Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само аз ли правя толкова разходи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Опелите са здрави кучета до Вектра А и Астра Ф нататък вече не са толкова здрави кучета.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #77
      Бо,говориш глупости отново.фелицията си е на база vw.ако те интересува на база поло са повечето неща.кое не и е vw,като навсякъде си има такива щампи.нима дросела на мотора,полуоските и какво ли нещеш,което вече на тези километри беше дефектирало не са на vw.забравих да спомена счупено ПЛАСТМАСОВO витло на водна помпа и пръснат термостат.това за 170к.това ако му викаш кола .а казват че новите били още по-зле.изводите са за теб.

      Коментар


        #78
        ivel написа:
        Бо,говориш глупости отново.фелицията си е на база vw.ако те интересува на база поло са повечето неща.кое не и е vw,като навсякъде си има такива щампи.нима дросела на мотора,полуоските и какво ли нещеш,което вече на тези километри беше дефектирало не са на vw.забравих да спомена счупено ПЛАСТМАСОВO витло на водна помпа и пръснат термостат.това за 170к.това ако му викаш кола .а казват че новите били още по-зле.изводите са за теб.
        Може ли да ми кажеш коя платформа на VW използват?Ето аз не знам. За това научи ме и ми кажи на коя платформа е базирана? Примерно 86C, или пък 6FK. Просто искам да знам. :D
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #79
          чакай че не мога да те разбера защо сееш на корена ряпа.казвам ти че всеки един детайл от тази кола беше със штампата на vw.просто всички vw са си така.имам много примери ,но ето и един от тях-шкода октавия 2005г 1.9 тди 110коня на 6години и 85 000 км беше вече със дефектирал комплект съединител и демферен маховик.ето защо няма значение на каква база е правена,щом като 90пр от частите са vw.на опелите чак такива чудеса не съм виждал,вярно е че гниеха,което си е голям минус,но като гледам проблема е разрешен

          Коментар


            #80
            и този месец не се разминахпобългарявах единия въздуховод със силиконов маншон отгореи купих още един за ревезра да имам
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #81
              Ще пробвам и аз като колегата slonikon, имам колата от 5 години и 10 месеца, купих я на 143 000, сега е на 198 000:Консумативи:- филтър въздух ДВГ и филтър въздух купе - 3 пъти, 90 лв.- масло + филтър - 6 - около 500 лв. - горивен филтър - 2 - не помня цени- акумулатор - 2 - 300 лв.- купих я с 2 хубави и 2 нехубави летни, аз съм купувал 2 летни и 2 зимни нови - 300 лв- пистов ремък - 3, обт. ролка - 2, пар. ролка - 1 - 250 лв.- ангренажен комплект - 1 - 150 лвОбщо: ~ 1600 лвДвигател:- ремонт на алтернатор - 3 шайби, веднъж лагери - 400 лв- воден радиатор - 100 лв- всички тампони на двигател - 400 лв. - ремонт стартер - 60 лв.- съединител комплект - 400 лв- датчик на разпр. вал (повреденият - Бош ) - 100 лв - въздуховод към турбина - 30 лвОбщо: ~ 1500 лвОкачване и ход. част:- задни амортисьори - 90 лв.- носачи - ляв - 2, десен - 3 - 400 лв- биалетки - 2 - 60 лв- кормилни накрайници - външни: ляв - 1, десен 3; вътрешни: ляв - 1, десен - 1 - 100 лв- тампони с лагери на предни амортисьори - комплект - 140 лв.- предни лагери в главината - ляв и десен - 200 лв- пр. накладки и спирачни дискове - 180 лв- лагери на задни носачи - 150 лв- спирачни маркучи и спирачна течност - 60 лв.- задни накладки и задни спирачни цилиндри - 80 лв.- карета: ляво - 1, дясно - 2 - 320 лвОбщо: ~1800 лвДруги:- реле за DRL (дневни светлини) - 35 лв- чип-тунинг (ремап, флашване) - 250 лв- аларма - 100 лв.- зареждане и проверка на климатик - 2 - 90 лв.- предни ляв и десен калник - 100 лв- амортисьори на задна врата - 40 лв.- реглаж на преден мост - 3 - 90 лв- ксенонови лампи и комплект фарове, резервни части за ксенона - 350 лв- тон-колони - 200 лв.- разни дребни ремонти - светодиодни лампички, бутони за ел. стъкла и други - 50 лв.Общо: ~ 1300 лв.Административни:- ГО - 6 - около 1000 лв. - Каско - около 1500 лв. - ГТП - около 200 лв. - винетки - около 150 лв. - данък - 120 лв.Общо: ~ 3000 лв.Има и други, за които сега не се сещам. Не включвам тенекеджийство и боядисване, защото ги пое застраховката. Общо за всичко: 9200 лв Това прави по около 160 лв на месец, без горивото, или по 16.70 лв / 100 км. Горивото ми е около 3800 литра, смятам го по 2.20 средна цена, или общо - около 8300-8400 лева за гориво. Цялостно - около 35 лв / 100 км ми е разходът по колата.В крайна сметка - като сложиш евтини части - ще плащаш пак за тях. Можех да спестя някои разходи, ако имах някои познания навремето, но здраве да е.

              Коментар


                #82
                ogi28b написа:
                Ще пробвам и аз като колегата slonikon, имам колата от 5 години и 10 месеца, купих я на 143 000, сега е на 198 000:
                Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Олекна ми като ти прочетох поста.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #83
                  emzo написа:
                  ogi28b написа:
                  Ще пробвам и аз като колегата slonikon, имам колата от 5 години и 10 месеца, купих я на 143 000, сега е на 198 000:
                  Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Олекна ми като ти прочетох поста.
                  току що ме нави за либра :D
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #84
                    Ама аз мога и по друг начин да представя фактите - Правил съм окачване два пъти, че по тея дупки няма начин иначе, алтернатора пак два пъти, че попадах на кофти сервизи и заради него ми се разбиваше и обтегача на пистовия ремък, веднъж смених воден радиатор, че нещо задра между перката и ламелите, и това е. Аа, и също към окачването може да броиш лагерите и каретата отпред. Миналата година и някъв датчик на двигателя, ама друго - не. Другите неща са си редовни - масла, акумулатор, спирачки, съединител - все някога им идва времето. Не съм сменял демпферна шайба, термостат, предните амортисьори и тях не съм пипал, гуми - още като я купих.... Така без цени и отгоре-отгоре прехвърлено - виж, че така не изглежда чак толкова много.

                    Коментар


                      #85
                      ogi28b написа:
                      Ама аз мога и по друг начин да представя фактите - Правил съм окачване два пъти, че по тея дупки няма начин иначе, алтернатора пак два пъти, че попадах на кофти сервизи и заради него ми се разбиваше и обтегача на пистовия ремък, веднъж смених воден радиатор, че нещо задра между перката и ламелите, и това е. Аа, и също към окачването може да броиш лагерите и каретата отпред. Миналата година и някъв датчик на двигателя, ама друго - не. Другите неща са си редовни - масла, акумулатор, спирачки, съединител - все някога им идва времето. Не съм сменял демпферна шайба, термостат, предните амортисьори и тях не съм пипал, гуми - още като я купих.... Така без цени и отгоре-отгоре прехвърлено - виж, че така не изглежда чак толкова много.
                      Баш. Всичко е според както го представиш. А бе политическа работа си е. На Емо му олекна, защото явно не си води записки за кое колко е дал. А е почнал да пише в тефтера, а е получил инфаркт. :D
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #86
                        Оги е направил списък на всички разходи, направени по колата, но според мен, не би трябвало в този списък да се слагат гуми, масла, антифризи, спирачни течности, масло за скоростната кутия, лампи, акумулатори и прочие. Също, административните разходи не би трябвало да се отчитат, тъй като насочеността на темата е, доколкото я разбирам, че се правят много разходи по ремонта на нашите талиги. Той е сложил и горивото, което също не е правилно. Иначе, похвално, че има цялата история по обслужването на колата и е добре да се има предвид от тези колеги, които предстои да си купят кола, но все пак, става дума за тези детайли и ремонти, които са правени извънредно, така да се каже.
                        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                        Коментар


                          #87
                          Да де, аз смятах само по окачването и по двигателя.Консумативите и административните не ги смятам.Имам един стиснат градски и той либра кара, та ме понаучи на цънцърлък. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06п.с. Боби, водя си п.с. даже като си сверя цифрите - ми на jtd-то поддръжката е много по-скъпа.Ей на стилото съм го взел - 4 разпръсквача по 50лв = 200лв.Не е като примерно, 4 свещи за 40лв.Инжектор бенз. счупих - 20лв, еми не е като втора цедка дюза за 70-80лв.ГИ ми е излязал 350лв. Цена за похабените нерви - БЕЗЦЕННО Статистика с моя стил на каране градско:10нафта х2,62= 26,2015газ *1,17 = 17,55лвЛятото разход на бензин не слагам, паля и обръщам директно на газ - 20гр.Тия 350лв за ГИ се избиват за нула време.Проблеми с газта, клатене на обороти, глъхнене - кой как се оправи ® , аз ядове НЯМАМ никакви.Виж окачването ... мамка му ... тропне ли и полудявам....
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #88
                            Днес заминаха поредните 700+ лева за смяна на всички фрикционни елементи в автомобила.Като една част е това :
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #89
                              ’Дет са вика то си е консуматив. Макар че то почти всичко може да мине като консуматив така
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #90
                                Аз се подготвям за смяна на тампон с лагер на амортисьор и тампоните на напречната щанга.
                                Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                                Коментар

                                Working...
                                X