Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнение за покупка на Пунто МК 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    didich написа:
    ...дизела турбините са консуматив...
    И според теб на 50-60 хил. за смяна?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      iakvvu написа:
      didich написа:
      ...дизела турбините са консуматив...
      И според теб на 50-60 хил. за смяна?
      Думите, че турбините на дизела са консуматив е на колегата пуснал темата, аз само ги повторих, а това на колко км. се сменя една турбина не мога да кажа, защото до момента съм карал само атмосферни мотори
      punto HGT

      Коментар


        #18
        70 000 км вече имам такова пунто Jtd и турбина не съм сменил , държал съм го на 5та на пълна газ 2 часа и не се е счупила при тва лятото ! и още сигурно към 100 гонки с тоя мотор и няма грешка, единственото условие е, че колата трябва да я юркаш след 2000 оборота след, като е загряла на макс и маслото да се сменя на 10 000км Проблемите на Jtd-to са главно тампоните и маховика, който маховик се сменя от бензинов фиат и този заводски дефект се елиминира един път за винаги. вчера ходих от бургас до софия и разхода беше 4.5 на климатик през цялото време при скорост 100-110 около 2000оборота мотора заспивавсяка кола след определени км/н (зависи от кутията най вече) вдига разхода, но бензина дори 1.2 със сигурност гори повече.и турбината на тва пунто е wastgate обикновенна и тряябва да ти кажа, че е корава, но дори и да се счупи тва ще ти даде само усмивка на лицето, след, като сложиш турбо от 3.0 дизел например
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар

        Working...
        X