Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съединителят остана в "натиснато" положение.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съединителят остана в "натиснато" положение.

    Добър ден!Преди 2 дни забелязах, че понякога съединителя ми като го натисна и отпусна не се връща до горе а остава леко натиснат. Това ставаше при 10% от натисканията. Днес обаче ходих за риба и влязох в една кал, откъдето беше минал един офроад джип и беше изкопал ями. Давах 1ва и задна, напред - назад и веднъж съединителя остана на половината, повдигнах го, превключих още няколко пъти и накрая остана в натиснато положение и не можех да сменям предавки. Дойде тоя същия джип, издърпа ме до пътя, и по баира на долу превключвах скоростите без съединител и така се прибрах с 300 зора. Какво може да е станало, че съединителят да остане така? Нямаше мирис на изгоряло и т.н. Съмнявам се да не се е скъсало жилото.... Когато стана това под мен имаше много кал и колата почти се опираше в земята. Ако може да ме упътите със снимки и т.н ще бъда много благодарен.
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    Първо провери жилото ,здраво ли е ,натегнато ли е ..
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      fuel injekcion написа:
      Първо провери жилото ,здраво ли е ,натегнато ли е ..
      Може ли упътване как да го намеря, гледах под капапа, докато друг натискаше съедините и не видях нищо да се мърда (жило), ако може да ми дадете някаква снимка или от онези хубавите диаграми със стрелкички, където е обяснено като за малоумници.
      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

      Коментар


        #4
        Скъсал си жилото , най-вероятно е тръгнало да се къса и ти е опирало в бронята, затова не се е и връщало до горе.Свали стойката на акумулатора и ще си проличи всичко. Смяната на жилото не е трудна, отнема около час за неопитен човек, добре е преди да купиш новото да си 100% сигурен че купуваш същото жило т.е. първо си свали твоето . Има писано във форума, потърси. Ако търсачката на форума не помага напиши в гугъла "смяна жило съединител фиат"
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          Аз съм с фиат пунто и когато загрее повече колата ми задържа съединителя долу иначе не задържа.И при мен ли е жилото на съединителя.
          Малка и икономична!!!

          Коментар


            #6
            touraks написа:
            Аз съм с фиат пунто и когато загрее повече колата ми задържа съединителя долу иначе не задържа.И при мен ли е жилото на съединителя.
            Пунтото е с помпа..

            Коментар


              #7
              Е какво да правя
              Малка и икономична!!!

              Коментар


                #8
                Пунтото, с което имаш проблеми, е такова като на снимката на аватара ти ли?

                Коментар


                  #9
                  Ако не се лъжа както обясняваш трябва да си с помпа(2 бр.) ,една от която е сдала багажа.Другия вариант е да ти е заминал лагера,но 99% залагам на първото.
                  MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                  "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                  R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                  Коментар


                    #10
                    Скъсал си жилото 100%.Аз напоследък започнах да усещам трудност при превключване на скоростите и то най-вече първа и задна.Реших, че ми е заминал съединителя.Регулирахме малко от жилото колкото беше възможно, за да се кара докато е възможно.И така 1-2 дена и накрая на един светофар натиснах съединителя и си остана там.Закарахме я в сервиз и се оказа, че съм скъсал жилото.С времето то е корозирало и затова и педалът ми беше по-твърд и едвам се е движило.Най-накрая просто се скъса и стана ясно ,че не съединителя е бил проблема, а жилото.
                    Fiat Bravo Trofeo '00

                    Коментар


                      #11
                      Аз все си мисля,че и двамата колеги са със помпи,а не с жила.Можеби и при двамата проблемни са някои от помпите...

                      Коментар


                        #12
                        Къде ги видяхте тея помпи при Браво 96? Колата е с жило, има два вида жила. Да свали акумулатора и стойката и всичко ще се изясни.
                        Play Golf ,but not drive golf!!!
                        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                        Коментар


                          #13
                          Ами моето е 1996 и е с помпи,говориме за хгт.

                          Коментар


                            #14
                            Помпа или жило ще каже колегата след като свали АБ и стойката и. Има ги и двата варианта. Ама що ми прилича на нещо друго а не на жило или помпа.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Ако си с жило - скъсал си го.Ако си с помпа - горната помпа при педала е предала богу дух.Трети вариант - счупил ти се е притискателя и лагера е заклинил вътре в него.Как да разбереш с помпа ли си - дърпаш шофьорската седалка назад, навеждаш се и поглеждаш зад педала на съединителя. Ако има стержен като на амортисьор - с помпа си. Ако няма - с жило си.

                              Коментар

                              Working...
                              X