Ако се разчетете по различните форуми ще установите, че се пише едно и също - нашите не се развалят, а другите се скъсват от ремонти... та така - гроздето е кисело.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Само аз ли правя толкова разходи?
Collapse
X
-
Аз нс ад 100 000км по окачването съм сменил:- преден лагер на главина.- десен носач МУГ , издържа 12 000км, от тогава над 32-33 000км с рециклиран носач в Казанлък.- сменил съм и четирите тампона на носачите по веднъж.това е и май не е многокарам по разбити пътища, защото в моя град няма здравиФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
ми щото масторските легенди са, че им е "слабо окачването на фиатите, не е за нашите пътища". затова така се изкелеферчват нещата. срещу двигателите и визията и здравината на купето никой нищо не смее да каже. все едно нещо такова: "аве много грозни тия фиати, вземи си един голф да ти пълни душата, като го погледнеш" Тя темата малко издиша, щото консумативите са си консумативи, и очевидно всички се ръсим за тях, ама нейсе. та за пет+ години и 55000 км:консумативи:1. гуми 12 бр. 175/65/14 - към 1000 лв.2. акумулатори 2бр. - 250 лв. (първият го сбърках, та затва...)3. масла, филтри 6 пъти - към 550 лв.4. първо обслужване: масла, филтри, всички ремъци, предни накладки и "оглед" - 500 лв.5. само ангренаж - 190 лв.6. спирачни дискове и предни накладки - към 200 лв.7. съединител - 320 лв.8. масло ск. кутия - към 50 лв.9. смяна антифриз - пак към 50 лв.10. сезонна смяна на гуми - към 400 лв.двигател1. стъпково моторче - 90 лв.2. свещи - към 50 лв.3. кабели - към 40 лв.окачванедясно външно каре - 90 лв.два носача и един накрайник - към 150 лв.всички амортисьори - към 400 лв.лагер главина - към 100 лв.други:1. механизъм на ел. стъкло - 45 лв.2. резервна ск. кутия - 80 лв.3. теглич - 5 лв.4. диагностика - 20 лв.5. кабел за диагностика - 20 лв.6 говорители - 20 лв.7. ауспух - 120 лв.8. амортисьори 5-та врата - 40 лв.9. пълнене климатик - 80 лв.административни1. граждански - към 1100 лв.2. год. данъци - към 150 лв.3. каско - към 1600 лв.4. изваждане на нов талон - към 50 лв.5. ГТП - към 200 лв.олях се, ама нека седи за поколенията. като цяло съм правил само неизбежни ремонти. парите са крайни: части+труд, доколкото ги помня.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Разходи от днес, за да стане максимално лъскава - преден капак, предна броня, левите врати, заден капак/врата. Сега остава да мине описа на застрахователите и в бъдеше като се появи драскотина, да може да се търсят заместващи, платежоспособни институции. Между другото както се прибираме днес от оцветяването и гледам нещо започнала леко да тресе при тръгване.И взех, че се отбих на едно място и излязох с:Сега остава някой ден да се монтира. :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
След вкарани още няколко стотачки в купчината ламарина и след автомивката, ето го и крайния резултат:Но със сигурност при първата драскотинка по боята, на жената ще и се напълнят очите със сълзи, гаранция. :D Или конкретно в тон с тази тема, разходите по колата летят.Някой ако знае по-изпъната Мултипла, нека сподели, за да ми даде стимул да продължавам. п.п. Остава да и сменя счупената антена, но нека си има нещо кусур, за да не вземе да тръгне на карък.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
slonikon написа:ми щото масторските легенди са, че им е "слабо окачването на фиатите, не е за нашите пътища".F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Емзо, сподели колко км са навъртяни на тая астра за тея 4 г. това хич не е за пренебрегване. При мен за 130 000 каране не мога да кажа че окачването е слабо, имал съм и опел и рено и няма особено голяма разлика в здравината поне при моя маниер на каране, след 50 000 км всяка една от колите искаше да се ремонтира по нещо. За мен поне всичко е доста относително, наблюденията ми показват, че всичко монтирано след това което е било оригинално от завода е на по-ниско качество и не държи толкова.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
е, сега! окачването може и да е по-слабо от на някои каруци, ама това не го прави слабо като цяло. при мен окачването, с което дойде от Италия, се скапа след 50000 км.(4 години). ми доволен съм. преди това реното лапаше по 250 кинта на година за предница. ми не бях доволен. вярно, карам си я като моя, ама жената има към 10 000 на нея и я караше като чужда п.с. мултиплата е неотразима. кеф ми е да я гледам така излъскана. година по-късно да се беше скапало реното и щах да си купя точно такава - със старата фаца. ама няма шанс вече - тия остаряха, а по-новите ми изглеждат супер скучно.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
колкото и да ги плюят опелите за мен са едни от най здравите коли,особено окачването.баща ми си купи чисто нова астра-за 3год и половина-170 000км и нищо не е пипнато,освен обслужване.моите извинения,ама погледнете някоя сервизна книжка на мерцедес за да се уверите какви боклуци се произвеждат вече и колко пъти посещават сервизите в гаранционния период.още едно сравнение с народните боклуци на германия(vw) имаше и шкода фелиция и натези километри вече беше сменил полуоска,външно каре,4бр амортисьпи,дросел и разни дреболии.това говорим все за нови коли.иначе мултиплата си е интересен автомобил.не забравяйте че няма автомобил без недостатък
Коментар
-
ivel написа:колкото и да ги плюят опелите за мен са едни от най здравите коли,особено окачването.баща ми си купи чисто нова астра-за 3год и половина-170 000км и нищо не е пипнато,освен обслужване.моите извинения,ама погледнете някоя сервизна книжка на мерцедес за да се уверите какви боклуци се произвеждат вече и колко пъти посещават сервизите в гаранционния период.още едно сравнение с народните боклуци на германия(vw) имаше и шкода фелиция и натези километри вече беше сменил полуоска,външно каре,4бр амортисьпи,дросел и разни дреболии.това говорим все за нови коли.иначе мултиплата си е интересен автомобил.не забравяйте че няма автомобил без недостатъкA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
колега BO, не се обиждай ,ама не си много в час.първо шкодата беше с новия фолксвагенов мотор,всичко по нея беше на vw,с изключение на кутията.производство 99г 1,6 mpi.няма да ти казвам и опела колко е преживял.извънградското не значи че е хубав път.хайде покарай малко варна -русе и да ти видя хубавия път на извънградско.просто опела има едно от най-здравите окачвания и това си е неоспорим факт
Коментар
-
ivel написа:колега BO, не се обиждай ,ама не си много в час.първо шкодата беше с новия фолксвагенов мотор,всичко по нея беше на vw,с изключение на кутията.производство 99г 1,6 mpi.няма да ти казвам и опела колко е преживял.извънградското не значи че е хубав път.хайде покарай малко варна -русе и да ти видя хубавия път на извънградско.просто опела има едно от най-здравите окачвания и това си е неоспорим фактA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар