Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане към колегите относно водна помпа - Аржента '83 2.5D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане към колегите относно водна помпа - Аржента '83 2.5D

    Здравейте ,Един приятел има Фиат Аржента дизел 2500 кубика от 83.То навсякъде модела е даден 82 но това не е от значение толкова предполагам :D .Лошото е че тази помпа взела че протекла и те избили оригиналният пакет лагери и фибър и приспособявали някакъв руски с руски лагери , но цялата работа била ден до пладне.Лошото е че сега по тази помпа нищо не може да се направи.Поразтършувах се и от една морга ми донесоха някаква която е от ИВЕКО бус но пък си е 1:1 със оригиналната като корпус само оста и е по къса.Не е правена за електромагнитна перка.Аз измерих разстоянието на което минава от корпуса ремъка и колко е от корпуса общото разстояние до челото на електомагнитната шайба където ляга перката и направих приспособена шайба която пасна само дето перката се врътка постоянно.Лошото е че и тази помпа след известно време протече.Питанията са ми: Знаете ли освен от ИВЕКО което предполкагам е около 84-5 модел , 131 и ДУКАТО от 83-5 година предполагам пак би станала , каква помпа е същата или което е по-удачният вариант какъв фибър може да се ползва и от къде би могло да се намери.Сега търся още една помпа за да може като разхвърляме тази да имаме поне още една работеща за всеки случай. и още някой знае ли някъде да може да се изтегли схема на автомобила с разрезите и т.н. каквито има за лади , москвичи и .н...Благодаря предварително!!![/b]
    Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

    #2
    Re: Питане към колегите относно водна помпа - Аржента ’83 2

    longgo написа:
    Здравейте ,Един приятел има Фиат Аржента дизел 2500 кубика от 83.То навсякъде модела е даден 82 но това не е от значение толкова предполагам :D .Лошото е че тази помпа взела че протекла и те избили оригиналният пакет лагери и фибър и приспособявали някакъв руски с руски лагери , но цялата работа била ден до пладне.Лошото е че сега по тази помпа нищо не може да се направи.Поразтършувах се и от една морга ми донесоха някаква която е от ИВЕКО бус но пък си е 1:1 със оригиналната като корпус само оста и е по къса.Не е правена за електромагнитна перка.Аз измерих разстоянието на което минава от корпуса ремъка и колко е от корпуса общото разстояние до челото на електомагнитната шайба където ляга перката и направих приспособена шайба която пасна само дето перката се врътка постоянно.Лошото е че и тази помпа след известно време протече.Питанията са ми: Знаете ли освен от ИВЕКО което предполкагам е около 84-5 модел , 131 и ДУКАТО от 83-5 година предполагам пак би станала , каква помпа е същата или което е по-удачният вариант какъв фибър може да се ползва и от къде би могло да се намери.Сега търся още една помпа за да може като разхвърляме тази да имаме поне още една работеща за всеки случай. и още някой знае ли някъде да може да се изтегли схема на автомобила с разрезите и т.н. каквито има за лади , москвичи и .н...Благодаря предварително!!![/b]
    Лагер за тази помпа не може да се намери, а фибър може би някакъв може да се побългари, но само с фибър - не става!Но тази помпа си я има в наличност - виж и картинката и цената, в сайта под подписа ми и прецени дали е това което търсите! В сайта ще видиш и на какви други автомобили се монтира същата помпа!

    Коментар


      #3
      Здравей .. Ами помпата е точно такава и поръчах една на сайта.Надявам се доставката да е по куриер с наложен платеж,и за доствката да не ме обрусят повече от 10лв :D Благодаря много.. То там имало и други части и наистина се оказва че двигателя е 1:1 и на ивеко .. да са живи и здрави старите традиции когато става от едно на друго
      Oт зората на моторизацията автомобилът е необходимост - само в България ни убеждават, че е лукс..

      Коментар

      Working...
      X