Имам фиат брава 1.6 16в 98г 103 коня с пластмасови колектори на метан. Колата трудно пали но пали като запали в началото трудно вдига обороти и не иска да изчисти има едно тръъъъъъъъъъъъъ и после се изчиства. Но това не е главният проблем когато е загряла почти не иска да запали или ако запали е на едни обороти от 3000. Смених термостат кабели свещи всички филтри дори и маслото но не се оправя. И тук идва проблема нямам пари да правя колата ако не е сигурно че е това което ремонтирам. Живея на 320км от моят дом и ми трябва колата по два пъти седмично блокове и автобуси не иска друга кола немога да си позволя.Ходих на 3 консултации и всички казват ами да пробваме единият иска да сменя датчик на коляновият вал + термо датчик около 150 лв . Другият иска да гледа дюзите и ако са ок 100 лв само за почистване ако ли не трява да купя дюзи. Третия ми скаса кабелите на свещите и каза стъпково моторче трябва да смениш И сега искам да знам според вас какво е и на кой да се доверя мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кога да сменя стъпков мотор и кога да почистя дюзи
Collapse
X
-
А въздушния филтър кога си го сменял за последно, възможно е стъпковото моторче да е блокирало. На тая кола не и стига въздуха за палене на бензин.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар