Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електроника на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    @Deny - това е така наречения VVTМотора разполага и с VIS система, накратко променлива дължина на всмукателния колектор. 1.6 и газ са малко проблемни, но нищо фатално.1.2 според мен е слаб за купето, 1.4 е вариант ако се търси и малък данък. Мотора се монтира и в Браво2.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Ами сега гледах, че разликата в данъка 95/133 коня е ~ 150 лева., което си е поносимо. Има ли други предимства/ недостатъци , освен вървежа, при 1.8---разходи, поддръжка и пр.? Говорим за вариант газ.

      Коментар


        #18
        1,8 е по-добрия вариант откъм газифициране.Може да се настрои с обикновен ГИ, може и с ОБД такъв.Говоря за ГИ, за плочки и прочие - не коментирам.Мотора е много приятен за каране, разхода над 1.6 е малко по-голям, разликата във вървежа - голяма Слабо място на 1.8 казват, че е вариатора - VVT, но 80-90лв за лекуване проблем ли са ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Т.е. според теб ОБД не е необходим в случая?

          Коментар


            #20
            Туй зависи от газаджията, който ще ползваш.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Ами предложи модел или конфигурация ГИ за Стило след 2004.

              Коментар

              Working...
              X