Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Venioid написа:
    spark написа:
    Трябват ли някакви кодове за "касетофона" след като е бил откачен акумулатора?
    По план в събота ще сменям акумулатора и ще се разбере иска ли код.
    Мисля че не,имат памет,зависи според колко дълго е била без АБ,мойта е седяла цял ден без и си помни дори и станциите.
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #77
      Ако радиото е "записано" в бодито няма да иска код.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #78
        Venioid написа:
        spark написа:
        Трябват ли някакви кодове за "касетофона" след като е бил откачен акумулатора?
        По план в събота ще сменям акумулатора и ще се разбере иска ли код.
        Не, откачал съм го много пъти.Единствено ESP-то тръгва с грешка, която се изчиства след като си намери сензорите на волана и колелата. После откачането на акумулатора и изчистената грешка на ESP-то се записват в списъка за изчистени грешки.A... и другото, което съм забелязал, губи настройките за отваряне и затваряне на прозорците. Необходимо е да се програмират наново с бутоните за управление.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          #79
          Flow написа:
          Venioid написа:
          spark написа:
          Трябват ли някакви кодове за "касетофона" след като е бил откачен акумулатора?
          По план в събота ще сменям акумулатора и ще се разбере иска ли код.
          Не, откачал съм го много пъти.Единствено ESP-то тръгва с грешка, която се изчиства след като си намери сензорите на волана и колелата. После откачането на акумулатора и изчистената грешка на ESP-то се записват в списъка за изчистени грешки.A... и другото, което съм забелязал, губи настройките за отваряне и затваряне на прозорците. Необходимо е да се програмират наново с бутоните за управление.
          Също така настройките на централното и багажника.
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #80
            Смених акумулатора - освен нулирането на датата и часа, други нередности не забелязах. Радиото работи и си помни запаметените станции.
            Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
            Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
            Ex: Marea 2.4 JTD 2000
            Ex: Brava 1.6 1997
            Ex: Puntо 1.1 1994

            Коментар


              #81
              Бях се засилил да взимам тази: http://www.cars.bg/c653393Но нещо не можах да преглътна лепеното със силикон табло пред пасажера. Иначе калниците и броните са нови не са китвани... но с гръмнал еъгбег.. мерси, ама не мерси, а щом и радиатор е сменян.. удара няма да е от най-леките.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #82
                да ви разкажа малко за моята, която между другото стана на 70000една лека драма започна преди около 3 годиниколата палеше трудно когато има гориво под 1/2 от резервоараписал съм и в друга темапо едно време си мислех че иска ново гориво, защото карам на газ и бензина доста се застоява но се оказа че е точно от нивотоно по ред на номератаминалата година смених ремъци и ролкитев Лисан Сервизказах на Сашо за проблема с паленетомериха налягания, компресии, проба с нови бобини и какво ли ненищо не откриха, взех си яи тъй като ми писна да се мъча я оставих във Вентурабяхме говорили с Тони (Mury) каква и е драмата и най-логичното беше да се види наляганетооказа се че то е 3 бара, а не 3,5 и освен това налягането за една нощ падаше до 0 (Сашо ми каза че колата държи 3,5 и проблема с паленето не е от това)всъщност това падане до 0 е фатално, защото колата няма връщата тръба за излишното гориво, целия този процес става в кошницата на помпата с някакво подобие на регулатор за горивоестествено немска част ще направи проблем в една италианска кола, помпата е БОШрегулатора е пластина, притискаща една съчмаи при определено налягане се отваря повече и връща излишното гориво, за да може до мотора да стига точно 3,5и нормално когато има повече гориво, на принципа на скачените колата пали по-леснота взех една помпа от Стило, защото този регулатор не се продава отделно а и не бяхме сигурни дали само това прави проблемсложихме я и колата взе да пали без проблем, но след палене се държеше малко странно докато не позагреено така едва няколко днипо едно време взе да не пали изобщовикнах репатрак и колата се запъти при Вентураоказа се че е задавена....момчета провериха всичко - няма проблемимаше моменти в които работи, в други не, докато беше при тях пак се задави при един от опититепроверихме дюзите - бяха като нови въпреки че колата беше минала около 45 000 на газ, държат горивото като не работят, не пикаят, идеално разпръскване, дебит също като на новии Тони взе да се отчайва сигурно още ми сънува колатавикам си, квото таковакато последна стъпка решил да види ремъка - и какво се оказва, че е разминатзацепиха я на ново и тогава не само палеше но вече и след това изобщо не се чудеше а вървеше прекраснозвъннах на Сашо, той естествено не беше съгласен с диагнозата на момчетата от Вентурано е факт че колата след това се движеше отличноосвен това че ми каза че няма проблеми с налягането на горивото, а то имаше и това ме кара да мисля че изобщо не е обърнато внимание на колата микато капак се оказа ремъчната шайба имаше разни поражения, които няма от къде да се получили, освен при смяната на ремъците та с две думи небрежноста на Лисан Сервиз или тяхната некадърност ми струваха нова ремъчна шайба, репатриране на автомобила, ново презацепване, , ново диагностициране на пролема с налягането, доста време без кола и много нерви...помпата от Стило не е напълно подходяща за Бравопараметрите са същите, обаче тъй като конструкцията е леко различна, изхода за бензинопровода е на друго мястов крайна сметка си отремонтирах оригиналната помпа и сега съм с нея
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #83
                  На база горното мнение, от както този човек ми сложи думи и действия в устата, които не съм ги направил, то никога няма да го препоръчам на никой. Дори обратното - ако някой иска съвет за този сервиз, с удоволствие ще гледам да го разкарам само, за да не отиде там.Не обичам да правя антиреклама на някой, но тия му простотии преляха чашата.Извинявам се, че пиша в тема за Браво, но без конкретно мнение свързано с модела, но за вече над 15 години сред средите с италиански автомобили и сервизи съм се нагледал на разни неща.Когато не може да си държиш на реномето, това ще става. И да не забравяме, че всичките тези сервизи, които към днешна дата ги знаят всички, са тръгнали само от италианските форуми. Няма нито един, който просто да не е сътворен от хора, които са били по италианските форуми от "едно време", когато дори нямаше и този форум, а разчитахме само на дир-а, просто да е бил препоръчан.И за това като видя разни такива хора, да не уважават труда и най-вече колите на собствениците, то ще се изказвам негативно и аз.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #84
                    Затова никаква смяна толкова рано на оригиналния ремък.На 5-тата година моята кола ще бъде на 60 х.Къде са 120х.Ще поема риска и ще карам поне още 20х. :D Колата се кара предимно на извънградско, стои в топъл гараж и не е видяла никакви екстремни температурни разлики които да повредят ремъка. :D И никакви газови.Още от времето когато сложих газово на ладата се убедих ,че те само развалят колите и удоволствието от карането.А кефа цена няма :D

                    Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
                    Brava1.4SX

                    Коментар


                      #85
                      yuliyancho написа:
                      Затова никаква смяна толкова рано на оригиналния ремък.На 5-тата година моята кола ще бъде на 60 х.Къде са 120х.Ще поема риска и ще карам поне още 20х. :D Колата се кара предимно на извънградско, стои в топъл гараж и не е видяла никакви екстремни температурни разлики които да повредят ремъка. :D И никакви газови.Още от времето когато сложих газово на ладата се убедих ,че те само развалят колите и удоволствието от карането.А кефа цена няма :D
                      аз на старата кола бях сложил газова - повече няма да сложа такова нещокефа от карането го няма никакъвпо-добре да изкарвам повече пари, отколкото да се чудя как да спестя от колата си
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #86
                        И какво общо имаше газта с проблема?
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #87
                          Или смяната на ремъка...

                          Коментар


                            #88
                            Sev написа:
                            да ви разкажа малко за моята, която между другото стана на 70000една лека драма започна преди около 3 годиниколата палеше трудно когато има гориво под 1/2 от резервоараписал съм и в друга темапо едно време си мислех че иска ново гориво, защото карам на газ и бензина доста се застоява но се оказа че е точно от нивотоно по ред на номератаминалата година смених ремъци и ролкитев Лисан Сервизказах на Сашо за проблема с паленетомериха налягания, компресии, проба с нови бобини и какво ли ненищо не откриха, взех си яи тъй като ми писна да се мъча я оставих във Вентурабяхме говорили с Тони (Mury) каква и е драмата и най-логичното беше да се види наляганетооказа се че то е 3 бара, а не 3,5 и освен това налягането за една нощ падаше до 0 (Сашо ми каза че колата държи 3,5 и проблема с паленето не е от това)всъщност това падане до 0 е фатално, защото колата няма връщата тръба за излишното гориво, целия този процес става в кошницата на помпата с някакво подобие на регулатор за горивоестествено немска част ще направи проблем в една италианска кола, помпата е БОШрегулатора е пластина, притискаща една съчмаи при определено налягане се отваря повече и връща излишното гориво, за да може до мотора да стига точно 3,5и нормално когато има повече гориво, на принципа на скачените колата пали по-леснота взех една помпа от Стило, защото този регулатор не се продава отделно а и не бяхме сигурни дали само това прави проблемсложихме я и колата взе да пали без проблем, но след палене се държеше малко странно докато не позагреено така едва няколко днипо едно време взе да не пали изобщовикнах репатрак и колата се запъти при Вентураоказа се че е задавена....момчета провериха всичко - няма проблемимаше моменти в които работи, в други не, докато беше при тях пак се задави при един от опититепроверихме дюзите - бяха като нови въпреки че колата беше минала около 45 000 на газ, държат горивото като не работят, не пикаят, идеално разпръскване, дебит също като на новии Тони взе да се отчайва сигурно още ми сънува колатавикам си, квото таковакато последна стъпка решил да види ремъка - и какво се оказва, че е разминатзацепиха я на ново и тогава не само палеше но вече и след това изобщо не се чудеше а вървеше прекраснозвъннах на Сашо, той естествено не беше съгласен с диагнозата на момчетата от Вентурано е факт че колата след това се движеше отличноосвен това че ми каза че няма проблеми с налягането на горивото, а то имаше и това ме кара да мисля че изобщо не е обърнато внимание на колата микато капак се оказа ремъчната шайба имаше разни поражения, които няма от къде да се получили, освен при смяната на ремъците та с две думи небрежноста на Лисан Сервиз или тяхната некадърност ми струваха нова ремъчна шайба, репатриране на автомобила, ново презацепване, , ново диагностициране на пролема с налягането, доста време без кола и много нерви...помпата от Стило не е напълно подходяща за Бравопараметрите са същите, обаче тъй като конструкцията е леко различна, изхода за бензинопровода е на друго мястов крайна сметка си отремонтирах оригиналната помпа и сега съм с нея
                            А сега със старата помпа и ремонтирания регулатор,как е колата ????
                            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                            Ventura garage

                            Коментар


                              #89
                              yuliyancho написа:
                              Затова никаква смяна толкова рано на оригиналния ремък.На 5-тата година моята кола ще бъде на 60 х.Къде са 120х.Ще поема риска и ще карам поне още 20х. :D Колата се кара предимно на извънградско, стои в топъл гараж и не е видяла никакви екстремни температурни разлики които да повредят ремъка. :D И никакви газови.Още от времето когато сложих газово на ладата се убедих ,че те само развалят колите и удоволствието от карането.А кефа цена няма :D
                              С това аз лично не съм съгласен,но всеки си има глава на раменете.Лично си смених ремъка,колата беше на 3 г. и точно 60 000 км.,беше силно напукан от долната страна при зъбите и водната помпа беше леко просълзила. След още 4 г. колата беше на 110 000 км и пак смених ремъка,този път изглеждаше по-добре..........
                              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                              Ventura garage

                              Коментар


                                #90
                                Сега колата е както си трябва: )
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X