Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединителят остана в "натиснато" положение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Alex_RT написа:
    Къде ги видяхте тея помпи при Браво 96? Колата е с жило, има два вида жила. Да свали акумулатора и стойката и всичко ще се изясни.
    Даваш ли си сметка, че с незнанието си подвеждаш човека, който очевидно нищо не разбира от автомобили и е помолил да му се обясни внимателно и ясно? Някога, някъде виждал ли си Браво ХГТ с жило?

    Коментар


      #17
      Добър вечер!Свалихме с 1 приятелче акумолатора, стойката, спортния филтър и въздуховодите, за да ни бъде по-лесно. Видяхме, че е с помпичка, колегата "hadjiev", който винаги ми помага с обяснения, когато имам проблем, при първия ни разговор по телефона ми каза, че може да ми се сменят само гумичките, ако мога да си намеря, а ако не стане щял да види дали неговият втори е добре и ще ми го израти. Не ми казака как се отваря тази помпа и ния я сложихме на менгеме и с тръбен ключ се помъчихме да развием горната част, но тя се счупи... Обадих се на колегата отново, каза, че и на неговата помпа трябва да се сменят гумичките. Отидох до магазините за авточасти в града ми, но никой не предлагаше такива. Отидох до автоморгата и взех една на "Бош" за 20 лв. Монтирахме я, обезвъздушихме съединителя и всичко е ок. Но като сглобявахем въздуховодите, видях, че имаше едно нещо, което се върти, стоящо на маркуча, идващ от изпарителя на газовото. Врътнах го наляво - надясно и го оставих в крайна, уж отворена позиция. Качих се покарах, съединителя ок, но колата ми изглеждаше леко спъната, първо помислих, че нещо не сме сглобили както трябва. После се сетих, че въртях тази врътка. Врътнах я към средата, но пак не вървеше както преди. Врътнах я още няколко пъти и сега е добре. Можете ли да ми кажете как точно да я оставя тази "врътка"? Благодаря много!
      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

      Коментар


        #18
        Ами разбутал си регулировката на газовото
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #19
          Пичове майстор ми каза че съм с помпа някаква както пишете ма колко е тази помпа според вас и кви пари е една такава смяна и евентуално длаи ще успеем с приятел да я сменим бе да се вдига на стенд.Писнало ми е от лъжливи майстори само ме дерат.Искаха ми сляна на горен тампон за 20лв а един приятел ми го смени на улицата само с крик за 20 мин.
          Малка и икономична!!!

          Коментар


            #20
            vladrak написа:
            Добър вечер!Свалихме с 1 приятелче акумолатора, стойката, спортния филтър и въздуховодите, за да ни бъде по-лесно. Видяхме, че е с помпичка, колегата "hadjiev", който винаги ми помага с обяснения, когато имам проблем, при първия ни разговор по телефона ми каза, че може да ми се сменят само гумичките, ако мога да си намеря, а ако не стане щял да види дали неговият втори е добре и ще ми го израти. Не ми казака как се отваря тази помпа и ния я сложихме на менгеме и с тръбен ключ се помъчихме да развием горната част, но тя се счупи... Обадих се на колегата отново, каза, че и на неговата помпа трябва да се сменят гумичките. Отидох до магазините за авточасти в града ми, но никой не предлагаше такива. Отидох до автоморгата и взех една на "Бош" за 20 лв. Монтирахме я, обезвъздушихме съединителя и всичко е ок. Но като сглобявахем въздуховодите, видях, че имаше едно нещо, което се върти, стоящо на маркуча, идващ от изпарителя на газовото. Врътнах го наляво - надясно и го оставих в крайна, уж отворена позиция. Качих се покарах, съединителя ок, но колата ми изглеждаше леко спъната, първо помислих, че нещо не сме сглобили както трябва. После се сетих, че въртях тази врътка. Врътнах я към средата, но пак не вървеше както преди. Врътнах я още няколко пъти и сега е добре. Можете ли да ми кажете как точно да я оставя тази "врътка"? Благодаря много!
            Сега е редно да отидеш на газаджия ,за да ти я настроят.
            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

            Коментар


              #21
              touraks написа:
              Пичове майстор ми каза че съм с помпа някаква както пишете ма колко е тази помпа според вас и кви пари е една такава смяна и евентуално длаи ще успеем с приятел да я сменим бе да се вдига на стенд.Писнало ми е от лъжливи майстори само ме дерат.Искаха ми сляна на горен тампон за 20лв а един приятел ми го смени на улицата само с крик за 20 мин.
              Ами защо ходиш на майстори-викни си приятеля да ти сложи диагноза и да ти я оправи.Да-помпата се продава и може и да я смените.
              MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
              "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
              R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

              Коментар


                #22
                touraks написа:
                Пичове майстор ми каза че съм с помпа някаква както пишете ма колко е тази помпа според вас и кви пари е една такава смяна и евентуално длаи ще успеем с приятел да я сменим бе да се вдига на стенд.Писнало ми е от лъжливи майстори само ме дерат.Искаха ми сляна на горен тампон за 20лв а един приятел ми го смени на улицата само с крик за 20 мин.
                За Браво ХГТ: Нова: 45-67лв. От моргата = 20 лв. (Ако взимаш от морга се уговорете, че ако не бачка, да я върнеш.) С моят приятел я сменихме за има-няма 4-5 часа, като се има предвид, че никога не сме правили тази операция. Свалихме акумолатор, стойка, въздуховоди (почистихме ги), помпата се сменя лесто, държи се на 2 болта и е прикачена към една тръбичка. Обезвъздушаваш съединителят ( когато сложиш помпата той все още ще е "пропаднал") На помпичката има една "цицка", развиваш я и помпииш съединителя, докато не стане твърд и не започне да хвърля спирачна течност. Стягаш я леко и гледаш кога ще спре да пуска въздух, а само спирачна течност. Затягаш я, сглобяваш по обратния ред на разглобяване и си готов.
                Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                Коментар

                Working...
                X