Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Права тръба на Браво JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    S_BANKOV написа:
    ... дори напротив може да го скопиш с тая малка турбина.
    При турбо колите май по отворената генерация не вреди както е при атмосферките
    punto HGT

    Коментар


      #17
      Да ама при голимите турбини.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Само да добавя, че веднъж ми се случи да карам ~100 км с пробито гърне и такъв главобол имах после... Тея със спортните гърнете не искам да мисля какво им е.За бурканчетата не се бях сетил... Ама с памперси ще е по-гот :D
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #19
          Зависи от спортното гърне, аз като минах на гърне с марка "Ремус" и главоболието отмина даже и на дълъг път , иначе не си чуваш мислите м/у 2500-4000 оборота, но това е на атмосферка, турбо колите са далеч по тихи.
          punto HGT

          Коментар


            #20
            didich написа:
            гърне с марка "Ремус".
            Такива като теб са единични бройки
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              Не съм само аз, да не говоря, че има хора, които карат с маркови гърнета нови закупени, които струват не малко пари, мойто е взето втора ръка на достъпна цена и съм доволен от избора, даже в момента има 2 малки дупки от които изпуска и звука е още по приятен за това и не съм го пипал, ей така да ми "мърка"
              punto HGT

              Коментар


                #22
                Правата тръба отпада засега, но егр ще се затапва и катализатора ще го изтърбуша и ще го ползвам като гърне.От тръбата се отказвам, защото ме е шубе да не избяга охлюва :D

                Коментар


                  #23
                  Катализатора го режеш в двата края и го продаваш целия без да го дупчиш и прочие.Ще вземеш към 30-40-50 лв. с които ще платиш да ти сложат резонаторно (май така се казваше) гърне.ЕГР го затапвай, не е голяма философията там
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #24
                    Bane написа:
                    Правата тръба отпада засега, но егр ще се затапва и катализатора ще го изтърбуша и ще го ползвам като гърне.От тръбата се отказвам, защото ме е шубе да не избяга охлюва :D
                    махай изцяло катализатора и на негово място парче тръба-шума си остава същия
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #25
                      Няма ли да изгние много бързо тая тръба?

                      Коментар


                        #26
                        Bane написа:
                        Няма ли да изгние много бързо тая тръба?
                        за 5г и 100000км не е мръднала
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          Вече съм със запушен EGR и с изтърбушен катализатор. Катализатора си беше стабилно запушен, нишо не се виждаше през него.Ефект: за около 200 км изминати от интервенцията, колата дърпа една идея по-добре, разхода си остава сравнително висок.Ако я настъпя чат-пат изпушва бая, но мисля че ще е така докато изкарам всичките боклуци през ауспуха.

                          Коментар

                          Working...
                          X