Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нов стъпков мотор или втора ръка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    нов стъпков мотор или втора ръка

    Здравейте, количката ми е перфектна с изключение на това, че на свободна оборотите падат и колата гасне. Казаха ми, че чисто нов комплект е между 500 и 700 лева, втора ръка стъпков мотор можело да се намери за 150-200. Прегледах темата в този форум, но тя е от 2007 година и там говорите за съвсем други цени. Диагностиката не показа проблем с моторчето, но имало нещо механично нередно на дросела. Сори ако не се изразявам съвсем правилно, но не разбирам. На няколко пъти затягаха нещо, но след месец пак почва да гласне. Сега се налага смяна, кажете ми моля ви имате ли наблюдения за цените и има ли значение куб.на колата точния модел и година на производство при покупката на стъпковия мотор.Благодарско
    FIAT BRAVO PETROL КУБ.1242

    #2
    Колата каква е ? браво 1.4 2007г.ли ?
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      "механичното нередно на дросела" на 99% е зацапана дроселова клапа. махаш въздуховода (последния дебел маркуч преди двигателя) дърпаш жилото на газта на ръка, внимателно пръскаш с вд-40 по оста на клапата и бършеш с памучен парцал и раздвижваш. и така, докато махнеш цялата мизерия около и по клапата. първият път упражнението е дълго, щото много мизерия има. обяснявал съм го някъде подробно. тва (приемам, че е жилото на газта или контраболта), дето са ти го натягали, си го оттегни до нормалното положение-опънато жило и толкоз. като я изчистиш е хубаво ЕКУ-то да се обучи с FIATECUSCAN (MULTIECUSCAN), иначе 30-40 км ще му търпиш магариите, докато се самообучи.моторчето е за смяна, чак когато "idle actuator" или "TPS" системно излизат като грешка при диагностика. цени: 300-400 лв ново, втора ръка по обява във "купувам авточасти" - квото ти предложат, но ще е към 100.два съвета:1. Намери с търсачката по-подробните обяснения и се оправи сам или поне смени сервиза2. Ако изобщо не ти е ясно за какво иде реч срещни се с колегите във Варна - вж. раздел "Срещи и мероприятия", днес трябва да има среща http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16068
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #4
        fiat bravo мисля че е 1,2, 1999 год.Благодаря за изчерпателната информация, аз съм шофьорка от няколко месеца и общо взето нищо не разбирам. Може от време на време да задавам досадни въпроси
        FIAT BRAVO PETROL КУБ.1242

        Коментар


          #5
          cvetik написа:
          fiat bravo мисля че е 1,2, 1999 год.Благодаря за изчерпателната информация, аз съм шофьорка от няколко месеца и общо взето нищо не разбирам. Може от време на време да задавам досадни въпроси
          Гледам в ахм-а тпс е + стъпковия мотор в едно направено и е към 400лв ново.. значи ако не ти се дават тези пари който според мен са много и проблема е от тази джаджа ,може да се намери по моргите
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            да уточня - дроселовата клапа (т.нар. дросел) не е част от стъпковия мотор.марката, модела, годините и кубратурата имат значение при покупка.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #7
              Кола

              Това моторче го има на доста марки коли Ситорен Фолцваген на старо е около 50/60 лв има значение с 4и 6 изводакато начало го почисти понякога на червяка се появява луфт с добавка на една пластмаса се оправя и тук http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=197290
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                на браво 1,2 стъпковото моторче не е такова.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  slonikon написа:
                  на браво 1,2 стъпковото моторче не е такова.
                  Това казвам и аз , това моторче дето показахте са на типо,темпра,браво,брава,ауди,vw.. а това за 1.2 е няква джаджа с тпс-а на едно и е към 400лв !
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    Кола

                    Тези мотори са с 6 извода и това трябва да е такова http://img69.imageshack.us/img69/308...почисти му и пластинките на ТПС и трябва да се оправи
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      да това е. аз до самия ТПС не можах да стигна - капсулован ми изглеждаше. затва го удавих в котактен спрей и той му разгони фамилията. мотора взе да се форсира както си иска, абе чудо беше. излезе и като грешка във ФЕС. в самото моторче за празен ход (тая част е лесно достъпна) нямаше какво да се прави и да се чисти. та, купих си друго и след няма и седмица пак взе да гасне. тогава вече си изчистих дроселовата клапа и досега 2,5 год. не е гъкнала колата.
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар

                      Working...
                      X