Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тресене на автомобила при скорост между 90 и 100 км/ч

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблемът се реши само след смяната на вътрешното каре - трипод което купих 50лв. Ново и 20лв труд. Чашата не беше износена което ме успокои, защото за нова полуоска ми искаха 280лв.стария трипод имаше луфт 2см. и като го избихме от шлиците му се разхвърчаха лагерчетата.не мисля че от моргите ще намериш нещо по читаво.По пътя на логиката първо се разбиват тези 3 лагера на самото каре и ако не го усетиш навреме започва да блъска по чашата и прави един ръб и после дори да сложиш ново каре луфта в чашата си остава защото тя вече е разбита.Кажи на майстора си че не е прав!Само чаша не се продава като артикул.
    Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.

    Коментар


      #17
      Да си довърша темата...Първо искам да благодаря на колегите, които изказаха мнение и по-специално на тези, които заложиха на вътрешно дясно каре... Искам да попитам колегата Stefanelo нещо свързано с горния му пост: там си написал "По пътя на логиката първо се разбиват тези 3 лагера на самото каре и ако не го усетиш навреме започва да блъска по чашата и прави един ръб и после дори да сложиш ново каре луфта в чашата си остава защото тя вече е разбита." Въпроса ми е как го усещаш навреме че е тръгнало вътрешното каре? По какви признаци?Другото което искам да допълня е че при мен нещата отидоха до смяна на чашка - когато свалихме старата, очевидно си имаше вдлъбнатина от износването. На трипода му нямаше нищо между другото... (като идея - не знам дали ще работи, ама може да се пробва, оставихме старата чашка, ако след време се налага да се сменя лявата).За да опровергая повечето магазини и колегата Stefanelo - успяхме да намерим само чашка нова... наистина с доста ходене по мъките, от магазин в Сливен (само чашката ми излезе наполовина колкото цяла полуоска между другото - не казвам че е доста изгодно, ама какво да се прави)...Та за сега - след набързо изпробване на колата извън града, няма тресене и мисля че проблема е решен...Като последно - ако някой може да даде идея как да се усети, че тръгва вътрешно каре, моля да сподели!

      Коментар


        #18
        Усеща се точно по тези вибрации.При мен го усетих при подаване на газ след около 120км/ч и на горе, колата започва да тресе отпред. При отпускане на педала на газта(колата е на скорост) тресенето пак остава.При изключване от скорост(по инерция)няма тресене.След което не обърнах голямо внимание и след няколко месеца каране предимно градско при което на ниска скорост не се усеща излязох извън града и проблема стана по голям.Започна да се усеща при 90км после при 60км и едва се прибрах,като карах колкото мога по инерция защото тогава нямаше вибрации.При вдигане на колата на подемник а не на канал веднага се видя голям луфт и тракане в дясната полуоска към вътрешното каре.При свалянето и се оказа че в маншона няма грес а не беше скъсан и карето беше останало сухо и луфта в лагерчетата беше голям.По чашата нямаше ръбове.
        Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.

        Коментар


          #19
          Разбрах, и при мен вибрациите бяха признака, само че вече беше късно за чашата... Пак си имал късмет че си се разминал само с трипода. Благодаря ти за помощта!

          Коментар

          Working...
          X