Ами моята бензиновата я докарвам до 13, така че 10 за дизел в града ми се струва съвсем реалистично...Те условията и в София са толкова различни, че няма как да ги сравняваш. Веднага ти давам елементарен пример: един и същи маршрут по Вапцаров - преди да направят естакадата на кулата - 12,5 - 13,5 според карането. След като пуснаха естакадата: 11-12. Ако маршрутът ми е примерно по околовръстното, сигурно и до 10 ще го сваля. Иначе моите впечатления са горе-долу като на Sev, скоростите са доста зле обезшумени и се чува доста ясно как трака лостът. Мен лично това ме кефи, щото звучи "спортно", иначе като цяло скоростите ги водят за по-слаб елемент - при по-студено задана понякога влиза трудно, има оплаквания по британския форум, но мисля че ако човек си пази колата и сменя скоростите културно, няма да има никакви грижи.Окачването наистина е твърдо, даже Sev е добре, той смени пружините, аз още се ослушвам Има наистина едно тракане от окачването, при мен е при мокро само, но не мисля, че е нещо счупено. Беше си така като нова, чета и други са го забелязали, явно си е фабричен дефект. Разтоварващият клапан на турбото ми е ужасно шумен и звучи като пръхтене на кон ако се натисне газта при ниски обороти, но явно си е такъв, защото ги накарах да ми го сменят и пак беше шумен. А и моята е чипната все пак...Моите повреди за почти 5г. са: помпа на съединител, механизма на стъкления покрив беше заял и в момента ми е счупено някое моторче на климатика и не работи идеално двузоновата функция. В общи линии това е, имал съм грижи с чипа на airbag-овете, но за това имаше и външна намеса и не го броя за повреда в колата.Относно кожата по волана - аз си я мажа с препарат за кожа от време на време и нямам никакви грижи, но ми се появиха малки балончета на ръчната спирачка. Но си стоят така и почти не се забелязват, не смятам да правя каквото и да е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:Mury написа:Ама при Браво,120 коньовия вариант е само с автоматFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
lyubohar написа:Ами моята бензиновата я докарвам до 13, така че 10 за дизел в града ми се струва съвсем реалистично...Те условията и в София са толкова различни, че няма как да ги сравняваш. Веднага ти давам елементарен пример: един и същи маршрут по Вапцаров - преди да направят естакадата на кулата - 12,5 - 13,5 според карането. След като пуснаха естакадата: 11-12. Ако маршрутът ми е примерно по околовръстното, сигурно и до 10 ще го сваля. Иначе моите впечатления са горе-долу като на Sev, скоростите са доста зле обезшумени и се чува доста ясно как трака лостът. Мен лично това ме кефи, щото звучи "спортно", иначе като цяло скоростите ги водят за по-слаб елемент - при по-студено задана понякога влиза трудно, има оплаквания по британския форум, но мисля че ако човек си пази колата и сменя скоростите културно, няма да има никакви грижи.Окачването наистина е твърдо, даже Sev е добре, той смени пружините, аз още се ослушвам Има наистина едно тракане от окачването, при мен е при мокро само, но не мисля, че е нещо счупено. Беше си така като нова, чета и други са го забелязали, явно си е фабричен дефект. Разтоварващият клапан на турбото ми е ужасно шумен и звучи като пръхтене на кон ако се натисне газта при ниски обороти, но явно си е такъв, защото ги накарах да ми го сменят и пак беше шумен. А и моята е чипната все пак...Моите повреди за почти 5г. са: помпа на съединител, механизма на стъкления покрив беше заял и в момента ми е счупено някое моторче на климатика и не работи идеално двузоновата функция. В общи линии това е, имал съм грижи с чипа на airbag-овете, но за това имаше и външна намеса и не го броя за повреда в колата.Относно кожата по волана - аз си я мажа с препарат за кожа от време на време и нямам никакви грижи, но ми се появиха малки балончета на ръчната спирачка. Но си стоят така и почти не се забелязват, не смятам да правя каквото и да е.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
lyubohar написа:Това сега иронично ли беше? 3 неща за 5 години, от които едното (покрива) е от лоша поддръжка от моя страна не са чак толкова зле. Все пак ако караш италианска кола и нищо не ти създава проблеми, може би трябва да видиш дали не са те излъгали и да са ти продали нещо другоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
vsd написа:Някой с 1.9 150 коня ще напише ли какъв разход му дава, че четох нещо за 10-11 което е повече от абсурдно за мен.Гледах в spritmonitor но е трудно да се сравняват условията в чужбина и при нас.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
alvanovo написа:lyubohar написа:Това сега иронично ли беше? 3 неща за 5 години, от които едното (покрива) е от лоша поддръжка от моя страна не са чак толкова зле. Все пак ако караш италианска кола и нищо не ти създава проблеми, може би трябва да видиш дали не са те излъгали и да са ти продали нещо друго
Коментар
-
Здравейте колеги,спрял съм се на новото Браво, но за съжаление не успях да намеря отговор на всичките си въпроси, четейки форумите, та реших най-накрая да Ви питам няколко неща.Като цяло има ли някаква причина да са толкова редки? Много се чупят ли, какво ли? В цяла пловдивска област се продават само две, което ми е много странно. Та поради доста ограничения избор се спрях на едната от двете и тъй като много ми хареса визуално, естествено предприех следващата стъпка - сервиз. Там обаче нещата не бяха толкова розови, колкото ми се искаше. Оказа се, че има изкривена предна стабилизираща щанга и бая козметични забележки (пребоядисан таван, калници, сменени и не добре напаснати фарове, предна броня и капак).Но въпреки всичко салона беше изключително запазен (може би не много карана). Двигател и скоростна кутия били "уж" добре.Та според вас при тези забележки и цена от 1400лв за обслужване (ролки,ремъци, масло и т.н) заслужава ли си това Браво с цена около 8500лв - нов внос?Кой двигател бихте ми препоръчали да търся за напред, като се вземе под внимание, предпочитам да е над 100коня?Какъв градски разход биха дали дизеловите 1.9 120кс и 1.9 150кс градско каране? Надеждни мотори ли са или бъдещ таралеж в гащите?Много благодаря предварително за отгорите, пък дано и аз скоро да се присъединя в клуба
Коментар
-
А тази крива стаб щанга,нещо ми е съмнително,това е доста трудно упражнение.....................тази кола може да имала тежък удар в окачването,хубаво е да се качи на стенд,да не се окаже че зимата в снега ще оставя 4 дириFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
hom3r написа:Като цяло има ли някаква причина да са толко-ва редки? Много се чупят ли, какво ли? В цяла пловдивска област се продават само две, което ми е много странно.
Коментар
-
Да изтупаме малко темата... към колегите с multijet някакви по-сериозни и чести ядове? Управление на турбото, маркучи, маховици, турбини, помпи? Имам няколко познати с Опели Инсигния и Зафира с multijet мотора (2.0) и там управлението на турбото при единия сгъна 4 пъти за една година... а със смяната нещо ми се въртят цифри от 600лв.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар