Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кутия за въздушен филтър - проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кутия за въздушен филтър - проблем

    Здравейте, колеги.Вече два пъти ми се пука въпросната кутия. Първия път помислих, че е от новия филтър, който влезе доста трудно и предположих, че е напънал някъде и кутията се спука, но сега ми се случи пак, само дето съм си върнал предишния филтър. Та въпроса ми е, от какво се получава това явление, за да знам какви майстори да търся. Втория въпрос е, знаете ли някъде в София да ги лепят тия неща, че предишния път ми се случи извън града и ми я залепиха в Смолян, което си ми беше първа спирка по пътя.
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    #2
    ...

    Коментар


      #3
      Ми имам газова, ама преди си беше ок, това го прави от месец и половина насам.
      Shit happens, sometimes...
      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

      Коментар


        #4
        Винаги има първи път колега,не си ли чул газовата - как да кажа, прикюхка пригърми или нещо такова тогава се случват тези неща с кутията на филтъра ако нямаш клапан - кихалка.Ако е от газовата тогава 1 свещи 2 кабели за тях 3 бедна горивна смес4 лоша центровка
        HONDA I-VTEC

        Коментар


          #5
          ...

          Коментар


            #6
            Такаааа, явно е от газовата, защото напоследък припукваше, като пусна по инерция. Може би един газ-анализатор и нещо по центровката няма да и дойдат зле, но остава въпроса къде да си залепя кутията, че така не мога да я закарам до сервиза - едва се влачи.Не знам за паленето, защото и двата пъти се случи в движение, а не при палене. Просто си карам и прави "пук" и мощност и всичко изчезват.
            Shit happens, sometimes...
            Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
            Marea 1.8 HLX - червена като аватара

            Коментар


              #7
              Някой който лепи пластмаса или брони за 10 лв ще ти я направят като нова.
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #8
                Някой който лепи пластмаса или брони за 10 лв ще ти я направят като нова
                Да де, то и предишния път такъв беше, ама ако имате идея къде... Тя се е спукала отстрани, по фабричния шев, така че едва ли е голяма философия да се залепи пак, но просто не се сещам къде има такъв майстор.
                Shit happens, sometimes...
                Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                Коментар


                  #9
                  Колега и нова кутия да сложиш щом ти припуква газовата пак ще я спукаш.Залепи я сам колкото да се добереш до някой газ анализатор и после я лепи при майстор предполагам че и в София е като в Пловдив има ги през 2-3 пресечки. И задължително си сложи клапан - 12-15 лв е.А гърменето може и да ти е от това че ти е спукана кутията оттам повече въздух -бедна смес и гръм,но газ анализатора ще ти каже -свещи и кабели вервай ми :D
                  HONDA I-VTEC

                  Коментар


                    #10
                    Ох, сменял съм ги тия неща. Кабелите са чисто нови, свещи сменям откато я имам тая трошка сравнително често. Примерно на 5 хил. км.Сега като се замисля, проблема почна, че не палеше на газ и всички майстори викаха нов изпарител, а аз разглобих стария, почистих го и го монтирах. Почна да си пали от раз, но пък ми пука кутията. Аман от побългарявания!!! Кога ще си имаме парички да си караме колите така, както са произведени, а не да правим чудеса от храброст и глупост понякога...
                    Shit happens, sometimes...
                    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                    Коментар


                      #11
                      Sven написа:
                      Имаш проблем при паленто и когато не запали връща газта с "велика сила" .Тогава така наречените кихалки не смогват и пръсва кутията, може да ти замине и дебитомера ако имаш такъв. Майчеа ко палиш а безин и спреш въобще газта ,няма да гърми и след запалването превключваш на газ.
                      Не съм много сигурен за тази работа, щото моята газова е от тези, дето винаги палят на бензин и включват на газ чак на 2500 оборота, но пак си гърми често при палене. Само че съм със спортен филтър и няма какво да ми се спука, още повече че на самата плочка на газовата си има един гумен пръстен, който служи за предпазен клапан.Идва ми въпроса - от какво пък по дяволите гърми на бензин? И отговора - ’ба ли мааму?!?

                      Коментар


                        #12
                        гърмене газ

                        нали имаш кихалка /клапа на въздушният филтър /вътре имаедно бортче завии гомалко на отворено и ще обира детонациите преди да се счупи кутията .
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          [quote="Immortal...Само че съм със спортен филтър и няма какво да ми се спука...[/quote]Той спортния филтър не се пука, но му изгаря марлята (мукава или каквото е там) и почва да "свети" и не филтрира нищо Свали го и го разгледай на светло, ще бъдеш изненадат от състоянието му!По отношение на гърмежите - най-често става от лошо подбрани свещи и калилно горене (при мен беше от износени такива), може да е от клапани (да не уплътняват - лоша работа), може да е от кабели - прехвърля искрата в съседен проводник (от лоша изолация), от прекалено голямо предварение. За друго не се сещам. Принципно и прекалено богата или прекалено бедна смес, но това е много малко вероятно, по-скоро е допълнителна предпоставка при наличие на някое от горните условия.

                          Коментар


                            #14
                            гърмежа става само от свещи кабели или бобина т.е. всичко по запалителната уредбагледам,че си с 1.4 моноако ти се занимава вземи малко 0.5 или 1 литър вода и докато работи колата я изсипи върху бобината или по точно там където влиза кабела за високо

                            Коментар


                              #15
                              За щастие не съм изненадан. Същия си е както когато го купих Малко е зацапан де. Както и по-горе писах, гумения пръстен служи като предпазен клапан и като гърми, той просто се разширява и изпуска налягането.

                              Коментар

                              Working...
                              X