Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лагер съединител шуми, притеснително ли е ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лагер съединител шуми, притеснително ли е ?

    Здравейте колеги, още когато купих пунтото преди 2 години лагера на съединителя шумеше, когато не е натиснат съединителя. Въпроса ми е това опасно ли е ? Зимат сменях тапа на блока при скоростите и ги бяха свалили, но изобщо бях забравил тогава за този проблем и не го смених. Иначе изрично ги попитах в какво състояние е съединителя и ми казаха че е перфектен на около 70% (притискателния диск и феродовия). Един колега който се занимава с части ми каза че това не бил лагера ами самото жило, дали е възможно. Като е на свободна скорост или в движение без натиснат съединител се чува нещо като триене в момента в който го натиста спира да се чува, с отпускането на съеиднителя започва дасе чува постепенно, като отпусна докрай си се чува на макс. Дайте съвет колеги това опасно ли е и дали си струва отварянето и сменята на лагера/съединителя ?
    BMW E46 coupe
    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

    #2
    Мойта брава шумеше по същия начин и я карах около година и половина докато накрая не ми остана педала долу и смених комплект съединител за 320лв ама мойта е дизелова. Така, че прави си сметка че скоро може да ти се наложи да сменяш.

    Коментар


      #3
      Това може да не е лагер на съединителя, а на първичния вал на скоростната кутия. Моята шуми така от 4 години. Преди зимата сега започна да шуми вече по два начина - по един, като не е натиснат съединителят и по друг като е натиснат. През март смених комплект съединител и сега пак шуми само по първия начин. Сам казваш, че шуми, като не е натиснат педала. Представи си как работи съединителят и ще стигнеш сам до извода, че може да шуми като е натиснат, а не като не е.

      Коментар


        #4
        ogi28b написа:
        Това може да не е лагер на съединителя, а на първичния вал на скоростната кутия. Моята шуми така от 4 години. Преди зимата сега започна да шуми вече по два начина - по един, като не е натиснат съединителят и по друг като е натиснат. През март смених комплект съединител и сега пак шуми само по първия начин. Сам казваш, че шуми, като не е натиснат педала. Представи си как работи съединителят и ще стигнеш сам до извода, че може да шуми като е натиснат, а не като не е.
        Тоест притеснително ли е ако е от този първичен вал и какво представлява той че не съм запознат ?
        BMW E46 coupe
        Fiat Punto 1.1 LPG - ex

        Коментар


          #5
          кола

          Май няма начин трябва да е отваряш първо за съединителя лагера това се износва на много търси по скъп поне 30 лв после за скорости лагерРемонта е около 80-100 лв и съединител да сменяш и лагер
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Оги,не си прав,на моето пунто имаше виене,като икарус,независимо натиснат ли е или не съединитела.комплекта беше на мекарм,а километрите-40 000.отворих,го и какво да видя-притискатела почти не беше износен,феродовия също,но лагера ИГРАЕШЕ направо.взех някакъв,не беше мекарм за 40 лв(не се продава валео,люк,сакс)само лагер и виенето изчезна,така и продадох колата

            Коментар


              #7
              Не става въпрос за постоянен шум, без значение натиснат или не, както при теб,, а за шум само като не е натиснат. Също така - не твърдя, че проблемът не е в лагера на съединителя, а казвам, че може да е лагера на вала. Но може и да не е. Идеята на лнението ми е, че съм имал същия проблем и ако при сваляне на кутията се установи здрав лагер на съединителя - да знае колегата какво е другото, което може да причинява този шум, особено описан по този начин.

              Коментар


                #8
                лагер на първичния вал,когато е износен се чува почукване на празен ход,а като натиснеш педала,почукването спира.при колегата обаче няма чукане ,а шум,затова си мисля че е аксиален лагер или нещо друго.иначе съм виждал 3 фиата на малко над 100 000 и лагерите на кутиите си почукваха.явно това им е нещо като дефект

                Коментар

                Working...
                X