lyubohar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
На мен ми предстои това, но го отлагам защото не ми се занимава с разглобяване на таблото. По принцип зависи коя клапа ти е развалена, има и варианти, в които минаваш само с централната конзола и жабката - аз тях съм ги разглобявал вече два пъти и съм доста уверен Обаче още не съм убеден коя клапа ми е за смяна и като цяло ме мързи да се захващам А и климатикът работи като цяло, само от време на време прави номера, но аз и толкова го ползвам Иначе това е от най-честите дефекти в тоя модел, явно са много кекави тия разпределителни клапи.
Коментар
-
alfageorgi написа:lyubohar написа:Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Аз го правя без да свалям таблото,вече 4 са ми минали през ръцете,даже едното от тях 2 пъти.Кво да се прави скапани матряли като цяло. [/quote]Е , това не мога да го повярвам .Говоря за лявата клапа задвижвана от най-долното от 4 -те моторчета от лявата страна на климатика -в дясно от краката на водача.За пасажерското съм сигурен ,че става и без таблото , но тия левите според мен е изключено да ги демонтираш , както казваш , освен ако не си Динамо!!!
Коментар
-
alfageorgi написа:Аз го правя без да свалям таблото,вече 4 са ми минали през ръцете,даже едното от тях 2 пъти.Кво да се прави скапани матряли като цяло.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Съгласен съм с Мъри, по принцип много от нещата могат да се случат по доста по-кратък път от описания в eLearn Естествено с повече напън, "мамата" и риск да строшиш нещо. Например смених пластината, която покрива ръчната спирачка без да разглобявам средната конзола. По същия начин свалих airbag чипа с половината от стъпките, но с доста бъркане, налучкване и псуване Крушките за фаровете за мъгла ги сменям за 2 минути, в книжката пише, че се прави в сервиз - вдига се колата и т.н.
Коментар
-
alfageorgi написа:Аз го правя без да свалям таблото,вече 4 са ми минали през ръцете,даже едното от тях 2 пъти.Кво да се прави скапани матряли като цяло.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Абе , че има излишни неща има - черната пластмасова кора-вътрешната , най-отдолу до педала на газта дето прикрива достъпа до тръбите , радиатора на парното и до най-долното моторче освен за закрепване на кабелите по нея май за нищо друго не служи.Има и разни планки и други работи, които видима функция нямат.Аз лично обаче не обичам да "побългарявам" освен пробиването на една , две малки дупки в металната конструкция около отвора през който се вижда самото моторче и ми осигуриха лесен достъп с ключ 5.5 и удължение до трите винта с които е хванато то..Но това за евентуален бъдещ проблем за да не свалям цялата тази конструкция пак .Ако се прецака някое от горните моторчета обаче май няма избор.. В крайна сметка обаче свалих всичко -все пак са само 10 болта , климатроника се оголи целия .Огледах всички моторчета и механизми-колелца ,лостчета и т.н ,намазах ги с още грес, оправих проблемното /смених бялата пластмасова тъпня , която се беше скъсала, както и очаквах /и сглобих почти всичко .Останаха ми само корите от двете страни , тунела около скоростния лост , подлакътника и разни такива дреболии.Сега всичко работи и е о.к., но голямо псуване падна.Не остана неоправена ни една жена-роднина на инженерите от ФИАТ!!!
Коментар
-
alfageorgi написа:Абе , че има излишни неща има - черната пластмасова кора-вътрешната , най-отдолу до педала на газта дето прикрива достъпа до тръбите , радиатора на парното и до най-долното моторче освен за закрепване на кабелите по нея май за нищо друго не служи.Има и разни планки и други работи, които видима функция нямат.Аз лично обаче не обичам да "побългарявам" освен пробиването на една , две малки дупки в металната конструкция около отвора през който се вижда самото моторче и ми осигуриха лесен достъп с ключ 5.5 и удължение до трите винта с които е хванато то..Но това за евентуален бъдещ проблем за да не свалям цялата тази конструкция пак .Ако се прецака някое от горните моторчета обаче май няма избор.. В крайна сметка обаче свалих всичко -все пак са само 10 болта , климатроника се оголи целия .Огледах всички моторчета и механизми-колелца ,лостчета и т.н ,намазах ги с още грес, оправих проблемното /смених бялата пластмасова тъпня , която се беше скъсала, както и очаквах /и сглобих почти всичко .Останаха ми само корите от двете страни , тунела около скоростния лост , подлакътника и разни такива дреболии.Сега всичко работи и е о.к., но голямо псуване падна.Не остана неоправена ни една жена-роднина на инженерите от ФИАТ!!!Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
тарайката стана на 80000 кмникакви проблеми, освен онова с помпатавече съм сигурен , че тази кола не харесва нашенския бензинособено ако се застои малко повече в резервоара ...иначе и при мен има малък проблем с моторче или клапавидях грешката, ама не помня каква бешестига до крайна позиция и не спира, а нещо постоянно трака и цъкапускам го да духа към краката и млъква
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар