Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Права тръба на Браво JTD 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Права тръба на Браво JTD 105

    Изчетох една дузина теми тук, в алфа форума и всичко що намери чичко гугъл.Мненията варират от пренадуване на турбина, дебитомери, колата умалявала...или пък "т’ва е дизел - дали с гърнета, права тръба или нищо все тая".Ясно ми, че мощност от това няма да има без мапване. Като краен резултат искам малко по-плътен звук.Колата няма да се качва на писта или да става някакъв целенасочен проект.Та имам няколко въпроса:1. Ако махна катализатора на ГТП ще ми правят ли фасони? Защото последния път със старата кола ми направи впечатление, че доста са затегнали работите. А и преди 2 дни като ходих при gal76 ми каза, че е добре да си затапя EGR-a - с това може ли да имам премеждия на ГТП?2. Вярно ли че не мога да взема никакви пари на катализатора на този мотор?3. С права тръба без никакви гърнета, само с някакъв накрайник за визия - ще има ли лоши последствия за мотора?Изгледах и няколко клипчета на турбодизели, къде със спортни гърнета, къде само с права тръба - звука е наистина по-плътен, но след тези клипчета няма никаква информация - наред ли е колата, скапва ли се нещо.Ще съм благодарен, ако някой, който го е правил сподели мнение.Също така съм наясно, че звук като от бензинка няма как да извади.

    #2
    проблеми на ГТП няма да имаш заради махнат катализатор и запушен ЕГР
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Благодаря за инфото колега.Някой може ли да ми каже дали наистина от катализатора на този мотор не мога да взема нищо, при отстраняването му?

      Коментар


        #4
        Bane написа:
        Благодаря за инфото колега.Някой може ли да ми каже дали наистина от катализатора на този мотор не мога да взема нищо, при отстраняването му?
        Повече от 30-40лв не очаквай ,а и трудно ще се намери кой да ти го вземе.. поне според мен
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Никой ли не го е правил това с правата тръба?

          Коментар


            #6
            Моля те, не го прави. Имаш ли идея как ще ручи?Има един такъв пред блока с едно БЕЕМДАБЪЛЮ и всеки път като минава ми идва да го замерям с камъни...Катализатора ок, махай го, няма да има последствия, ама всичките гърнета...
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              В рученето няма да има кой знае каква разлика.

              Коментар


                #8
                Ааа да със сигурност...
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Bane написа:
                  В рученето няма да има кой знае каква разлика.
                  И един мармот завива шоколад

                  Коментар


                    #10
                    Чувал съм че като махнеш катализатора може да прее**ш турбината
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      fuel injekcion написа:
                      Чувал съм че като махнеш катализатора може да прее**ш турбината
                      И аз много работи прочетох, но това не означава че знам какво ще стане - за това питам някой правил ли го е.

                      Коментар


                        #12
                        пич,не си освинвай колата.катализатор може да махаш само ако е свършил и има симптоми затова,а ти в момента се чудиш как да си развалиш колата,а в същото време прочети колко не могат да си ги оправят

                        Коментар


                          #13
                          Няма да се прецака турбината от свален катализатор конкретно на този мотор.Ако катализатора си е наред, не го махай. Ако искаш по-различен звук, смени само крайното гърне с някакво "спортно", но да знаеш, че много ги мразя такива :}
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            На мястото на катализатора слагаш резонаторно гърне и сменяш само крайното гърне, както ти е казал колегата по горе.За изкупуване на катализатора звънни на тоя човек, по добра цена едва ли ще получиш 0897-951-555 - Коко
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              M5kov написа:
                              Няма да се прецака турбината от свален катализатор конкретно на този мотор.Ако катализатора си е наред, не го махай. Ако искаш по-различен звук, смени само крайното гърне с някакво "спортно", но да знаеш, че много ги мразя такива :}
                              Само ще си развалиш комфорта при возене, нито ще стане по спортна нито ще разтовариш двигателя, дори напротив може да го скопиш с тая малка турбина. Мишо, ползвай бурканчета от пюре, особенно добре се получава ако са пълни Много е гадно някой да ти събуди детето което било с температура и едвам е заспало, само защото се прави на рейсър в квартала.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X