Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Присветва лампичката за ръчната - РЕШЕНО

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не се мери ръб. Мери се самият диск колко е дебел. Мериш, отваряш някое ръководство и гледаш колко мм е допустимото износване.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      #17
      vladrak написа:
      Взех ДОТ 04, едно шишенце за 4 лв. Допълних до макса (беше някъде на половина) и всичко се оправи. Благодаря!
      При смяна на накладки, имай предвид, че нивото сега е било ниско заради износените стари. При слагане на новите, ако ти ги слагаш сам или с приятел - нивото ще се вдигне доста. А както си долял - направо ще прелее после. Не е никак добре спирачната течност да прелива и да капе из двигателния отсек.------------------------------------
      milenskia написа:
      А за спирачните дискове как мога да ги измеря колко ръб имат, и този ръб къде точно се намира, че не съм наясно с устройството им много много??
      Колега - виж долната снимка. Жълтото нещо е това, което се нарича "ръб на диска". На оригиналната ти снимка изглежда като ръждясало. Той се получава, защото накладката е с 1-2 мм по малка от диска и не опира по цялата му повърхност. Затова дискът не се хаби равномерно и се получава този ръб. Мери се сравнително точно в домашни условия, като сложиш две плоски шайби да легнат от двете страни на диска, за да "повдигнат" равнината на диска и шублерът да не ти опира на ръбчето и да мериш грешно. Все едно - това червеното кръгче е една шайба. При липса на шайби - става и с монети от левче. Слагаш ги една срещу друга и след това с шублер (синьото) мериш общата дебелина, както се вижда на картинката. Записваш си я. След това сваляш шайбите/монетите, слагаш ги една до друга и мериш тяхната обща дебелина. Вадиш измереното от записаното преди малко. След това от полученото вадиш още 0.2-0.3, защото шайбите не лягат на най-тънката част, а на най-изпъкналата от диска. На теб обаче ти трябва най-тънката. Така доста точно получаваш дбелината на диска.Ако ръбът е висок колкото левчето - направо се приготви за смяна на дискове. Висок ръб показва голямо износване със сигурност. Ако обаче ръбът е малък - не може да се каже дали дискът е за смяна или не. Трябва да се мери. Това е така, защото някои накладки "изяждат" цялата повърхност и не образуват ръб или образуват съвсем малък.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #18
        Мерси колега, много добър отговор! Жив и здрав

        Коментар


          #19
          Но все пак това ръждивото което си маркирал с жълто на снимката е някаква облицовка ли как да кажа на диска ламаринеста! А по повърността на диска до най-високата му точка погледнат като окръжност няма ръжда, изглежда както триеща повърхност по скоро!

          Коментар


            #20
            Диска няма никакни облицовки.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Еми тогава за какви ръжди с ръб говориш, на снимката по диска, където си маркирал с жълта линия нямам ръжди!!

              Коментар


                #22
                Аре без да се ядосваш, моля?! Показвам ти къде се образува ръба - на жълтата линия, а не ти казвам, че там дискът е ръждясал. Правиш ли разлика? Какво си се хванал за думата "ръжда"? Казах, че на снимката изглежда като, а не казах, че това е ръжда. Абе мЕри как’ знаеш, хората се опитват да ти помогнат, като ти казват елементарни неща, ти се разправяш за това дали имало ръжда там или нямало... Като няма ръжда - лисни му една чаша вода и утре сутринта ще има. Темата отдавна е изчерпана, отнасяше се за присветване на лампата заради ниско ниво на течността, а това с меренето на ръба е за отделна тема, затова - ключ на тази.

                Коментар

                Working...
                X