Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем със съединител тд 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем със съединител тд 100

    трябва да го натисна силно до доле за да отдели.. дали е на жило или помпа ако е на помпа от спирачната течност ли е вьрзан

    #2
    Re: проблем със съединител тд 100

    kabalo86 написа:
    ако е на помпа от спирачната течност ли е вьрзан
    даобезвъздуши хубаво и ако няма резултат сложи малко по-дълго лостче между помпата и вилката,ако и така не се оправи припкай в магазина за съединител
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      мерси колеги оказа се жило малко реглаж и сега нещата са по добре

      Коментар


        #4
        kabalo86 написа:
        мерси колеги оказа се жило малко реглаж и сега нещата са по добре
        И аз съм със TD100 и имам проблеми особено със задната предавка. При загасен двигател и току що запален няма никакви проблеми. Подвижи ли се обаче колата малко и задната влиза със силно стържене. майстора до нас каза, че съм със помпа, макар и да не виждам казанче за течност. Вероятно се ползва течноста за спирачките. Сигурно ли е, че турбодизела/ 100к 1997г/ е със помпа на съединителя? А каква е връзката между педала и помпата и там може ли да се регулира нещо? Нямам проблеми с 2,3,4 и 5 предавки. Нещо напоследък 1-ва ми влиза малко трудно в движение. А това със задната се задълбояи в последните дни.
        Fiat Bravo 1.9 TD100 04.1997

        Коментар


          #5
          Колегата ти каза че е със жило, ти пак "майстори" слушаш :D Потърси във форума, има описание как се натяга жилото на съединитела на ТД100. Лесно е, само трябва да знаеш къде да пипаш.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            ivantt написа:
            kabalo86 написа:
            мерси колеги оказа се жило малко реглаж и сега нещата са по добре
            И аз съм със TD100 и имам проблеми особено със задната предавка. При загасен двигател и току що запален няма никакви проблеми. Подвижи ли се обаче колата малко и задната влиза със силно стържене. майстора до нас каза, че съм със помпа, макар и да не виждам казанче за течност. Вероятно се ползва течноста за спирачките. Сигурно ли е, че турбодизела/ 100к 1997г/ е със помпа на съединителя? А каква е връзката между педала и помпата и там може ли да се регулира нещо? Нямам проблеми с 2,3,4 и 5 предавки. Нещо напоследък 1-ва ми влиза малко трудно в движение. А това със задната се задълбояи в последните дни.
            Със жило си колега

            Коментар


              #7
              със жило е ,да и се маха стойката на акумулатора за да се работи по-лесно

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                със жило е ,да и се маха стойката на акумулатора за да се работи по-лесно
                Натегнахме жилото и взе да включва, но такъв шум се чуваше от лагера, че смених съединителя. Сложихме "Лук" или както се чете. Сега педала е толкова "мек", че едва го усещам.
                Fiat Bravo 1.9 TD100 04.1997

                Коментар

                Working...
                X