Venioid написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Venioid написа:spark написа:Трябват ли някакви кодове за "касетофона" след като е бил откачен акумулатора?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Flow написа:Venioid написа:spark написа:Трябват ли някакви кодове за "касетофона" след като е бил откачен акумулатора?Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Смених акумулатора - освен нулирането на датата и часа, други нередности не забелязах. Радиото работи и си помни запаметените станции.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Бях се засилил да взимам тази: http://www.cars.bg/c653393Но нещо не можах да преглътна лепеното със силикон табло пред пасажера. Иначе калниците и броните са нови не са китвани... но с гръмнал еъгбег.. мерси, ама не мерси, а щом и радиатор е сменян.. удара няма да е от най-леките.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
да ви разкажа малко за моята, която между другото стана на 70000една лека драма започна преди около 3 годиниколата палеше трудно когато има гориво под 1/2 от резервоараписал съм и в друга темапо едно време си мислех че иска ново гориво, защото карам на газ и бензина доста се застоява но се оказа че е точно от нивотоно по ред на номератаминалата година смених ремъци и ролкитев Лисан Сервизказах на Сашо за проблема с паленетомериха налягания, компресии, проба с нови бобини и какво ли ненищо не откриха, взех си яи тъй като ми писна да се мъча я оставих във Вентурабяхме говорили с Тони (Mury) каква и е драмата и най-логичното беше да се види наляганетооказа се че то е 3 бара, а не 3,5 и освен това налягането за една нощ падаше до 0 (Сашо ми каза че колата държи 3,5 и проблема с паленето не е от това)всъщност това падане до 0 е фатално, защото колата няма връщата тръба за излишното гориво, целия този процес става в кошницата на помпата с някакво подобие на регулатор за горивоестествено немска част ще направи проблем в една италианска кола, помпата е БОШрегулатора е пластина, притискаща една съчмаи при определено налягане се отваря повече и връща излишното гориво, за да може до мотора да стига точно 3,5и нормално когато има повече гориво, на принципа на скачените колата пали по-леснота взех една помпа от Стило, защото този регулатор не се продава отделно а и не бяхме сигурни дали само това прави проблемсложихме я и колата взе да пали без проблем, но след палене се държеше малко странно докато не позагреено така едва няколко днипо едно време взе да не пали изобщовикнах репатрак и колата се запъти при Вентураоказа се че е задавена....момчета провериха всичко - няма проблемимаше моменти в които работи, в други не, докато беше при тях пак се задави при един от опититепроверихме дюзите - бяха като нови въпреки че колата беше минала около 45 000 на газ, държат горивото като не работят, не пикаят, идеално разпръскване, дебит също като на новии Тони взе да се отчайва сигурно още ми сънува колатавикам си, квото таковакато последна стъпка решил да види ремъка - и какво се оказва, че е разминатзацепиха я на ново и тогава не само палеше но вече и след това изобщо не се чудеше а вървеше прекраснозвъннах на Сашо, той естествено не беше съгласен с диагнозата на момчетата от Вентурано е факт че колата след това се движеше отличноосвен това че ми каза че няма проблеми с налягането на горивото, а то имаше и това ме кара да мисля че изобщо не е обърнато внимание на колата микато капак се оказа ремъчната шайба имаше разни поражения, които няма от къде да се получили, освен при смяната на ремъците та с две думи небрежноста на Лисан Сервиз или тяхната некадърност ми струваха нова ремъчна шайба, репатриране на автомобила, ново презацепване, , ново диагностициране на пролема с налягането, доста време без кола и много нерви...помпата от Стило не е напълно подходяща за Бравопараметрите са същите, обаче тъй като конструкцията е леко различна, изхода за бензинопровода е на друго мястов крайна сметка си отремонтирах оригиналната помпа и сега съм с нея
Коментар
-
На база горното мнение, от както този човек ми сложи думи и действия в устата, които не съм ги направил, то никога няма да го препоръчам на никой. Дори обратното - ако някой иска съвет за този сервиз, с удоволствие ще гледам да го разкарам само, за да не отиде там.Не обичам да правя антиреклама на някой, но тия му простотии преляха чашата.Извинявам се, че пиша в тема за Браво, но без конкретно мнение свързано с модела, но за вече над 15 години сред средите с италиански автомобили и сервизи съм се нагледал на разни неща.Когато не може да си държиш на реномето, това ще става. И да не забравяме, че всичките тези сервизи, които към днешна дата ги знаят всички, са тръгнали само от италианските форуми. Няма нито един, който просто да не е сътворен от хора, които са били по италианските форуми от "едно време", когато дори нямаше и този форум, а разчитахме само на дир-а, просто да е бил препоръчан.И за това като видя разни такива хора, да не уважават труда и най-вече колите на собствениците, то ще се изказвам негативно и аз.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Затова никаква смяна толкова рано на оригиналния ремък.На 5-тата година моята кола ще бъде на 60 х.Къде са 120х.Ще поема риска и ще карам поне още 20х. :D Колата се кара предимно на извънградско, стои в топъл гараж и не е видяла никакви екстремни температурни разлики които да повредят ремъка. :D И никакви газови.Още от времето когато сложих газово на ладата се убедих ,че те само развалят колите и удоволствието от карането.А кефа цена няма :D
Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
Brava1.4SX
Коментар
-
yuliyancho написа:Затова никаква смяна толкова рано на оригиналния ремък.На 5-тата година моята кола ще бъде на 60 х.Къде са 120х.Ще поема риска и ще карам поне още 20х. :D Колата се кара предимно на извънградско, стои в топъл гараж и не е видяла никакви екстремни температурни разлики които да повредят ремъка. :D И никакви газови.Още от времето когато сложих газово на ладата се убедих ,че те само развалят колите и удоволствието от карането.А кефа цена няма :DФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Sev написа:да ви разкажа малко за моята, която между другото стана на 70000една лека драма започна преди около 3 годиниколата палеше трудно когато има гориво под 1/2 от резервоараписал съм и в друга темапо едно време си мислех че иска ново гориво, защото карам на газ и бензина доста се застоява но се оказа че е точно от нивотоно по ред на номератаминалата година смених ремъци и ролкитев Лисан Сервизказах на Сашо за проблема с паленетомериха налягания, компресии, проба с нови бобини и какво ли ненищо не откриха, взех си яи тъй като ми писна да се мъча я оставих във Вентурабяхме говорили с Тони (Mury) каква и е драмата и най-логичното беше да се види наляганетооказа се че то е 3 бара, а не 3,5 и освен това налягането за една нощ падаше до 0 (Сашо ми каза че колата държи 3,5 и проблема с паленето не е от това)всъщност това падане до 0 е фатално, защото колата няма връщата тръба за излишното гориво, целия този процес става в кошницата на помпата с някакво подобие на регулатор за горивоестествено немска част ще направи проблем в една италианска кола, помпата е БОШрегулатора е пластина, притискаща една съчмаи при определено налягане се отваря повече и връща излишното гориво, за да може до мотора да стига точно 3,5и нормално когато има повече гориво, на принципа на скачените колата пали по-леснота взех една помпа от Стило, защото този регулатор не се продава отделно а и не бяхме сигурни дали само това прави проблемсложихме я и колата взе да пали без проблем, но след палене се държеше малко странно докато не позагреено така едва няколко днипо едно време взе да не пали изобщовикнах репатрак и колата се запъти при Вентураоказа се че е задавена....момчета провериха всичко - няма проблемимаше моменти в които работи, в други не, докато беше при тях пак се задави при един от опититепроверихме дюзите - бяха като нови въпреки че колата беше минала около 45 000 на газ, държат горивото като не работят, не пикаят, идеално разпръскване, дебит също като на новии Тони взе да се отчайва сигурно още ми сънува колатавикам си, квото таковакато последна стъпка решил да види ремъка - и какво се оказва, че е разминатзацепиха я на ново и тогава не само палеше но вече и след това изобщо не се чудеше а вървеше прекраснозвъннах на Сашо, той естествено не беше съгласен с диагнозата на момчетата от Вентурано е факт че колата след това се движеше отличноосвен това че ми каза че няма проблеми с налягането на горивото, а то имаше и това ме кара да мисля че изобщо не е обърнато внимание на колата микато капак се оказа ремъчната шайба имаше разни поражения, които няма от къде да се получили, освен при смяната на ремъците та с две думи небрежноста на Лисан Сервиз или тяхната некадърност ми струваха нова ремъчна шайба, репатриране на автомобила, ново презацепване, , ново диагностициране на пролема с налягането, доста време без кола и много нерви...помпата от Стило не е напълно подходяща за Бравопараметрите са същите, обаче тъй като конструкцията е леко различна, изхода за бензинопровода е на друго мястов крайна сметка си отремонтирах оригиналната помпа и сега съм с неяFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
yuliyancho написа:Затова никаква смяна толкова рано на оригиналния ремък.На 5-тата година моята кола ще бъде на 60 х.Къде са 120х.Ще поема риска и ще карам поне още 20х. :D Колата се кара предимно на извънградско, стои в топъл гараж и не е видяла никакви екстремни температурни разлики които да повредят ремъка. :D И никакви газови.Още от времето когато сложих газово на ладата се убедих ,че те само развалят колите и удоволствието от карането.А кефа цена няма :DFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар