Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    1.6 120к.с.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #62
      spark написа:
      Да изтупаме малко темата... към колегите с multijet някакви по-сериозни и чести ядове? Управление на турбото, маркучи, маховици, турбини, помпи? Имам няколко познати с Опели Инсигния и Зафира с multijet мотора (2.0) и там управлението на турбото при единия сгъна 4 пъти за една година... а със смяната нещо ми се въртят цифри от 600лв.
      Провери с коя скоростна кутия е този модел. Ако е m32 имай предвид, че тези скоростни кутии имат много лоша слава - не само във фиат, слагат ги на Alfa, Opel и един куп GM коли...Особено при модели с по-голям въртящ момент, твоят случай не е такъв де. Това е което съм чувал аз като често срещана повреда, можеш да потърсиш мнения и тук, има по-голяма база от потребители на новото браво - http://www.fiatforum.com/.

      Коментар


        #63
        Доколкото виждам кутията е модел C530: http://www.italiaspeed.com/2008/cars...ngine.htmlНо и въртящия момент от 300Нм хич не е малък за тоя обем двигател.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #64
          Не знам нищо за тази, но съдейки по отзивите за m32, със сигурност тази е по-добра 300Нм не е малко наистина, вероятно затова не са ползвали m32, която по спецификация е до 320Нм (оттам и името).

          Коментар


            #65
            m32 има и в 1.6 , поне в Mito. Предполагам и при браво2.На c530 слабото място е диф-а, поне при алфите, но 400Нм са безопасни. Поне засега при мен
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #66
              Да, моите скорости са m32, така че със сигурност я ползват при Браво :D Но пък моят въртящ момент е доста под 320, дори и чипната...Въпросът е, че не всички двигатели на Браво 2 са с тая кутия...И колегата ако може да я избегне, вероятно няма да съжалява

              Коментар


                #67
                Като цяло има ли някаква причина да са толкова редки? Много се чупят ли, какво ли? В цяла пловдивска област се продават само две, което ми е много странно.
                Аз пък си мисля, че е точно обратното. Каква е логиката пазара за втора употреба коли да е пълен с "нечупливи" такива.Кой бяга от хубавото, а приказката, че западняка кара 5 години и хвърля колите си са дрън-дрън. Имам преки наблюденияот мои познати живеещи в чужбина...Еми, хората си карат колите, разделят се в два случая - поради морална старост или при рецидив с някой физически "недъг"на возилата им. Гледам има Инсигния 2009 - 2010 година - бол, пазара е пълен с тях. На мен лично ми говори, че има нещо гнило в тези коли щом нападнаха бедната ни татковина и пазара му за употребявани коли така масово. Същото важи и за Дачия и Форд Фиеста 2010-2011 година.Браво почти не се намира на тези години или, ако се намира е трудно...Виж обаче Кроми има.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #68
                  Кромата е не по-малко бъгава от стилото !
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #69
                    ntodorov написа:
                    Като цяло има ли някаква причина да са толкова редки? Много се чупят ли, какво ли? В цяла пловдивска област се продават само две, което ми е много странно.
                    Аз пък си мисля, че е точно обратното. Каква е логиката пазара за втора употреба коли да е пълен с "нечупливи" такива.Кой бяга от хубавото, а приказката, че западняка кара 5 години и хвърля колите си са дрън-дрън. Имам преки наблюденияот мои познати живеещи в чужбина...Еми, хората си карат колите, разделят се в два случая - поради морална старост или при рецидив с някой физически "недъг"на возилата им. Гледам има Инсигния 2009 - 2010 година - бол, пазара е пълен с тях. На мен лично ми говори, че има нещо гнило в тези коли щом нападнаха бедната ни татковина и пазара му за употребявани коли така масово. Същото важи и за Дачия и Форд Фиеста 2010-2011 година.Браво почти не се намира на тези години или, ако се намира е трудно...Виж обаче Кроми има.
                    Стана ми интересно и взех, че направих справка. Броя на Бравучите предлагани на пазара е равен на Кромите като число. Продаваните Бравучи произведени след 2009г. е по-голям от броя на Кромите произведени след същата година, но като цяло и двете са малко. Та мнението ми е, че и двата автомобила не са особено разпостранени на запад от Калотина. Бях при брачата/Сърбия/ тия дни и кочината ми предизвикваше учудваш интерес. А вярвай ми, Фиат е на особена почит в Сърбия.
                    207 тиква автомат
                    новокромаджия 2.4 печка

                    Коментар


                      #70
                      ntodorov написа:
                      Като цяло има ли някаква причина да са толкова редки? Много се чупят ли, какво ли? В цяла пловдивска област се продават само две, което ми е много странно.
                      Аз пък си мисля, че е точно обратното. Каква е логиката пазара за втора употреба коли да е пълен с "нечупливи" такива.Кой бяга от хубавото, а приказката, че западняка кара 5 години и хвърля колите си са дрън-дрън. Имам преки наблюденияот мои познати живеещи в чужбина...Еми, хората си карат колите, разделят се в два случая - поради морална старост или при рецидив с някой физически "недъг"на возилата им. Гледам има Инсигния 2009 - 2010 година - бол, пазара е пълен с тях. На мен лично ми говори, че има нещо гнило в тези коли щом нападнаха бедната ни татковина и пазара му за употребявани коли така масово. Същото важи и за Дачия и Форд Фиеста 2010-2011 година.Браво почти не се намира на тези години или, ако се намира е трудно...Виж обаче Кроми има.
                      А може би Инсинията има в пъти повече реализирани продажби от Бравото и съответно колите на старо са пропорционално повече

                      Коментар


                        #71
                        А може би Инсинията има в пъти повече реализирани продажби от Бравото и съответно колите на старо са пропорционално повече Wink
                        И така да е. Това не омаловажава решенията на първите им собственици "превантивно" и рано-рано да се разделят с возилата си.Ето например Мазда 6 от същите години ( 2009-2010) е по-ограничена на пазара ни. Иначе колите ( Мазда 6 и Инсигния) са си от един клас и в приблизителен ценови диапазон. Както и да е. Това са само мои предположения и не почиват на никакви обективни презумпции де.ПС: Аз слухтя за Браво 1.6 Мултиджет, но не ги "изпускат" собствениците им още. :P
                        Стана ми интересно и взех, че направих справка. Броя на Бравучите предлагани на пазара е равен на Кромите като число. Продаваните Бравучи произведени след 2009г
                        . Да. Неточността е моя. Визирах само Браво с дизелов двигател, но не уточних този факт.
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #72
                          А на 1.9 120 и 1.9 150 multijet какви са кутиите дето слагат? На някой от двата мотора ли е тази проблемната m32?
                          Фиат Крома 1.9 16v+
                          Фиат Браво 1.6 16v
                          Фиат Мареа 1.6 16v

                          Коментар


                            #73
                            1.9 Multijet 8v 120BHP = C530.5 (5 speed1.9 Multijet 8v 90BHP = C530.5 (5 speed1.9 Multijet 8v 115BHP = C530.5 (5 speed1.9 Multijet 16v = C530.6 (6 speed това е от eLearnC530 гледам я карат безопасно до 430Нм, е има и на повече, но сигурно са с quaife диф-------т-джет 150 е с м32
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              Трябват ли някакви кодове за "касетофона" след като е бил откачен акумулатора?
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #75
                                spark написа:
                                Трябват ли някакви кодове за "касетофона" след като е бил откачен акумулатора?
                                По план в събота ще сменям акумулатора и ще се разбере иска ли код.
                                Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                                Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                                Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                                Ex: Brava 1.6 1997
                                Ex: Puntо 1.1 1994

                                Коментар

                                Working...
                                X