Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Golf4 , A3 или Ibiza

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега кара А4 1.8Т с турбо 180 коня. Оплаква се много от разхода. Казва, че ремонт никога не е правил, но и не се кара в бг все пак и няма проблеми с ходовата част. За градско говори за 20 разход, а на магистралата почти 15, но и той е спортист, не я жали.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      По моите наблюдения сеата е най-доброто по съотношение цена-качество.А точно за този мотор, не мога да кажа нещо конкретно.

      Коментар


        #18
        Що не пуснеш темата във VW - форума, имаш там регистрация. Ще имаш мнения от първа ръка, а не "Един колега каза".1.8 моторите са добри, а какъв да бъде, ти си решаваш.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          Чекай да те питам, какво знаеше за 1,9 JTD преди да си купиш Бравото?Вземай, троши си главата и после Бумер!Там е истината! :D
          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            Ежедневка
            Сеатника......
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              #21
              +1 за Ибизата. Ето защо:-По-добро съотношение цена/година-По добро съотношение цена/качество-По-стара технология за годината на производство, но излекувана от детските болести на А3 и Голф 4 -Много по-добър външен вид (лично гледна точка, макари фен на Ауди)
              Fiat Bravo 1.9 TD100

              Коментар


                #22
                има и още един проблем,който никой не е споменал-имат си хроничен проблем с мазането и по-точно маслената помпа,а от там скапва и турбината по-бързо,така че ако ще вземаш такава кола я загрей хубаво и виж присветва ли и лампата за маслото.помпата струваше около 130лв(това по спомен),но е голям филм самата смяна.иначе мотора с турбината върви много

                Коментар


                  #23
                  ivel написа:
                  има и още един проблем,който никой не е споменал-имат си хроничен проблем с мазането и по-точно маслената помпа,а от там скапва и турбината по-бързо,така че ако ще вземаш такава кола я загрей хубаво и виж присветва ли и лампата за маслото.помпата струваше около 130лв(това по спомен),но е голям филм самата смяна.иначе мотора с турбината върви много
                  Вярно, това го забравих, но май се задръстваше цедката преди всичко.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    Сеатката ми е най-грозна, направо си отпада.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Seat Ibiza не е на платформата на Голф4 и А3.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #26
                        След перипетиите ми с Голф2 и Голф3,не ти препоръчвам да се меташ на тази марка.Който е казал,че голфа е здрава кола,да ходи да се прегледа.Ако ме питаш какво съм правил по тях,ще ми е по-лесно да ти кажа какво не съм.

                        Коментар


                          #27
                          Да де, то и аз мога да кажа същото за италианките.Кашкавал окачване имат.Идеята беше да разбера за скрити бомбички и @slav4o_p ми помогна.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Да де, то и аз мога да кажа същото за италианките.Кашкавал окачване имат.
                            И танк да блъскаш из тукашните дупки няма как да не е за ремонт след едни определени км. Няма окачване, което да издържи на тия удари, чекнене, усукване и каквото там се сетиш из дупки, легнали полицаи от най-причудлив вид, неравности и т.н. Така, че е до късмет и в едни пари, в които най-добре е по-малко хора да търсят, тия, общодостъпните, няма как да са в друго състояние. Ако искаш нещо по-читаво,модерно момче си е къде ти е Германия, не оставяй доставката на автомобила си на някой с основно образование.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #29
                              Тая ибиза май я е правил и настройвал Ици http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3jcj4p , предполагам ще ти е полезен с някой и друг съвет ако се включи в темата
                              punto HGT

                              Коментар


                                #30
                                Колкото и да е странно, искам я девствена. Да не е виждала газ и интервенции.Аз к’во ? Само ще карам ли ? Не, мерси Да има ESP задължително и да не е по нова от 2000г. Сори ама данъка на 150 коня при мен е 328лв. След 14г. ще е около 180лв.Тая седмица ще гледам две тройки, дето отговарят на изискванията ми.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X