Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Момчета. Смятам да взимам Браво 2 обаче се оглеждам за двигателите 1.6 16 V Мултиджет.Какво ще кажете ? Удобна ли е колата, возията, управлението ?Търся си практична кола за всеки ден. Карам около 70% градско и около 30 % извънградско. Харесвам дизелите на ФИАТ, а 1.6 Мултиджет ме плени с ниския си ( каталожен ) разход от 4.9 /100 км. градско и големиявъртящ момент 290 Нм постиган още в 1500 об/мин. Ако ме посъветвате и за някой бензинов ДВГ съм готов да чуя впечатленията ви. Благодаря предварително.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
И аз почнах да гледам новото браво само че от старата тема много трудно може да се извади инфо, просто е прекалено голяма. Може ли някой да напише тук нещо като съвети за бъдещи купувачи - на какво да обърнем внимание, разходи по поддръжка, сервизни интервали и т.н. Нещата, които най-много ме интересуват са:1. Разход на различните двигатели, бензин и дизел2. Предполагам на диагностика може да се видят "реалните" километри - до колко можем да вярваме на това показание.3. Гледам обявите в БГ, на почти всички коли волана изглежда като нов, а в autoscout24.it почти всички волани на коли около 120000 км са съдрани и олюпени. Някой има ли идея горе-долу на какви км започва да се люпи волана.4. Какви са нивата на оборудване и най-важните неща които включват. Аз имам някакъв спомен че са актив, динамик, емоушън и спорт като нарастват в този ред, но нямам идея в кое какво влиза.5. И 1.9 и 1.6 mjet-ите ли са с EDC16C39. На 1.6 mjet каква турбина се слага.6. За сервизния интервал на дизелите видях че е 120 000 км или 5 години, поправете ме ако бъркам.
Коментар
-
в подписа ми има линк към една тема, там има разна систематизирана информация за колатаспоред ФИАТ сервизните интервали са доста сериознипо 30000 км за бензините и 1,9 дизелитеи 35000 км за 1,6 и 2,0 дизелаз лично моята кола я обслужвам на 10 000 или 15 000 км, според това как съм я ползвалсмяната на масло и филтри е на съвсем нормални цени, сравними примерно с Браво/Брава/Мареаединствено маслото е малко по-скъпо, но се намира и на цени под 10 лева литърасмяната на ремъци и ролки също; смяната им е на 4/5 години или 120000но има коли със скъсани ремъци на доста по-малко километри, така че не мисля че трябва да се рискувамоя ремък го смених на 4 години и половина и 60000 км (но колата ми е бензинова и ремъка подложен на много по-малко натоварване)разхода на гориво е разтегливо понятиеварира многонай-добре ще се ориентираш в spritmonitor.deно примерно 1,4 атмосферен и 1,4 турбо 120 карани по един начин, горят еднаквосъщо със сигурност най-икономичния двигател е 1,6 M-Jet като близо до него (като се включи и по-евтината поддръжка, но и по-голямата мощност) е 1,4 MultiAir, който обаче не е много разпространенкато се купува трябва да се има в предвид че волана може да е с балончета още на 3-тата годинамоя започна да се надува тогава, колата беше на 40 000 кмно не е обелен или нещо друго, в момента 2 години по-късно се задържа в това си положениеосновната причина е слънцето и липсата на поддръжка с подходящ препаратволана трябва да се върти супер лесно, с педалите и скоростите се манипулира също лесноколата трябва да вози доста стегнато, да не се люшка или нещо подобноколата ми е на 67 000, на 5 години - по педалите няма следи от износванепо тапицерията също, със съвсем малко изключение по ръба на шофьорската седалка от към врататазадната емблема е склонна към отлепянепонякога от предното окачване се чува нещо като ... скърцане, всъщност не точно скърцане - това също не е проблемколите трябва да имат кори по моторите, с изключение на 1,4 атмосферните и то само тези купени нови от БГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар