Ами моята бензиновата я докарвам до 13, така че 10 за дизел в града ми се струва съвсем реалистично...Те условията и в София са толкова различни, че няма как да ги сравняваш. Веднага ти давам елементарен пример: един и същи маршрут по Вапцаров - преди да направят естакадата на кулата - 12,5 - 13,5 според карането. След като пуснаха естакадата: 11-12. Ако маршрутът ми е примерно по околовръстното, сигурно и до 10 ще го сваля. Иначе моите впечатления са горе-долу като на Sev, скоростите са доста зле обезшумени и се чува доста ясно как трака лостът. Мен лично това ме кефи, щото звучи "спортно", иначе като цяло скоростите ги водят за по-слаб елемент - при по-студено задана понякога влиза трудно, има оплаквания по британския форум, но мисля че ако човек си пази колата и сменя скоростите културно, няма да има никакви грижи.Окачването наистина е твърдо, даже Sev е добре, той смени пружините, аз още се ослушвам
Има наистина едно тракане от окачването, при мен е при мокро само, но не мисля, че е нещо счупено. Беше си така като нова, чета и други са го забелязали, явно си е фабричен дефект. Разтоварващият клапан на турбото ми е ужасно шумен и звучи като пръхтене на кон ако се натисне газта при ниски обороти, но явно си е такъв, защото ги накарах да ми го сменят и пак беше шумен. А и моята е чипната все пак...Моите повреди за почти 5г. са: помпа на съединител, механизма на стъкления покрив беше заял и в момента ми е счупено някое моторче на климатика и не работи идеално двузоновата функция. В общи линии това е, имал съм грижи с чипа на airbag-овете, но за това имаше и външна намеса и не го броя за повреда в колата.Относно кожата по волана - аз си я мажа с препарат за кожа от време на време и нямам никакви грижи, но ми се появиха малки балончета на ръчната спирачка. Но си стоят така и почти не се забелязват, не смятам да правя каквото и да е.

Коментар