Здравейте колеги. Искам да задам няколко въпроса за моето Стило. Извинявам се ако не съм уцелил темата. 1.Имам един затапен маркуч , който така и не разбрах за какво служи и защо е затапен. Надявам се някои от вас да ми каже за какво е и дали не пречи на нормалната работа на двигателя - снимка 1 отбелязано в червено.2. Горивния ми филтър е между разширителя и казанчето за течност на чистачките. До сега видях няколко коли като мойта , но на тях филтъра е по назад, по средата на колата(под чистачките) . Като си сменях маслото последния път майстора каза, че досега всички , които е виждал са с филтъра по средата. Дали е нещо преправено или си е така по принцип ? - Снимка 23. Доколкото разбрах от предишния собственик , колата е мапната. Не съм 100% сигурен, понеже не съм и правил тестове и диагностики в тази насока , а и незнам как. При плавно набиране - никакъв дим. Когато настъпя здраво до край, някаде около 1500 об. когато почвам да чувам много ясно турбото, от аспуха излиза черен пушек. В самото начало излиза повече и с качване на оборотите намалява и това е само при рязко подаване на газ. Попитах няколко човека уж по разбиращи от мен, но имаше разногласия в отговорите. Та се обръщам, към вас с надеждата да получа отговор.Благодаря предварително.Поздрави. Колата е Стило дизел(3 врати) ,120 коня , 2006 година.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за затапен маркуч - стило
Collapse
X
-
1. този маркуч е част от малкия кръг на охлаждането ако правилно виждам. Не трябва да бъде запушен. 3. Кво ти пука, че пуши, ако се заглеждаш дали ти пуши колата на незнайни километри, няма да й радваш никога. Нали върви, не го мисли пушенето. И моята пуши при пълна газLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Аз имам идентични симптоми на Пунто JTD като го нагазя, онзи ден на околовръстното един не можах да го видя в огледалото от пушек... При връщане на газта и последващо газене, няма пушене. Ако не я газя няма грам пушаци.И е така от както съм я взел... Може нещо да е тръгнало, иначе и аз си мисля, че може и да е мапната от бай италиянец ама последно не мога да се сетя от кога беше версия на софта ...
Коментар
-
Щом не вдига градуси си за термостат, ама ако искаш да минеш по тънкия начин, вземи един от Рено 5 за 86 градуса и го буташ в маркуча към радиатора с острото към термостата и си решаваш проблема за 10-12 лева. Аз карам така вече година и нямам ядове никакви. Имаше и тема със снимки къде се слага и прочие. За останалото филтъра при мен е по средата. А че пуши като го нагазваш си зависи от стила на каране поне по мои наблюдения, като го дам на майка ми да го кара за 1 седмица и като не го кара с повече от 1500 оборота и като го нагазя после след мен мъгла. Като седна аз и го покарам с 2500-3000 после няма ядове при мен. Това ако няма други проблеми де.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Колега , викаш термостат. В градски условия и жеги стрелката си е закована по средата. На дълъг път (на магистрала и при студено време) тогава не вдига по средата. Аз си го обяснявам поради липса на малък кръг ( при определена температура се предполага да отваря малък или голям кръг). Но тъй като при мен липсва малкия, се отваря големия. Ако греша моля да ме поправите. Ако сменя термостата даже при липса на малък кръг ще ми седи ли стрелката по средата(оптималната за работа на двигателя температура)? По принцип съм решил като се върна в България (след седмица) да я вкарам в сервиз за обслужване на ремъци,ролки,масло и филтри. Майстора , при който бях не успя да ми отговори защо е затапен маркуча и за какво служи. Може ли да се свърже този маркуч, така че да си работи нормално малкия и големия кръг , понеже смятам ,че щом са го измислили , значи са имали нещо в предвид и липсата му води до не толкова ефективна работа на двигателя. Липсата на малкия кръг влияе ли на поддържането на оптималната температура даже и при нормално работещ термостат ?Stilo 120 / 06'
Коментар
-
chakarow написа:Ясно. Значи към списъка за частите, които ще сменям добавям и термостат. Благодаря за отговорите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:chakarow написа:Ясно. Значи към списъка за частите, които ще сменям добавям и термостат. Благодаря за отговорите.Stilo 120 / 06'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар