Здравейте колеги,карам фиат брава 1,4 на бензин и метан.Има моменти, в които колата не пали нито на бензин, нито на метан.След като ме бутнат пали. След това пали и на ключ около седмица или две и пак спира. Акумулатора е зареден. Стартера върти.По някога в движение на метан придърпа за секунда но не гасне.ПРИЕМАМ ВСЯКАКЪВ ВИД СЪВЕТИ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Непостоянен проблем със запалването на фиат брава 1,4 бензин
Collapse
X
-
Първи съвет от патил със същия проблем, само че съм само на бензин, оказа се куплунга на паяка, може и самият паяк на стартовия ключ.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
Благодаря за идеята. Разговарях с майстора, които ми ремонтира колата.Каза, че е почистил някакви пъпки на контактния ключ.Това ли имаш в предвид колега или е друго. Колата я имам от няколко месеца ивсе още ми е тъмна Индия. Не съм наясно какво е паяк. Това кабелите на конт. ключ ли са.FIAT Brava 1,4 1997 г. бензин и метан
Коментар
-
Колега съветвам те да обърнеш внимание на датчика на коляновия вал. От него зависи подаването на искрата към свещите. Както описваш проблема ми прилича на симптоми на умиращ датчик на КВ. Следващият етап е да ти гасне в движение.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
borry написа:Колегакъде се намира и как може да се провери този датчик.Мога ли сам да го проверя или трябва майстор.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
packo84 написа:borry написа:Колегакъде се намира и как може да се провери този датчик.Мога ли сам да го проверя или трябва майстор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар