Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Да ви се похваля с последните модове Сложих Eibach/Bilstein B12 окачване - момчетата във Ventura се справиха супер и доста бързо. Имаше едно леко притропване при пълен десен волан, но изчезна, явно е трябвало няколко дни да "улегне". Сега остава само на реглаж да мине. Та за окачването - не е много по-различно от стандартното на версия Sport. 30 mm е, тоест около сантиметър по-ниско от стандартното. Колата стои супер отстрани, не вярвах, че ще има видима разлика само от около сантиметър. От гледна точка на возия - при стандартно каране из града е горе-долу същото. Не е по-твърдо в никакъв случай, даже го усещам една идея по-меко. Основната разлика обаче е, че след преминаване на неравност, колата се успокоява почти мигновено. Ако трябва да съм честен очаквах по-голяма разлика, ако трябваше да решавам сега бих взел само пружините. Но пък онзи ден гоних един светофар и влязох с по-висока скорост в едно кръстовище - колата беше като залепена. Така че при малко по-агресивно каране вероятно кефът ще е доста по-голям Другото е централна тръба Ragazzon, която добавих към гърнето, което взех пак от Ragazzon преди 2 години. Една от най-добрите ми покупки - тръбата е вместо средното гръне (тя самата е гола тръба, няма гърне) и добавя много леко и ненатрапващо се боботене в ниските обороти, което се "изглажда" в момента, в който се движиш с над 20-30. Вече над 4000 оборота крайното гърне си казва думата, но там звукът е друг. Тръбата също пасна перфектно на колата, тя си е правена за нея - никакви грижи със закачането. Видимо е много качествена като изработка, недостатък е, че цялата изпускателна е малко по-тежка и при определени условия накрайниците отзад опират в колата. Тия дни ще ида пак до Крафт да видим как да ги поразместим.И мисля това да е за тая година, вероятно ще добавя само и тази лента + червените огледала (без надписа Abarth) и мирясвам
Коментар
-
lyubohar написа:Да ви се похваля с последните модове Сложих Eibach/Bilstein B12 окачване - момчетата във Ventura се справиха супер и доста бързо. Имаше едно леко притропване при пълен десен волан, но изчезна, явно е трябвало няколко дни да "улегне". Сега остава само на реглаж да мине. Та за окачването - не е много по-различно от стандартното на версия Sport. 30 mm е, тоест около сантиметър по-ниско от стандартното. Колата стои супер отстрани, не вярвах, че ще има видима разлика само от около сантиметър. От гледна точка на возия - при стандартно каране из града е горе-долу същото. Не е по-твърдо в никакъв случай, даже го усещам една идея по-меко. Основната разлика обаче е, че след преминаване на неравност, колата се успокоява почти мигновено. Ако трябва да съм честен очаквах по-голяма разлика, ако трябваше да решавам сега бих взел само пружините. Но пък онзи ден гоних един светофар и влязох с по-висока скорост в едно кръстовище - колата беше като залепена. Така че при малко по-агресивно каране вероятно кефът ще е доста по-голям Другото е централна тръба Ragazzon, която добавих към гърнето, което взех пак от Ragazzon преди 2 години. Една от най-добрите ми покупки - тръбата е вместо средното гръне (тя самата е гола тръба, няма гърне) и добавя много леко и ненатрапващо се боботене в ниските обороти, което се "изглажда" в момента, в който се движиш с над 20-30. Вече над 4000 оборота крайното гърне си казва думата, но там звукът е друг. Тръбата също пасна перфектно на колата, тя си е правена за нея - никакви грижи със закачането. Видимо е много качествена като изработка, недостатък е, че цялата изпускателна е малко по-тежка и при определени условия накрайниците отзад опират в колата. Тия дни ще ида пак до Крафт да видим как да ги поразместим.И мисля това да е за тая година, вероятно ще добавя само и тази лента + червените огледала (без надписа Abarth) и мирясвамФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Тази трябва да се види!http://www.mobile.bg/11396606631422993A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Може ли малко онформация каква е разликата на 1.6 multijet 90 коня и 105, 120 знам че е с променлива геометрия на турбината. Тази версия 90 конски сили с малко чип тунинг дали ще се натоварва много двигателя при положение че е малко коне, които ми се струват малко за бравото. Скоростната кутия една и съща ли е. Несе намира много информация за най-слабата версия на 1.6Fiat Bravo TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар