Имам няколко въпроса, но не ми се рови във ВАГ форумите.1. С еднакво окачване ли са ? Отзад като на Стило ли са ?2. Интересува ме само двигател 1.8Т, обаче са много разновидности, кой код си заслужава най-много ? 3. не по-нова от 2000г. - съображения за данък МПС, това към точка 2 4. всички ли са с демпферен маховик, алтернатива има ли ? Слабо място ли е ? Съединителя ? Няма да се търсят повече от 200к.с.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Golf4 , A3 или Ibiza
Collapse
X
-
http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=87Това е раздела във ваг форума за избор на автомобили. Ако не си карал 1.8 Т, задължително покарай... ще ти се поизпарят намеренията за такъв. Слабо място, вероятно скоростна кутия (понеже присъства при повечето модели), допускам, че и с този мотор може да се прояви.Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
-
Не съм много навътре но по точка 2 от мненията които съм чувал за този мотор е че похарчва доста. Ако не ти е проблем тогава ОК. Иначе за бензин говорим 9 извънградаско със сравнително нормална скорост и 13 градско. Същия мотор (не конкретизирам разновидност че и аз не ги знам) само, че на пасат 99 година с газов инжекцион 15 градско 11-12 извънградско. Че сървял - върви но мен лично и харчлъка ме тревожи.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
emzo написа:D. Stanev написа:http://www.vwclub.bg/forum/viewforum.php?f=87Ако не си карал 1.8 Т, задължително покарай... ще ти се поизпарят намеренията за такъв. .Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Коментар
-
Аз от доста време проучвам ВАГ и мога да споделя някои неща.За мотора 1.8 20V (с и без турбо) проблемна част е хидравличният обтегач на веригата на разпределителния вал. Има си и ремък, който задвижва коляновия вал и единия разпределителен, но има и верига, която задвижва другия разпределителен вал, а този обтегач я обтяга. Симптомите на заминал обтегач са тракане в тази част, от която се намира обтегачът (при Пасат е в задната част, заради надлъжно разположения мотор), което тракане изчезва при повишаване на оборотите. Освен това в краен стадий на заминаване на обтегача, моторът не може да се запали без подаване на газ, губят се и ниските обороти и гасне. Този обтегач е два вида - механичен (до ’97) и електронен (след ’97). Ориентировъчната цена на механичния е около 300 лв., а на електронния - около 1000лв. Така че при закупуване на такъв мотор много добре се ослушай дали няма някакво тракане.За разхода не на едно място съм чел, че 1.8Т харчи по-малко от атмосферния 1.8 20V, и повече върви разбира се.За окачването - и трите модела, които си изброил, са с "нормално" окачване, а не с многораменното (8 носача, капсуловани с шарнирите) като Пасат Б5, Б6 и т.н. и Ауди А4, А6 и т.н. А3 е единственото Ауди с "нормално" окачване. Това многораменно окачване допринася за много луксозна возия, но като се разбие, оригиналния комплект е около 1000 лв. а китайските - по около 450 лв.За маховика - не съм сигурен, но май турбинирания 1.8 беше с демпферен маховик.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Първо да кажа, че имам пристрастие към ибизата, че другите две коли са толко маслови, че ми е писнало да ги гледам по улиците, голфа като външна форма по кефи от А3-ката 1. Окачването отпред мисля е еднакво и на трите коли, за отзад нямам инфо.2. Полезен линк с всички кодове на моторите 1,8Т и на кои модели се инсталира, в таблицата има инфо даже и за вида на турбините с които излизат моторите от завода http://www.qpeng.com/faqs/engine_faq...hey_mean.html3. Тъй като говоря само за ибизата единствения вариант за годината е ибиза II след фейслифта, модела се произвежда 2000-2002г. мотора се води 156к.с. с кодове AQX и AYP, но не съм сигурен за втория, ето характеристика на въпросната ибиза http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/10167.html4. До колкото съм чувал демферния маховик го лекуват с такъв от голф VR6 комплект със съединител, ибизата е с демферен, за голфа и аудито нямам инфо, най вероятно и те са така.Ето на тая ибиза ме повози колегата, но вече я продаде http://www.tuning.bg/forums/index.ph...d0%ba%d0%b8kw/ , върви зверската като сравнявам спрямо мойто пунто, 1-ва и 2-ра не си иска гумите, а е със заводската турбина надута на 1,5 бара, турбината мисля, че беше К03.Това, което ми каза колегата по повод поддръжката е, че маслените магистрали били доста малки като диаметър и каза, че на всяка 2-ра смяна на масло сипва добавка преди да смени маслото за изчистване на магистралите, човека си караше колата с оригиналния съединител и маховик.Седалките не са много удобни, смисъл съпоставка с пунтото на пунтото е доста по добре, седалката е по плътна по тялото, по добре залепва Другото от което не беше доволен пича от ибизата беше, че разни копчета за ел. стъкла и т.н. дребни нещица много бързо свършвали.punto HGT
Коментар
-
Аз преди да си взема Либрока се бях насочил към Пасат Б5 с 1,8 Т. Макар да не се усеща, то си върви, даже много, вижте каталожните данни. Афна е такъв умреляк за мен след Либрата, че буквално си ме дразни. Карах на приятел Пасата миналото лято няколко пъти по 100 км извънградско, като тръгна на 120 да изпреварвам и а е дал газ другия, седиш и не може да минеш ебаси колата честно. Гарантирам, че е напълно наред. Иначе харчи малко, да, ама то за толкова вървене е нормално. 1.8 Т ще го направи луд при сток коли. С чипове вече не знам. Слабо място на 1,8 както е казал колегата са обтегачите, сменят се 1 път в живота на колата обикновено, не са консуматив в истинския смисъл да сменяш с ремъка. Бубини им горят често, нещо прегряваха. Маховика доколкото съм чел е все демпферен, но не е слабо място, до колко нм издържа съединителя не знам. Окачването е просто отпред, а отзад много рядко имат проблеми. Климатиците са им слабо място и по-конкретно компресорите, сервото на спирачките се пълни с вода ако не са чистени отворите за дренажа и зимата замръзва водата в него. Абс също им е слабо място, както и централното и ел прозорците, някакъв модул заедно ги управлява. Фаровете са слаби. От 1.8Т пускат 163 коня по едно време, но той май не се слага на голф,а и е след 2000. Но наистина най-големия проблем им е веригата и обтегача, не е 1000 лв по-скъпия, а към 900 ама то все там.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Един колега кара такова 1.8Т на А3. Върви повече от пунтото ми със сигурност ама последно остави 6 бона за да я направи кола....Иначе харчи масло към 2 л между смените ама може да е частен случай... Последно сменя бобини и свещи и даде 500 лв за цялото удоволствие. Та тука май пак стигаме до приказката за кефа и цената.
Коментар
-
emzo написа:slav4o_p написа:Ориентировъчната цена на механичния е около 300 лв., а на електронния - около 1000лв.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар