Добър ден!Преди 2 дни забелязах, че понякога съединителя ми като го натисна и отпусна не се връща до горе а остава леко натиснат. Това ставаше при 10% от натисканията. Днес обаче ходих за риба и влязох в една кал, откъдето беше минал един офроад джип и беше изкопал ями. Давах 1ва и задна, напред - назад и веднъж съединителя остана на половината, повдигнах го, превключих още няколко пъти и накрая остана в натиснато положение и не можех да сменям предавки. Дойде тоя същия джип, издърпа ме до пътя, и по баира на долу превключвах скоростите без съединител и така се прибрах с 300 зора. Какво може да е станало, че съединителят да остане така? Нямаше мирис на изгоряло и т.н. Съмнявам се да не се е скъсало жилото.... Когато стана това под мен имаше много кал и колата почти се опираше в земята. Ако може да ме упътите със снимки и т.н ще бъда много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединителят остана в "натиснато" положение.
Collapse
X
-
fuel injekcion написа:Първо провери жилото ,здраво ли е ,натегнато ли е ..Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
Скъсал си жилото , най-вероятно е тръгнало да се къса и ти е опирало в бронята, затова не се е и връщало до горе.Свали стойката на акумулатора и ще си проличи всичко. Смяната на жилото не е трудна, отнема около час за неопитен човек, добре е преди да купиш новото да си 100% сигурен че купуваш същото жило т.е. първо си свали твоето . Има писано във форума, потърси. Ако търсачката на форума не помага напиши в гугъла "смяна жило съединител фиат"Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Ако не се лъжа както обясняваш трябва да си с помпа(2 бр.) ,една от която е сдала багажа.Другия вариант е да ти е заминал лагера,но 99% залагам на първото.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Скъсал си жилото 100%.Аз напоследък започнах да усещам трудност при превключване на скоростите и то най-вече първа и задна.Реших, че ми е заминал съединителя.Регулирахме малко от жилото колкото беше възможно, за да се кара докато е възможно.И така 1-2 дена и накрая на един светофар натиснах съединителя и си остана там.Закарахме я в сервиз и се оказа, че съм скъсал жилото.С времето то е корозирало и затова и педалът ми беше по-твърд и едвам се е движило.Най-накрая просто се скъса и стана ясно ,че не съединителя е бил проблема, а жилото.Fiat Bravo Trofeo '00
Коментар
-
Помпа или жило ще каже колегата след като свали АБ и стойката и. Има ги и двата варианта. Ама що ми прилича на нещо друго а не на жило или помпа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ако си с жило - скъсал си го.Ако си с помпа - горната помпа при педала е предала богу дух.Трети вариант - счупил ти се е притискателя и лагера е заклинил вътре в него.Как да разбереш с помпа ли си - дърпаш шофьорската седалка назад, навеждаш се и поглеждаш зад педала на съединителя. Ако има стержен като на амортисьор - с помпа си. Ако няма - с жило си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар