Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

New Bravo - впечатления, мнения, цени и коментари! - част 2

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    аз за всяка дупка от камъче ходя до застрахователите, досега съм събрал сигурно 1000 лева, които някой ден ще вкарам в някой ремонт - според мен се разходи до там...

    Коментар


      ремонта от градушката струваше 3500
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        lyubohar написа:
        аз за всяка дупка от камъче ходя до застрахователите, досега съм събрал сигурно 1000 лева, които някой ден ще вкарам в някой ремонт - според мен се разходи до там...
        А бе хора, как го правите? Имам каско в Булстрат-доверен сервиз. Аз, одрасках задна броня. Гледаха снимки, правиха, струваха, писаха, накрая в доверения сервиз ми поискаха 120 лв. Иначе ремонта на бронята (без каско) струвал 150 лв. Преди време, пиша преди време, с Мреата с каско при Generali - купиха ми ново странично (дясно) огледало, после нова задна броня (средна част), после ми ремонтираха счупения картер. И сега чувам, че Generali отново са били коректни, нека не се разбира като реклама.
        FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

        Коментар


          BolgAryan написа:
          И аз имам греди, но афтърмаркет, защото нещо се доскръндзих за 150-те лв разлика с тези от АИ. Миналата година взех, уж висок клас, но после си ядох главата цяла зима. На външен вид не е особено голяма драма, прилично седят (при все че пак има леко усещане за "таралеж").Проблема дойде при по обилните снеговалежи и дъжда. Уплатненията на вратите не покриваха достатъчно добре планките на гредите и вътре си капеше вода. Другото нещо е, че като ги махнах пролетта, лакът по гредите на колата (където се държат гредите) беше леко набръчкан.Т.е. съвета ми е да не повтаряш моята грешка и при всяко положение да вземеш оригинални греди
          Така ще бъде Колега, ориентиран съм към оригиналните греди, но от (АИ) ми изпратиха четири снимки (според мен) на едини и същи греди и ме питат - "Кои си избираш?". Аз съответно им отговорих, че не виждам конструктивна разлика, освен да има разлика в материала и товароподемността и до тук, толкова. А знам, че има (2-3) варианта, като единия от тях е с цена около 700лв.
          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

          Коментар


            ако при огледа си имал драскотини и са ги видяли - не са ти платили целия ремонтна мен точно Булстрад ми платиха ремонта от градушката, не съм дал и 1 лев от джоба сиза гредите - варианта е един и оригиналния номер е 71805706питай за негоаз ги взех за 260 от Ауто Италия, но преди 5 години
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              Булстрад са мизерници. Един приятел така се случи, че за 1 година имаше доста щети, удариха го отстрани във вратите и разни други щети през годината и за другата година му поискали +30% за каското "щото имал много щети". А отделно и за ремонтите е имал доста разправии със застрахователя и не е минало гладко.
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                Уника платиха за ремонта на Алфата след градушката точно 3399 лв.,не знам дали са стигнали за сервиза,ама да са живи и здрави.............бая нови компоненти сменихме.
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  spark написа:
                  и за другата година му поискали +30% за каското "щото имал много щети".
                  Това колега е във всяка застрахователна компания. Системата се нарича бонус - малус.

                  Коментар


                    Sev написа:
                    ако при огледа си имал драскотини и са ги видяли - не са ти платили целия ремонтна мен точно Булстрад ми платиха ремонта от градушката, не съм дал и 1 лев от джоба сиза гредите - варианта е един и оригиналния номер е 71805706питай за негоаз ги взех за 260 от Ауто Италия, но преди 5 години
                    За Булстрад: Имаше нещо такова, инспекторът беше голям нюнюхал, гледа оглежда се и имаше отбелязани забележки за тази част от бронята. Добре си бях при Евро Инс, но за някаква отстъпка от работата се преместих при тях.За гредите: Благодаря за номера на гредите, ще ги търся по него.
                    FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                    Коментар


                      Консултации по общи въпроси

                      Здравейте колеги,Включвам се в темата за новото Браво като желаещ да притежава това бижу.Спрял съм се на 1.4 Т джет 120 к.с.Ако има някои,който кара такова на газ бих искал да разбера за разхода,возията,пъргавината и комфорта.Ще гледам да взема с оборудване Емоушън и искам да питам и за автоматичната скоростна кутия Дуалоджик.На снимките се вижда екранче долу до копчетата за управление на климатика-само за него ли е или има и други функции?Има ли старт- стоп система,всички ли имат отопление на предното стъкло,навигация?Какви размери джанти носи-15,16,17 или 16 и 17 цола.Предварително благодаря за отговорите ви.
                      Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

                      Коментар


                        Нямаме тук такова на газПри нормално каране колата гори колкото атмосферен 90Т.е магистрално със 120 около 8-8.5 газВозията е стегната, леко твърдаКолата е пъргаваУправлението е супер комфортноДисплея е само за климатика/отоплениетоНавигацията не е серийнаОтопление на предното стъкло не се предлага изобщоДжантите са 16,17,18 цолови, серийните са 16Няма старт стоп при този мотор...трудно ще намериш Емоушън+робот на скоростите
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          New Bravo

                          Мерси колега,Имах предвид чуждите сайтове за коли за това оборудване,а за автоматика не държа,но се предлага като допълнителна екстра,та ми беше интересно.Не съм карал по нов автоматик и не знам дали съвременните са много по-добри.А иначе тук има само едно такова 120 к.с. Динамик,но е жълто с лиценз за такси.
                          Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

                          Коментар


                            Тази кутия не е стандартен автоматикТова е нормална кутия и робот който превключва скоростите
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              Re: Консултации по общи въпроси

                              bobo50 написа:
                              Здравейте колеги,Включвам се в темата за новото Браво като желаещ да притежава това бижу.Спрял съм се на 1.4 Т джет 120 к.с.Ако има някои,който кара такова на газ бих искал да разбера за разхода,возията,пъргавината и комфорта.Ще гледам да взема с оборудване Емоушън и искам да питам и за автоматичната скоростна кутия Дуалоджик.На снимките се вижда екранче долу до копчетата за управление на климатика-само за него ли е или има и други функции?Има ли старт- стоп система,всички ли имат отопление на предното стъкло,навигация?Какви размери джанти носи-15,16,17 или 16 и 17 цола.Предварително благодаря за отговорите ви.
                              Моето е такова-1.4 Т-джет 120 к.с. , ръчна кутия 6 скорости , с газова Фобос с ОБД-2, монтирана след покупката -април 2013г..Караме го с жената /аз даже повече/ вече година и половина /над 15000км/ и съм изключително доволен.Разходът на газ никога ,нито на градско , нито на извънградско , дори при каране на висока скорост-140 -150 км/ч не надвишава 10/100 .Честно казано осезаемо влошаване на динамиката на газ не съм забелязал, даже си мисля ,че в турбо режима на газовата/има общо три-нормален , икономичен и турбо/ ,колата е по-динамична .Със сигурност на газ е по-тиха . Возията е бих казал по-скоро мека , особено с 16-те /зимните ми/, със 17-ки , гуми 225/45/17 /летните/ също е добре , но колата според мен не е особено стабилна на скорост и в завой , сравнявайки я с алфата ми /159-ка 1.9 ЖТД-М с 18-ки/. .За сметка на това Бравото е много по-маневрено и лесно управляемо в градски условия. На извънградско и на скорост волана ми е прекалено чувствителен и лек.Режимът "сити " не го включвам въобще ,защото и без него управлението е лесно и с един пръст , даже лекотата ме дразни .За мен електроусилвателя , за разлика от хидравликата прави усещането за връзката с пътя по-лоша и някак синтетична , няма го усещането за втвърдяване на волана при увеличаване на скоростта / което е силно отчетливо при алфата/, като поведението при управлението на двете коли е коренно различно , което е нормално имайки предвид габаритите и теглото им.Все пак мисля , че Бравото е чудесен избор за автомобил от този клас -лек , тих/с този мотор/ , маневрен и динамичен.Пожелавам ти да си намериш читав екземпляр и да си го караш с кеф.

                              Коментар


                                Re: Консултации по общи въпроси

                                alfageorgi написа:
                                Моето е такова-1.4 Т-джет 120 к.с. , ръчна кутия 6 скорости , с газова Фобос с ОБД-2, монтирана след покупката -април 2013г..Караме го с жената /аз даже повече/ вече година и половина /над 15000км/ и съм изключително доволен.Разходът на газ никога ,нито на градско , нито на извънградско , дори при каране на висока скорост-140 -150 км/ч не надвишава 10/100 .Честно казано осезаемо влошаване на динамиката на газ не съм забелязал, даже си мисля ,че в турбо режима на газовата/има общо три-нормален , икономичен и турбо/ ,колата е по-динамична .Със сигурност на газ е по-тиха . Возията е бих казал по-скоро мека , особено с 16-те /зимните ми/, със 17-ки , гуми 225/45/17 /летните/ също е добре , но колата според мен не е особено стабилна на скорост и в завой , сравнявайки я с алфата ми /159-ка 1.9 ЖТД-М с 18-ки/. .За сметка на това Бравото е много по-маневрено и лесно управляемо в градски условия. На извънградско и на скорост волана ми е прекалено чувствителен и лек.Режимът "сити " не го включвам въобще ,защото и без него управлението е лесно и с един пръст , даже лекотата ме дразни .За мен електроусилвателя , за разлика от хидравликата прави усещането за връзката с пътя по-лоша и някак синтетична , няма го усещането за втвърдяване на волана при увеличаване на скоростта / което е силно отчетливо при алфата/, като поведението при управлението на двете коли е коренно различно , което е нормално имайки предвид габаритите и теглото им.Все пак мисля , че Бравото е чудесен избор за автомобил от този клас -лек , тих/с този мотор/ , маневрен и динамичен.Пожелавам ти да си намериш читав екземпляр и да си го караш с кеф.
                                Колега има същия автомобил 1.4 Т-джет 120, но си го кара на бензин. Карал съм го, със сравнително голям въртящ момент е и съм много доволен, бих казал че се държи като дизел. Карал съм на тест драйф и Алфа 159 със същия мотор 1.9 JTDm, а и алфа 166 с 2.4 JTDm. Тук усещанията наистина са по-различни - друг клас автомобили. Всички които карат Алфа, като се качат на Браво, воланът им се чувства лек, а и обратно при алфата прави впечатление втвърдяването на волана със скоростта
                                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X