Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само аз ли правя толкова разходи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    emzo написа:
    ogi28b написа:
    Ще пробвам и аз като колегата slonikon, имам колата от 5 години и 10 месеца, купих я на 143 000, сега е на 198 000:
    Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Олекна ми като ти прочетох поста.
    и на мен, и на мен.....
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #92
      Като чета кой какви разходи има стигам до извода че съм "рекордьор" по изминати км с 2-а ръка брава.( до тук над 131 000км )Моето наблюдение показва, че дори и с хубави части окачването трудно изкарва повече от 60 000 км по родните ни пътища без ремонти.65 000 км минах с частите,с които купих колата- шарнири и тампони. Накрайници кормилни и до сега не съм правил.Носачи 2 пъти, тампони веднъж им смених, два пъти предни амортисьори и 2 пъти задни. Веднъж и ремонтен комплект на заден носач- лагери+втулка и болт. Мога да кажа , че в специално при 1,6 мотора като механика е най-здравото нещо!
      Play Golf ,but not drive golf!!!
      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

      Коментар


        #93
        Много е относително, колко изкарва едно окачване.Слагаш нови носачи. На 20 000км се чува леко пукане.На 30 000км се усилва.На 40 000км става на потропване.На 50 0000км тропа.Цифрите са примерни, не знам за вас, но аз го изхвърлям/ремонтирам на 20 000км.А някои и на 50 000км викат нищо им няма
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #94
          Alex_RT написа:
          Мога да кажа , че в специално при 1,6 мотора като механика е най-здравото нещо!
          Напълно съм съгласен!Много пъти съм казвал, че този мотор е най-здравия и безпроблемен компонент в цялата кола.Като се сетя, в началото като сменяха ангренажния ремък, не знаех, че се зацепва с фиксатор и я откарах в обикновен сервиз. За съжаление и "майсторите" в този сервиз не знаеха това. При 3 зъба разминаване я изтезаваха, като я форсираха до прекъсвач, с надеждата, че ще спре да тресе и ще заработи нормално. Идиотоустойчив мотор По него, освен консумативите, е сменен само един термостат.Ходовата част е друга бира. Дойде в разбито и разхлопано състояние, общо 400 лв. бяха инвестирани в нея, малко се пооправи, но пак си тропа.От скоро сменените носачи, десния взе да потропва леко, а е само на 12 - 13 000 км. Осъзнах, че може би се дължи на леко неизправния десен амортисъор, но тогава нямах възможност да сменя и амортисъорите.
          Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

          FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

          Коментар


            #95
            Ето един линк към гаража: http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...D=2782Като цяло, за 4 месеца я купувам още веднъж, но тепърва се надявам да се "изплаща"
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #96
              Такаааа...Носачи сменям всяка година, без оглед на състояние просто не карат повече минавам 10-15000км година. Купувам евтини по 50-60лв некви турски от четене по форума стигнах до заключение, че няма смисъл от скъпи носачи. Тях съм ги сложил в графа административни разходи, като данък, винетка.... та не им обръщам много внимание. Демпферна шайба 120лв ако не бъркамЛагер задна главина около 70лвДебитомер - 139лвТермостат - 110лвПодгревни свещи май бяха по 15лв бр. Акумулатор-180лвОстаналите неща, като гуми, масла, филтри...са може би най големите харчове минават 1500лв, но...те са неизбежни.Това е общо взето за малко повече от 40000км.
              Marea Weekend HLX Jtd 110

              oO(_)____////____(_)Oo

              Коментар


                #97
                Писах наскоро, не помня в коя тема, за моите носачи, на 3 г. и не повече от 7-8К, колата я карам сравнително малко, и се разхлопаха. Смених носачите /115 лв./ и старите ги пратих в Казанлък /30 лв./ по един познат, там лелката му казала, че тези носачи немогат да бъдат на толкова километри з/о ябълките им били доста раждясали. Взех да се замислям дали изобщо е имало грес в тях като нови, а на сегашните нови не съм гледал под маншона дали има подобие на грес, но съм им се заканил да ги отворя и проверя. Едно време като сменяхме на руските шарнири най-напред добавяхме малко грес и тогава монтаж. А изобщо някой от вас проверявал ли е това?
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #98
                  05.05.13-годишна винетка - 67лв18.05.13-Лагер+тампон макферсон и свещи 4х NGK V-Line. -165лв26.06.13- Ревизирана спирачна система /отпред/ нови маркучи, предни накладки TRW и подменена спирачна течност TEXTAR dot4 - 170лв06.07.13- Годишен технически преглед - 40лв09.07.13- Го на 4 вноски 1-ва- 51лв18.07.13- Ревизия задна спирачна система + ръчна спирачка - 60лв19.07.13 - Крайно гърне YED 85лв, пазя оригиналното04.08.13 - Обновена стъклопочистваща система. Пръскалки/2х15лв/, помпа/24лв/, клапан/4лв/, чистачки/2х18лв/ - 96лв

                  Коментар


                    #99
                    durex_a написа:
                    05.05.13-годишна винетка - 67лв18.05.13-Лагер+тампон макферсон и свещи 4х NGK V-Line. -165лв26.06.13- Ревизирана спирачна система /отпред/ нови маркучи, предни накладки TRW и подменена спирачна течност TEXTAR dot4 - 170лв06.07.13- Годишен технически преглед - 40лв09.07.13- Го на 4 вноски 1-ва- 51лв18.07.13- Ревизия задна спирачна система + ръчна спирачка - 60лв19.07.13 - Крайно гърне YED 85лв, пазя оригиналното04.08.13 - Обновена стъклопочистваща система. Пръскалки/2х15лв/, помпа/24лв/, клапан/4лв/, чистачки/2х18лв/ - 96лв
                    и това за псоелдните едва три месеца само ...

                    Коментар

                    Working...
                    X