар


            #95
            lyubohar написа:
            1.4 Tjet 150
            такава много ме харесваколко време я караш? някакви проблеми?
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #96
              5 години; виж няколко страници по-назад, бяхме писали относно проблемите

              Коментар


                #97
                Тази трябва да се види!http://www.mobile.bg/11396606631422993
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #98
                  Комбинацията в салона на розово и лилаво е покъртителна, багажника с това "киче" е без коментар, такива коли изобщо не трябва да се показват
                  punto HGT

                  Коментар


                    #99
                    Бюджетна версия на Бентлито на Парис Хилтън Аз тогава да взема да пусна моята за 30к

                    Коментар


                      Лееел ще умра вее!!!Дали ще се навият на бартер за Мултипла
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        Може ли малко онформация каква е разликата на 1.6 multijet 90 коня и 105, 120 знам че е с променлива геометрия на турбината. Тази версия 90 конски сили с малко чип тунинг дали ще се натоварва много двигателя при положение че е малко коне, които ми се струват малко за бравото. Скоростната кутия една и съща ли е. Несе намира много информация за най-слабата версия на 1.6
                        Fiat Bravo TD100

                        Коментар


                          Предполагам, че се води detuned версия.За пазари като Белгия, Германия и Турция.Разликата би следвало да е софтуерна само(между 1,6 - 90/105 и 120).Бърз преглед в ЕПЕР показва еднакъв съединител и маховик с някои 1,9ки, така че може и да носи на сериозен ремап.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            Не разбирам много от дизели, но почти сигурно и турбото е различно...

                            Коментар


                              В Кауфланд и Метро има хубави чистачки за нашите колиValeo FirstЗа Браво трябват размери 600 + 480 (оригинално е 450, но и 480 пасва идеално)В Метро двете чистачки излизат общо 26 лева, в Кауфланд 30
                              Прикачени файлове
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                Преди време бяха дори по-евтини в Метро.Иказрват около 6-7 месеца.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X