Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Непостоянен проблем със запалването на фиат брава 1,4 бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Непостоянен проблем със запалването на фиат брава 1,4 бензин

    Здравейте колеги,карам фиат брава 1,4 на бензин и метан.Има моменти, в които колата не пали нито на бензин, нито на метан.След като ме бутнат пали. След това пали и на ключ около седмица или две и пак спира. Акумулатора е зареден. Стартера върти.По някога в движение на метан придърпа за секунда но не гасне.ПРИЕМАМ ВСЯКАКЪВ ВИД СЪВЕТИ.
    FIAT Brava 1,4 1997 г. бензин и метан

    #2
    Първи съвет от патил със същия проблем, само че съм само на бензин, оказа се куплунга на паяка, може и самият паяк на стартовия ключ.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Благодаря за идеята. Разговарях с майстора, които ми ремонтира колата.Каза, че е почистил някакви пъпки на контактния ключ.Това ли имаш в предвид колега или е друго. Колата я имам от няколко месеца ивсе още ми е тъмна Индия. Не съм наясно какво е паяк. Това кабелите на конт. ключ ли са.
      FIAT Brava 1,4 1997 г. бензин и метан

      Коментар


        #4
        Колега съветвам те да обърнеш внимание на датчика на коляновия вал. От него зависи подаването на искрата към свещите. Както описваш проблема ми прилича на симптоми на умиращ датчик на КВ. Следващият етап е да ти гасне в движение.
        ex. Fiat Marea 1.6 16V
        ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
        Lancia Kappa 2.0 VIS

        Коментар


          #5
          Колегакъде се намира и как може да се провери този датчик.Мога ли сам да го проверя или трябва майстор.
          FIAT Brava 1,4 1997 г. бензин и метан

          Коментар


            #6
            borry написа:
            Колегакъде се намира и как може да се провери този датчик.Мога ли сам да го проверя или трябва майстор.
            По-скоро е за майстор-диагностик. Намира се при ремъчната шайба на коляновия вал- от нея "чете" и дава инфо за оборотите на двигателя и за положението на буталата, за да може искрата да се подаде в правилния момент.
            ex. Fiat Marea 1.6 16V
            ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
            Lancia Kappa 2.0 VIS

            Коментар


              #7
              packo84 написа:
              borry написа:
              Колегакъде се намира и как може да се провери този датчик.Мога ли сам да го проверя или трябва майстор.
              По-скоро е за майстор-диагностик. Намира се при ремъчната шайба на коляновия вал- от нея "чете" и дава инфо за оборотите на двигателя и за положението на буталата, за да може искрата да се подаде в правилния момент.
              На 1.4 не е там на шайбата.от задната страна на двигателя откъм купето се намира датчика.Поне на мойта е там.

              Коментар

              Working...
              X