Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Ами моята бензиновата я докарвам до 13, така че 10 за дизел в града ми се струва съвсем реалистично...Те условията и в София са толкова различни, че няма как да ги сравняваш. Веднага ти давам елементарен пример: един и същи маршрут по Вапцаров - преди да направят естакадата на кулата - 12,5 - 13,5 според карането. След като пуснаха естакадата: 11-12. Ако маршрутът ми е примерно по околовръстното, сигурно и до 10 ще го сваля. Иначе моите впечатления са горе-долу като на Sev, скоростите са доста зле обезшумени и се чува доста ясно как трака лостът. Мен лично това ме кефи, щото звучи "спортно", иначе като цяло скоростите ги водят за по-слаб елемент - при по-студено задана понякога влиза трудно, има оплаквания по британския форум, но мисля че ако човек си пази колата и сменя скоростите културно, няма да има никакви грижи.Окачването наистина е твърдо, даже Sev е добре, той смени пружините, аз още се ослушвам Има наистина едно тракане от окачването, при мен е при мокро само, но не мисля, че е нещо счупено. Беше си така като нова, чета и други са го забелязали, явно си е фабричен дефект. Разтоварващият клапан на турбото ми е ужасно шумен и звучи като пръхтене на кон ако се натисне газта при ниски обороти, но явно си е такъв, защото ги накарах да ми го сменят и пак беше шумен. А и моята е чипната все пак...Моите повреди за почти 5г. са: помпа на съединител, механизма на стъкления покрив беше заял и в момента ми е счупено някое моторче на климатика и не работи идеално двузоновата функция. В общи линии това е, имал съм грижи с чипа на airbag-овете, но за това имаше и външна намеса и не го броя за повреда в колата.Относно кожата по волана - аз си я мажа с препарат за кожа от време на време и нямам никакви грижи, но ми се появиха малки балончета на ръчната спирачка. Но си стоят така и почти не се забелязват, не смятам да правя каквото и да е.

    Коментар


      #47
      emzo написа:
      Mury написа:
      Ама при Браво,120 коньовия вариант е само с автомат
      Има и с ръчни скорости, 6 броя
      Може,Аутоиталия преди продаваха само автомати 120 коня,тва беше някъде 2008/2009 когато съм разпитвал за да купуваме Браво от магазина. Макар че не съм сигурен,дали жамбазите знаят какво продават
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #48
        lyubohar написа:
        Ами моята бензиновата я докарвам до 13, така че 10 за дизел в града ми се струва съвсем реалистично...Те условията и в София са толкова различни, че няма как да ги сравняваш. Веднага ти давам елементарен пример: един и същи маршрут по Вапцаров - преди да направят естакадата на кулата - 12,5 - 13,5 според карането. След като пуснаха естакадата: 11-12. Ако маршрутът ми е примерно по околовръстното, сигурно и до 10 ще го сваля. Иначе моите впечатления са горе-долу като на Sev, скоростите са доста зле обезшумени и се чува доста ясно как трака лостът. Мен лично това ме кефи, щото звучи "спортно", иначе като цяло скоростите ги водят за по-слаб елемент - при по-студено задана понякога влиза трудно, има оплаквания по британския форум, но мисля че ако човек си пази колата и сменя скоростите културно, няма да има никакви грижи.Окачването наистина е твърдо, даже Sev е добре, той смени пружините, аз още се ослушвам Има наистина едно тракане от окачването, при мен е при мокро само, но не мисля, че е нещо счупено. Беше си така като нова, чета и други са го забелязали, явно си е фабричен дефект. Разтоварващият клапан на турбото ми е ужасно шумен и звучи като пръхтене на кон ако се натисне газта при ниски обороти, но явно си е такъв, защото ги накарах да ми го сменят и пак беше шумен. А и моята е чипната все пак...Моите повреди за почти 5г. са: помпа на съединител, механизма на стъкления покрив беше заял и в момента ми е счупено някое моторче на климатика и не работи идеално двузоновата функция. В общи линии това е, имал съм грижи с чипа на airbag-овете, но за това имаше и външна намеса и не го броя за повреда в колата.Относно кожата по волана - аз си я мажа с препарат за кожа от време на време и нямам никакви грижи, но ми се появиха малки балончета на ръчната спирачка. Но си стоят така и почти не се забелязват, не смятам да правя каквото и да е.
        твоята кола направо е нямала проблем
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #49
          Това сега иронично ли беше? 3 неща за 5 години, от които едното (покрива) е от лоша поддръжка от моя страна не са чак толкова зле. Все пак ако караш италианска кола и нищо не ти създава проблеми, може би трябва да видиш дали не са те излъгали и да са ти продали нещо друго

          Коментар


            #50
            lyubohar написа:
            Това сега иронично ли беше? 3 неща за 5 години, от които едното (покрива) е от лоша поддръжка от моя страна не са чак толкова зле. Все пак ако караш италианска кола и нищо не ти създава проблеми, може би трябва да видиш дали не са те излъгали и да са ти продали нещо друго
            въобще не е ироничносериозно го написах
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #51
              vsd написа:
              Някой с 1.9 150 коня ще напише ли какъв разход му дава, че четох нещо за 10-11 което е повече от абсурдно за мен.Гледах в spritmonitor но е трудно да се сравняват условията в чужбина и при нас.
              Здравейте Колеги,По отношение разхода на моя мотор 1.9 150 Multijet, мога да напиша че варира от 5,3 до 6,8 извън градско, в зависимост от карането. Карал съм го Бургас - Казанлък 190,4 км със скорост до 120, при засечка пълно-пълно по борд-компютър ми даде 5,3/100 по сметки 4,9/100, двама човека нормален багаж. Карали сме го със сина ми със студентски багаж, свалени задни седалки, без грам свободно място, климатик и 160-170 км/ч до София - разхода по борд-компютър беше 6,8/100. За градско каране нямам наблюдение, но едно е да караш градско в София, друго в Бургас - като нищо да лепне 9-10/100.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                #52
                Влади, за съжаление 1.9ката изобщо не е икономичен.Наблягай на 1.6
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  alvanovo написа:
                  lyubohar написа:
                  Това сега иронично ли беше? 3 неща за 5 години, от които едното (покрива) е от лоша поддръжка от моя страна не са чак толкова зле. Все пак ако караш италианска кола и нищо не ти създава проблеми, може би трябва да видиш дали не са те излъгали и да са ти продали нещо друго
                  въобще не е ироничносериозно го написах
                  А ОК, извинявай. Щото ако питаш баща ми колата ми всеки момент ще се разпадне и затова съм настроен дефанзивно

                  Коментар


                    #54
                    Здравейте колеги,спрял съм се на новото Браво, но за съжаление не успях да намеря отговор на всичките си въпроси, четейки форумите, та реших най-накрая да Ви питам няколко неща.Като цяло има ли някаква причина да са толкова редки? Много се чупят ли, какво ли? В цяла пловдивска област се продават само две, което ми е много странно. Та поради доста ограничения избор се спрях на едната от двете и тъй като много ми хареса визуално, естествено предприех следващата стъпка - сервиз. Там обаче нещата не бяха толкова розови, колкото ми се искаше. Оказа се, че има изкривена предна стабилизираща щанга и бая козметични забележки (пребоядисан таван, калници, сменени и не добре напаснати фарове, предна броня и капак).Но въпреки всичко салона беше изключително запазен (може би не много карана). Двигател и скоростна кутия били "уж" добре.Та според вас при тези забележки и цена от 1400лв за обслужване (ролки,ремъци, масло и т.н) заслужава ли си това Браво с цена около 8500лв - нов внос?Кой двигател бихте ми препоръчали да търся за напред, като се вземе под внимание, предпочитам да е над 100коня?Какъв градски разход биха дали дизеловите 1.9 120кс и 1.9 150кс градско каране? Надеждни мотори ли са или бъдещ таралеж в гащите?Много благодаря предварително за отгорите, пък дано и аз скоро да се присъединя в клуба

                    Коментар


                      #55
                      Ролки и ремъци са около 500, максимум 600лв. Масло с филтри 100-150максимум, 200 да е, пак не виждам 1400лв...Мен лично би ме отказало това с тия пребоядисвания...

                      Коментар


                        #56
                        Градското е много относително, но за Филибето бих казал около между 8 и 9 за 150к.с. версията.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          А тази крива стаб щанга,нещо ми е съмнително,това е доста трудно упражнение.....................тази кола може да имала тежък удар в окачването,хубаво е да се качи на стенд,да не се окаже че зимата в снега ще оставя 4 дири
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #58
                            hom3r написа:
                            Като цяло има ли някаква причина да са толко-ва редки? Много се чупят ли, какво ли? В цяла пловдивска област се продават само две, което ми е много странно.
                            Ами кажи на приятелите си, че смяташ да си купиш фиат, изчакай реакциите им и няма да си задаваш въпроса защо са толкова редки Просто фиат си върви със славата; иска си топки, за да си купиш в България - имаш да носиш на ебавки доста Аз си го взех именно защото са редки. И до момента се забавлявам да дразня приятелите си с BMW-та и Audi-та, че за парите на 3-годишна 5-та серия с всички есктри, съм си купил FIAT - не могат да повярват просто Колата си е супер иначе, ако се грижиш за нея и тя ще те слуша.

                            Коментар


                              #59
                              Да изтупаме малко темата... към колегите с multijet някакви по-сериозни и чести ядове? Управление на турбото, маркучи, маховици, турбини, помпи? Имам няколко познати с Опели Инсигния и Зафира с multijet мотора (2.0) и там управлението на турбото при единия сгъна 4 пъти за една година... а със смяната нещо ми се въртят цифри от 600лв.
                              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                              Коментар


                                #60
                                Уточни за кой точно мотор иде реч.1.61.92.0
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X