Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво мислите за поговорката?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ше си смениш мисленето след време.Няма коли дето не се чупят.Всяка кола рано или късно се чупи,а окачване,ролки са си консумативи,вече че при всяка марка коли са различна сума е друг въпрос.И не мисли така ден за ден,месец за месец.Почни сам да си поддържаш кола и ще видиш за кво иде реч,щото имаш ГО,каско евентуално,поддържане,ГТП, то не е едно да го платиш и забравиш.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    Коментар


      #32
      dubi95 написа:
      tambuhtaneca написа:
      Проблемът според мен е в това, че повечето коли в България не се поддържат или да го кажа се поддържат колкото да се движат. Без да караш колата си даваж едни стабилни пари - данък 140-150 лева ако си над 101 к.с., винетка 67 лева, ГО - 180 лева, каско 300-400 и като направвиш сметката около 700 лева само да си я гледаш. Като почнеш да караш си имаш една смяна на масло на година с филтри, като знаем, че и горивото ни е на 6 - сменяш и горивен филтър - ето ти още 150 лева, към консумативите сложи и гуми, накладки и дискове, автомивки, глоби от КАТ и т.н. Като добавиш и неотложни ремонти и ти ляга колата на година 1000-1500 до 2000 лева. Та въпросът който си задавам аз е, дали някой който си е приготвил 1200 до 1500 леваа за кола, може да извади всяка година по толкова, за да може да я кара, за да може да я поддържа и да не е поредния убиец на пътя........
      човек , би ли ми казал колко излиза поддръжката на фиат пунто и брава/браво на месец.Говоря за най-евтината поддръжка,така да се направи колата , че да не е убиец на пътя
      Абе пич това да не ти е да кажеш колко пари даваш за хляб на месец примерно?Месечно може нищо да не трябва да и се прави на колата, но може и много неща да трябва да правиш.Зависи на какъв екземпляр случиш, зависи как караш. За цената за които искаш да купуваш кола ще се наложи после всеки месец да вадиш по доста пари да правиш по нещо.А форда дето си показал по нагоре- не си го и помисляй. Първо тоя вариант дето си показал с квадратните дръжки се прави до 1994. После леко заоблят муцунката и се прави до 1998 да бъдем точни. Такава ми беше първата кола и гниеше по зле и от опел. Да не говорим че накрая ми се откъсна задния мост от купето в една дупка на магистралата- толкова беше изгнил.Абе вземи си голф 3 и не ни занимавай с глупости- нали не се чупели.
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #33
        Парадокса на който съм попадал аз е следния:Няколко познати имат немски коли...всеки твърди, че са много здрави и нищо не се чупи...качвам се в колата им и се оказва, че почти всичко вътре похлопва дрънчи и трака...съединителя отделял малко високо ама нямало проблем, защото не буксувал...оборотите играят малко на празен ход ама не гасне нито има някакъв проблем ...тук таме има ръждичка ама то е нормално за кола на ~10 години...на завой чат пат претраква леко някое каре ама и това не било проблем защото видиш ли не биело силно...като карат на газ понякога гасне, ама палела от раз отново и всичко си било наред...Истината е, че всеки има различна представа за не чупеща се кола...за едни да не се чупи означава да се кара достатъчно дълго време до момента в който се налага да я спрат пред блока, защото вече е прекалено опасно да е в движение и задължително трябва да отиде в сервиз където и сменят цялото окачване и почти се прави основен ремонт на мотора...и тогава казват..."Ееее ти твоя фиат през месец го вкарваш в сервиз за нещо, а аз голфа за сефте го пращам на ремонт..."...Е да ама аз до скоро и крушките на фаровете си ги сменях в сервиз...това означава ли, че много ми се чупи колата...!?!??За мен малко чупеща се кола е примерно моята...сменил съм 2-3 пъти една биалета...все попадам на фалшиви......сменил съм воден радиатор и ролки с ремъци и шайби...(радиатора си беше проблемен още като я купих)...сменил съм един носач - преден десен......сменял съм дискове и накладки...(това го приемам по скоро за консуматив)......вчера ми изгуби спирачна течност защото се оказа, че на задна дясна апарата е задържал стиснат и вътрешната накладка е заминала и от там течността се оказва малко за цялата система...предстои смяна на накладките......колата я карам вече над 60 000км...и това е в общи линии всичко което се е наложило да ремонтирам по нея......дребните ремонти и кусури с които аз се занимавам не ги броя защото за някой от тях аз съм си виновен, а други дори не пречат на нормалното шофиране, а чисто си ме дразни нещо да не ми работи...Пак казвам както и колегите по-горе...много зависи как се кара, пази и поддържа колата...не може да си купиш носач дето що годе качествен заместител струва 170лв...да го вземеш за 70лв и да чакаш да е качествен и да кара дълго и да псуваш даден автомобилен производител, че окачването му било "макаронено"...въпрос и на късмет е разбира се, но...предвид, че 4 фиата минаха през нас...определено поговорката която се визира няма нищо общо с реалността...А колегата дето иска хубава кола за без пари...УСПЕХ!!!
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #34
          и през мен вече 4 фиата и напълно подкрепям.

          Коментар


            #35
            kiselo написа:
            ...А колегата дето иска хубава кола за без пари...УСПЕХ!!!
            И понеже беше реч за поговорки, нека останалите колеги помислят върху тая - "Ти гледаш да му помогнеш, то гледа да те нае.е" и никога да не я забравят.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #36
              Re: Какво мислите за поговорката?

              Danchojn написа:
              dubi95 написа:
              Какво мислите за поговорката - "купи си фият да те е яд".Много ли се трошат фиятите- punto преди 2000г и след 2000г,марея,палио уикенд.Говоря за кола 1000-2000лева.Казаха ми да си взема немска кола (с верига), по-малко се трошали.Ако не съм в правилния раздел се извинявам.От предишната ми тема разбрах някои работи, сега искам да разбера още работи.Благодая ви! А и кои коли не се запахтяват, като се пусне климатик.Пунтото се запахтява 1,2 2002г(60кс).
              ХАХАХАНа много хора не им е ясна тази поговорка. 1. Поговорката е - КУПИ СИ ФИАТ ДА НЕ ТЕ Е ЯД. Поговорката тръгва от времето на фиат 125 и хората от врeмето на трабантите и варбурзите я знаят как звучи. Това че сега разни неразбиращи нищо друго освен от трошливите аудита и бмв-та я изопачават е друг въпрос. .................................................. .......
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #37
                ivel написа:
                и през мен вече 4 фиата и напълно подкрепям.
                Истината е че от модел до модел има разлика. От пунтото съм страшно доволен- просто малко, няма какво да му се счупи по задния мост.А алфата имам усещане че са се опитали да я направят с възможно най много части по задния мост.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #38
                  Е така е, но на Пунтото окачването далеч не е толкова съвършенно като при Алфата, по простата причина че не се движи като Алфата. Просто на Пунтото не му е нужно. Но ако на Алфата праснат това окачване, при скоростите които развива и особенностите на купето, ще се въргалят като първите модели на Логан
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #39
                    infineon написа:
                    ...А алфата имам усещане че са се опитали да я направят с възможно най много части по задния мост.
                    Alfа е като Мерилин Монро - "има извивки на такива места, каквито места повечето жени нямат",
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #40
                      При всички марки коли определени модели са инженерно извращение.Но колите предлагани на нашия пазар са взети от бунището в Италия.А там е ясно кака се обслужват и карат.Като цяло от моя фиат ме дразни чупливото окачване и скъпия термостат.Другите смени са на разход като нормален стар автомобил.
                      Fiat Brava 1.9 JTD

                      Коментар


                        #41
                        Не е чупливо окачването а са чупливи частите. С малко повече търсене, попаднах на човек, който тук в България произвежда тампони и втулки. Мога да кажа че са в пъти по издръжливи от тези в магазини, идващи от различни краища на света. Същото се оказа и с маншоните. И така и с други неща. и много ме е яд защо тези производители не се предлагат в магазините за авточасти. То е ясно де, не са им в схемата на гнусната търговия и безбожната надценка. Защо например на нашия пазар няма пълното разнообразие на нашите ВМЗ лагери. Превъзхождат доста известни марки по света. ЗАЩО? Защо се прави само за износ? Защото не са в схемата.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #42
                          Много бих се зарадвал, а и колегите предполагам ако споделиш от къде може да се сдобием с по качествени части за окачването.
                          Fiat Brava 1.9 JTD

                          Коментар


                            #43
                            мамка му,всички сте съвършено прави

                            Коментар


                              #44
                              Re: Какво мислите за поговорката?

                              Danchojn написа:
                              dubi95 написа:
                              Какво мислите за поговорката - "купи си фият да те е яд".Много ли се трошат фиятите- punto преди 2000г и след 2000г,марея,палио уикенд.Говоря за кола 1000-2000лева.Казаха ми да си взема немска кола (с верига), по-малко се трошали.Ако не съм в правилния раздел се извинявам.От предишната ми тема разбрах някои работи, сега искам да разбера още работи.Благодая ви! А и кои коли не се запахтяват, като се пусне климатик.Пунтото се запахтява 1,2 2002г(60кс).
                              ХАХАХАНа много хора не им е ясна тази поговорка. 1. Поговорката е - КУПИ СИ ФИАТ ДА НЕ ТЕ Е ЯД. Поговорката тръгва от времето на фиат 125 и хората от врeмето на трабантите и варбурзите я знаят как звучи. Това че сега разни неразбиращи нищо друго освен от трошливите аудита и бмв-та я изопачават е друг въпрос. 2. Като гледам пътните помощи на последък, май само немски коли виждам предимно да ги возят 3. Всяка една се чупи. Всяка се поправя. Зависи от стопанина в не малка степен. Фиат си има и калпави страни, но те не са повече от на немските производители. Не подценявай ФИАТ, защото от там са тръгнали много технически идеи в автомобилостроенето, да не казвам, че някои са просто изкопирани от немските инжинери. Най-голямата ми забележка към италиански концерн е контрола по качеството. Колега поздрави за точното обяснение на поговорката и за другите ФАКТИ и даже немските производители на автомобили не биха спорили за многото идеи на ФИАТ и за приноса им за световното автомобилостроенеУспех в избора.
                              STILO-2003-115 HP-JTD Power
                              Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                              Коментар


                                #45
                                kiselo написа:
                                Парадокса на който съм попадал аз е следния:Няколко познати имат немски коли...всеки твърди, че са много здрави и нищо не се чупи...качвам се в колата им и се оказва, че почти всичко вътре похлопва дрънчи и трака...съединителя отделял малко високо ама нямало проблем, защото не буксувал...оборотите играят малко на празен ход ама не гасне нито има някакъв проблем ...тук таме има ръждичка ама то е нормално за кола на ~10 години...на завой чат пат претраква леко някое каре ама и това не било проблем защото видиш ли не биело силно...като карат на газ понякога гасне, ама палела от раз отново и всичко си било наред...Истината е, че всеки има различна представа за не чупеща се кола...за едни да не се чупи означава да се кара достатъчно дълго време до момента в който се налага да я спрат пред блока, защото вече е прекалено опасно да е в движение и задължително трябва да отиде в сервиз където и сменят цялото окачване и почти се прави основен ремонт на мотора...и тогава казват..."Ееее ти твоя фиат през месец го вкарваш в сервиз за нещо, а аз голфа за сефте го пращам на ремонт..."...Е да ама аз до скоро и крушките на фаровете си ги сменях в сервиз...това означава ли, че много ми се чупи колата...!?!??За мен малко чупеща се кола е примерно моята...сменил съм 2-3 пъти една биалета...все попадам на фалшиви......сменил съм воден радиатор и ролки с ремъци и шайби...(радиатора си беше проблемен още като я купих)...сменил съм един носач - преден десен......сменял съм дискове и накладки...(това го приемам по скоро за консуматив)......вчера ми изгуби спирачна течност защото се оказа, че на задна дясна апарата е задържал стиснат и вътрешната накладка е заминала и от там течността се оказва малко за цялата система...предстои смяна на накладките......колата я карам вече над 60 000км...и това е в общи линии всичко което се е наложило да ремонтирам по нея......дребните ремонти и кусури с които аз се занимавам не ги броя защото за някой от тях аз съм си виновен, а други дори не пречат на нормалното шофиране, а чисто си ме дразни нещо да не ми работи...Пак казвам както и колегите по-горе...много зависи как се кара, пази и поддържа колата...не може да си купиш носач дето що годе качествен заместител струва 170лв...да го вземеш за 70лв и да чакаш да е качествен и да кара дълго и да псуваш даден автомобилен производител, че окачването му било "макаронено"...въпрос и на късмет е разбира се, но...предвид, че 4 фиата минаха през нас...определено поговорката която се визира няма нищо общо с реалността...А колегата дето иска хубава кола за без пари...УСПЕХ!!!
                                би ли ми сметнал за твоя фиат колко пари излиза на месец ремонта му.А и кажи какъв фият имаш.Благодаря ти.

                                Коментар

                                Working...
                                X