S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Права тръба на Браво JTD 105
Collapse
X
-
Само да добавя, че веднъж ми се случи да карам ~100 км с пробито гърне и такъв главобол имах после... Тея със спортните гърнете не искам да мисля какво им е.За бурканчетата не се бях сетил... Ама с памперси ще е по-гот :D"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Не съм само аз, да не говоря, че има хора, които карат с маркови гърнета нови закупени, които струват не малко пари, мойто е взето втора ръка на достъпна цена и съм доволен от избора, даже в момента има 2 малки дупки от които изпуска и звука е още по приятен за това и не съм го пипал, ей така да ми "мърка"punto HGT
Коментар
-
Bane
Правата тръба отпада засега, но егр ще се затапва и катализатора ще го изтърбуша и ще го ползвам като гърне.От тръбата се отказвам, защото ме е шубе да не избяга охлюва :D
Коментар
-
Катализатора го режеш в двата края и го продаваш целия без да го дупчиш и прочие.Ще вземеш към 30-40-50 лв. с които ще платиш да ти сложат резонаторно (май така се казваше) гърне.ЕГР го затапвай, не е голяма философията там"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Bane
-
Bane
Вече съм със запушен EGR и с изтърбушен катализатор. Катализатора си беше стабилно запушен, нишо не се виждаше през него.Ефект: за около 200 км изминати от интервенцията, колата дърпа една идея по-добре, разхода си остава сравнително висок.Ако я настъпя чат-пат изпушва бая, но мисля че ще е така докато изкарам всичките боклуци през ауспуха.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар