Колеги,Почвам отначало. Вчера сложих газовата уредба. Настроихме я, доволен съм от момчетата, изглежда знаят какво правят.ДИнамиката на колата на газ е същата, а мотора се е затишил чудно.ОБАЧЕ! Стигаме до обачето.Преди време имах странен проблем - двигателя гаснеше когато е топъл и го изключа от предавка. Понякога, рядко и само топъл. После проблема някак си отмря но аз така и не разбрах от какво беше.Обаче на ГАЗ , след като загрее колата, проблема се появява отново с доста по-голяма сила. Към проблема се прибавя и факта че след като загасне по този начин се пали много трудно. Сигурно заради неизгорялата газ в колекторите набогатява сместа и пали труднейшо, преди само на бензин, врът и пали, сега не става толкоз лесно.Понеже очевидно не е проблема в помпата и налягането на бензина, или инжекторите, остава да е стъпковото моторче.Та днеска сутринта се пробвах да го отвия и да го проверя. И тука срещам голяма трудност. Сплавта на тия болтчета не знам каква е, но много лесно се размазват, те се развиват с нещо като звездовидна отвертка Т-27 или 25. Та това нема развиване.Ако някои има идея как да стане по лесно свалянето на това моторче и проверката ще съм му много благодарен. Двигателя е 835С2.000
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моторче за празен ход!
Collapse
X
-
Да ви доразкажа какво се получи.С един колега, криво ляво откачихме моторчето.Заради картерната вентилация, сигурно, по него имаше зверски нагар полепнал.Духахме, бърсахме и го изчистихме. Включихме към куплунга и при даване на контакт, то автоматично застава в някакво положение. Вижда се как свободно се движи напред назад.Интересното е че когато изключиш от контакт, след около 10 секунди то се изпъва напред самостоятелно. После като дадеш на контакт пак си се дръпва. За тези които не са го виждали, преставлява една пишка, която с движението си назад напред затваря или отваря едно отворче и според мене има значение на работата на автоматичния смукач.После го поставихме на мястото му и го завихме.Стигаме до ОБАЧЕТО. При запалване на колата на бензин оборотите на празен ход се стабилизират на около 1100 и не искат да падат по надолу, като се включи на газ се вдигат още а после пак се стабилизират на около 1100.Та сега вече казуса стана как да си оправя оборотите?За работата на газ се появи една интересна идея - да се обърне маркуча за всмукване на въздух назад в коша на двигателя. Това при мене лесно се реализира защото имам една подвижна снадка между фунията която е на предната решетка и самия филтър.След малко излизам да презастраховам бричката и ако имам наблюдения за поведението ще ви споделя.Специални благодарности на Дамянов!Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Значи, въртях суках, не става работата.Както и да е, оборотите се нормализираха. Ходих до Копривщица през уикенда, колата върви бясно на газ. Аз "по инерция" никога не я карам, винаги ми е на скорост, особено междуградско ...Като я пробвах дали ще загасне по пътя естествено не иска да загасне, заковава 850 оборота и все едно нищо не се е случило ...И тъкмо когато решавам че се е "отпушила работата", стигаме до София и на второто, третото изключване от скорост се оцъклят червените лампи.Утре ще ходя при газаджиите да видим какво ще дорегулират и ще стискам палци.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар