Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да тествам за духнала гарнитура на глава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да тествам за духнала гарнитура на глава

    Колата е типо 1.8 i.e и ми предстои смяна на маслото, обаче искам първо да отстраня проблема (ако изобщо има). Значи антифриза ми се губи когато колата стои и ми е много странно, а когато е в движение изобщо не помръдва, отварял съм капачката да лгедам за балончета, но няма. След като я оставя и стои един два дена и нивото на антифриза в разширителния съд падне и долея, но ведната след запалване(максимум 10-тина) минути работа на двигателя маркучите стават на камък и като отворя капачката на разширителния съд и количеството което съм налял преди това отива на земята Така е почти всеки път, антифриза го смених есента преди зимата и сега го гледам има много странна миризма и вътре плуват нещо като парцали, не мога да устяновя дали са петна от масло или просто отлагания от радиатора(радиатора който взех имаше много ръжда вътре), нивото на маслото не ми се увеличава на цвят си е нормално, обаче имам загуби от някоя гарнитура и се притеснявам да не вкарва от антифриза в маслото най-вече... Та кажете някой тест който да направя, да съм сигурен дали ми е заминала гарнитурата
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    пробвай на студен мотор с отворена капачка и форсирай,така ще разбереш дали надува.иначе грее ли повече,има ли добро парно,прекъсване на мотора,въобще опиши ги тези неща

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      пробвай на студен мотор с отворена капачка и форсирай,така ще разбереш дали надува.иначе грее ли повече,има ли добро парно,прекъсване на мотора,въобще опиши ги тези неща
      Пробвал съм да го форсирам и не балбука, не не грее повече даже напротив съмнявам се в термостата че не вдига повече от 70 градуса надълъг път, парно има но сякаш е по слабо прекъсване на мотора има като я държа на оборот
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        Това е от водно съединие, запали колата и зчакай 1-2 минути и гасиш, после почваш да опипваш едно по едно всички съединения. Наблегни на областа под термостата.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар

        Working...
        X