Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Електроника на Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Електроника на Стило

    Кажете нещо за нея. От други форуми плашат най-много с нея за конкретния модел. Ясно е, че се ориентирам към него, обаче ми се иска повече мнения. Други евентуални проблеми и т.н. Чувал съм за такива с тампони и скоростна кутия до 2004. И така приемам всякакви съвети, като напр. бензин/дизел

    #2
    Всичко се лекува, само да имаш нервите да се занимаваш
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Всичко се лекува, само да имаш нервите да се занимаваш
      както каза Емзо виско се лекува инае си имат Бебешки проблеми както всяка кола
      Шофирай разумно, на пътя не си сам.
      Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
      Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
      Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

      Коментар


        #4
        Повечето проблеми са при колите от първите 3 г на производство, електроника е претенциозна към слаб акумулатор и често се изписват съобщения за проблеми. Често срещан проблем е датчика за възд възглавница, има писано във форума как може да се реши проблема.
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар


          #5
          Взимай я смело и не се бой.Не е с повече проблеми от немските автомобили.Гледай да е дизел 115 коня.Върви като луда и харчи малко.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            "Повечето проблеми са при колите от първите 3 г на производство, електроника е претенциозна към слаб акумулатор и често се изписват съобщения за проблеми. Често срещан проблем е датчика за възд възглавница, има писано във форума как може да се реши проблема." Въпросът е дали изписването на грешки изчерпва проблема или може да се стигне до блокиране или оставане на пътя?

            Коментар


              #7
              Не, единственото, което може да те остави на пътя е датчик КВ, който те съветвам да смениш, още като купиш колата В крайна сметка на кой двигател си се спрял ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Ми колебая се ЖТД и газ. Чувам само суперлативи за първия, обаче дизел втора ръка има по-голяма вероятност да е навъртял яко километри. Като прибавя и по-скъпата подръжка това ме затруднява в решението. Та, както отбелязах в първия пост се надявам на съвети и в тази посока.

                Коментар


                  #9
                  Дизела е с не по-малко електроника от бензина, като добавим и скъпата помпа и съединител и сравним с разхода на пари с бензин на газ- аз лично предпочитам бензина.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    Бензин - 1.8 мотора, ако не искаш мощност 1.4дизел 1.9 115
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Не е като да не искам За 1.4 много се оплакваха при старото браво. Оправен ли е за стилото?

                      Коментар


                        #12
                        Няма нищо общо с двигателя в Браво1
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Няма нищо общо с двигателя в Браво1
                          Предполагам че говориш конкретно за 1.4
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Наскоро попаднах на това. "Ако двигателя 1,8 е същия както на Фиат Купе - 131 к.с., това е много добър двигател. В него има интересен патент на Фиат. Разпределителния вал не е свързан твърдо към вала на двигателя, а чрез вариатор променящ времето за отваряне и затваряне на клапаните в зависимост от режима на работа. С това се постига голяма динамика - от 2000 до 6000 об/мин въртящия момент е почти константен, близък до максималния." Има ли нещо вярно?

                            Коментар


                              #15
                              Привет и аз от скоро съм в форума и станах собственик на Fiat Stilo 1.6 преди няколко месеца , ако имаш въпроси за този двигател и модела пиши . Единственото по-скъпо нещо освен първоначалното обслужване ми излезна носач - 200лв. , но после проверих в нета ,че има турски такива за по 100лв. , колко са здрави вече незнам.Малко оффтопик : тоя датчик на коляновия вал , не съм го сменял , има ли начин да разбера дали е за смяна или направо да го сменям.
                              Fiat Stilo 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X