Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    spark написа:
    А дизелаците харесват ли нашенския дизел? Че скоро един познат с Х3 изръси 1500 пари за ремонт на дюзите, май бмв-та много не са по нашия дизел...
    Това е "нормално". Това е компонент, който се износва. Без значение дали е БМВ или Фиат. Километрите минават, износването се увеличава и накрая идва неизбежния ремонт.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      spark написа:
      А дизелаците харесват ли нашенския дизел? Че скоро един познат с Х3 изръси 1500 пари за ремонт на дюзите, май бмв-та много не са по нашия дизел...
      Моята е на 56 000 км, 99% извънградско. Зареждам само от скъпия дизел на ОМВ, до момента никакви проблеми. На 20 000 сменях горивен филтър, беше чист.
      Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
      Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
      Ex: Marea 2.4 JTD 2000
      Ex: Brava 1.6 1997
      Ex: Puntо 1.1 1994

      Коментар


        За мен не е много нормално за 5-годишна кола, като знам че имам приятели с 20 годишни Пежа, дето каква нафта е минавала през тях само те си знаят и нищо не е сменяно. Дано multijet не е така, че и по разни Инсигнии се заглеждам. Засега само събирам мнения от един приятел, доволен е от 2.0 моторя, доста нисък разход градско при тоя тежък опел.
        BO написа:
        spark написа:
        А дизелаците харесват ли нашенския дизел? Че скоро един познат с Х3 изръси 1500 пари за ремонт на дюзите, май бмв-та много не са по нашия дизел...
        Това е "нормално". Това е компонент, който се износва. Без значение дали е БМВ или Фиат. Километрите минават, износването се увеличава и накрая идва неизбежния ремонт.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          lyubohar написа:
          @alfageorgi, @MuryКак установявате със сигурност кое моторче е взело-дало преди да разглобите половината кола - само по грешката ли? На мен едната грешка винаги е Left Mix Motor, а втората се редува между:- Windscreen motorи- Air recirculation actuator
          Ако се съди по записаните грешки проблема не ти е само в едно, а в 3 от 4 -те леви моторчета.При мен беше прецакано само лявото най-долно моторче-това за смесване -топло-студено за лявата -шофоьорската част.Фактически лявата част не се влияеше от настройката на температурата с лявата врътка -да речем настройваш да духа топло и в двете зони -ляво и дясно в режим "моно" и топло духа само дясната пасажерска част , а в ляво си духа хладно или направо студено.Обратното също се случваше-пускам охлаждане -дясната част е о.к. лявата духа топло или не -зависи на какво положение е останала клапата.Понякога , като усилех въздушната струя с вентилатора се чуваше как клапата хлопва и всичко си ставаше нормално , но след като се намали струята всичко пак се объркваше.Точно това и ме насочи към смесителното моторче , а и след четене в разни чужди форуми за Бравото установих , че най-често дефектира точно това моторче и по-точно къса се един пластмасов детайл който предава движението от моторчета към клапата , като симптомите бяха точно тези-разлика в температурата на лява и дясна част.Гледам , че си регистриран във FIATFORUM.COM и често участваш , разгледай темите за проблеми с климатика-има доста писано , вкл. и със снимки.Най-добре е онагледено обаче в руските форуми за Фиат.Те нали са твърдоглави , реват от сервизи и разглобяват яко на самодейни начала , но и снимат и си споделят информацията.За да ти е по-лесно в търсенето пишеш в гугъл оригиналните номера на ФИАТ за ремонтния комплект с резервните пластмасови елементи-77364376 , или тези 71736006 или 46723463-моторчетата или най-трошливия елемент.Излизат доста снимки и темите от различните форуми-всякакъви-руски , английски , италиански и др.

          Коментар


            spark написа:
            За мен не е много нормално за 5-годишна кола, като знам че имам приятели с 20 годишни Пежа, дето каква нафта е минавала през тях само те си знаят и нищо не е сменяно. Дано multijet не е така, че и по разни Инсигнии се заглеждам. Засега само събирам мнения от един приятел, доволен е от 2.0 моторя, доста нисък разход градско при тоя тежък опел.
            BO написа:
            spark написа:
            А дизелаците харесват ли нашенския дизел? Че скоро един познат с Х3 изръси 1500 пари за ремонт на дюзите, май бмв-та много не са по нашия дизел...
            Това е "нормално". Това е компонент, който се износва. Без значение дали е БМВ или Фиат. Километрите минават, износването се увеличава и накрая идва неизбежния ремонт.
            Преди 20 години не е имало автомобил с комън рейл дюзи.Каквито дюзи слагат Фиат, такива и БМВ, такива и Опел.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              spark написа:
              А дизелаците харесват ли нашенския дизел? Че скоро един познат с Х3 изръси 1500 пари за ремонт на дюзите, май бмв-та много не са по нашия дизел...
              Зареждам от всички известни (големи) вериги и разбира се, най-вече от LUKoil :D . Чукам на дърво - никакви забележки.
              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

              Коментар


                alfageorgi написа:
                lyubohar написа:
                @alfageorgi, @MuryКак установявате със сигурност кое моторче е взело-дало преди да разглобите половината кола - само по грешката ли? На мен едната грешка винаги е Left Mix Motor, а втората се редува между:- Windscreen motorи- Air recirculation actuator
                Ако се съди по записаните грешки проблема не ти е само в едно, а в 3 от 4 -те леви моторчета.При мен беше прецакано само лявото най-долно моторче-това за смесване -топло-студено за лявата -шофоьорската част.Фактически лявата част не се влияеше от настройката на температурата с лявата врътка -да речем настройваш да духа топло и в двете зони -ляво и дясно в режим "моно" и топло духа само дясната пасажерска част , а в ляво си духа хладно или направо студено.Обратното също се случваше-пускам охлаждане -дясната част е о.к. лявата духа топло или не -зависи на какво положение е останала клапата.Понякога , като усилех въздушната струя с вентилатора се чуваше как клапата хлопва и всичко си ставаше нормално , но след като се намали струята всичко пак се объркваше.Точно това и ме насочи към смесителното моторче , а и след четене в разни чужди форуми за Бравото установих , че най-често дефектира точно това моторче и по-точно къса се един пластмасов детайл който предава движението от моторчета към клапата , като симптомите бяха точно тези-разлика в температурата на лява и дясна част.Гледам , че си регистриран във FIATFORUM.COM и често участваш , разгледай темите за проблеми с климатика-има доста писано , вкл. и със снимки.Най-добре е онагледено обаче в руските форуми за Фиат.Те нали са твърдоглави , реват от сервизи и разглобяват яко на самодейни начала , но и снимат и си споделят информацията.За да ти е по-лесно в търсенето пишеш в гугъл оригиналните номера на ФИАТ за ремонтния комплект с резервните пластмасови елементи-77364376 , или тези 71736006 или 46723463-моторчетата или най-трошливия елемент.Излизат доста снимки и темите от различните форуми-всякакъви-руски , английски , италиански и др.
                Всичко съм изчел и букмаркнал в UK форума по темата, просто събирам информация и оттук преди да се реша Мерси много за подробното описание.

                Коментар


                  Говорейки за климатиците, някой сеща ли се под колко градуса външна температура компресора не се включваше дори и да натиснеш бутона? Сутринта пуснах Мах Def и ми направи впечатление, че не се яви снежинката на дисплея на климатроника и не мога да се сетя миналите зими дали е било така или нещо се е прецакало

                  Fiat Bravo T-Jet 120

                  Коментар


                    Нормално еБеше 2-3 оС сутринта
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      Момчета. Защо Браво 2 така бърз изчезва на нашия пазар за коли втора уотреба ? НЪл ФИАТ не е хубава кола ?Докато видях в Боми Ауто чакания 1.6 мултиджет и вече беше спазарен. Бях му навит, като градински маркуч. Пък и бял на цвят беше. Седи си в София само един автоматик 1.6 Мджет за 11.800 лв.Бих го лепнал, ама хич не си падам по автоматиците. Някой има ли преки наблюдения върху 1.6 мджет двигатели.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        Имаме наблюдения върху 1 брой: )Няма проблеми
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          По-скоро не се появява, то има 10 обяви на кръст Преди имаше едно синьо 1.6, застоя се 1-2 месеца пак в боми май беше.То и сега има някакво червено ама е 105 и този много си е повярвал за цената.
                          ntodorov написа:
                          Момчета. Защо Браво 2 така бърз изчезва на нашия пазар за коли втора уотреба ? НЪл ФИАТ не е хубава кола ?Докато видях в Боми Ауто чакания 1.6 мултиджет и вече беше спазарен. Бях му навит, като градински маркуч. Пък и бял на цвят беше. Седи си в София само един автоматик 1.6 Мджет за 11.800 лв.Бих го лепнал, ама хич не си падам по автоматиците. Някой има ли преки наблюдения върху 1.6 мджет двигатели.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            BolgAryan написа:
                            Говорейки за климатиците, някой сеща ли се под колко градуса външна температура компресора не се включваше дори и да натиснеш бутона? Сутринта пуснах Мах Def и ми направи впечатление, че не се яви снежинката на дисплея на климатроника и не мога да се сетя миналите зими дали е било така или нещо се е прецакало
                            Под 6 оС.
                            FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                            Коментар


                              След много търсене си купих оригинални напречни греди за багажник от английския амазон. 310 лв + 14 лв доставка до България с dostavki.co.uk. Доволен
                              Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                              Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                              Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                              Ex: Brava 1.6 1997
                              Ex: Puntо 1.1 1994

                              Коментар


                                внимавай с капачкитемалко са калпави и лесно падат...всъщност вече може и да са ги оправили, моя багажник е от 2009-2010 някъде
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X