някак не си представям, че ще имам излишни 450 лв. на седмица само за бензин и ще се чудя дали да си купя нова кола или не. 2 коли като бравата пак ще излязат в пъти по-евтино за каране и поддръжка от една нова. така, докато едната чака за съединител 2 седмици, другата си я караш. към 3-4 годишни коли "нов внос" съм предубеден. според мен са 99% проблемни и 1% откраднати.возията на новите коли от нашия клас с нищо не е по-добра, даже на някои е по-лоша. дачия да кажем. затва ако си скътал 25000, дай 15-16 от тях за един ситроен ХМ и 5 год. ще караш без грижи в колата с може би най-свястната возия на света. и си 10 бона на +
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Само аз ли правя толкова разходи?
Collapse
X
-
emzo написа:Airfan написа:Това, което не ми дава Мареата е комфорт - за мен тези автомобили друсат и това си е.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз лично гледам да не си правя сметка колко евтино е да се кара втора ръка кола, защото не е евтино, а гледам дали мога да си позволя нова - така времето и нервите, които ще си образувам с поредния носач Фаст или съединител Валео ще го прекарам със семейството, приятелите или с нещо по-приятно от това да вися в сервиза или да се разправям с продавачи в магазини.
Коментар
-
Да се обадя и аз.За две и половина години агу за 200 лв, радиатор парно нов 40-50 лв,биалетки 32лв задна главина 15лв и от много акъл два колектора 30 лв,ремъка го смених от няма и къде 40 лв.Колата я купих за 2000 лв и в момента е в доста добро състояние,само ме дразни дебелия данък.При това положение дори и да имам парите защо ми е нова кола?Тази си я мачкам както си искам и да я блъсна не ми пука,пак ми е по ефтино от нова и ми е по спокойно.Имам няколко познати и колеги с нови коли,то голямо треперене масла гаранции каскоFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Какво се оплавквате .... аз от 6 заплати съм изхарчил средно 4 за мен и 2 за колата.. Пък колегата се кахъри на 250лв разходи по автомобила за 2 години, само днес съм -97,80лв за предни накладки TRW, понеже преди 3 месеца реших, че мога да мина тънко с 30лв и да взема "някакви" си накладки. Филтър купе + въздушен филтър+4 свещи NJK началото на месец 100лв. Тампон+лагер макферсон 80 кинта xD 5 литра мотул 70лв. Винетки и други разходи не ги смятам щото на портфела почва да му се вие свят
Коментар
-
Airfan написа:Аз лично гледам да не си правя сметка колко евтино е да се кара втора ръка кола, защото не е евтино, а гледам дали мога да си позволя нова - така времето и нервите, които ще си образувам с поредния носач Фаст или съединител Валео ще го прекарам със семейството, приятелите или с нещо по-приятно от това да вися в сервиза или да се разправям с продавачи в магазини.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Airfan написа:Аз лично гледам да не си правя сметка колко евтино е да се кара втора ръка кола, защото не е евтино, а гледам дали мога да си позволя нова - така времето и нервите, които ще си образувам с поредния носач Фаст или съединител Валео ще го прекарам със семейството, приятелите или с нещо по-приятно от това да вися в сервиза или да се разправям с продавачи в магазини.
Коментар
-
Радвам се, че много хора пишат в темата ми !!!В предходните години съм сменял радиатор на парното, лагер предна главина, накладки комплект веднъж, лагер на вентилатора, вентилатор парно - два пъти, единият още работи, но шуми.Сменял съм тампони и единия шарнир ми е рециклиран. Предниге ми гуми - летните - с тях купих колата, още ги карам - сменям насам натам. Комплекта зимни гуми Дебица го доизносвам.Табло съм сменил веднъж - уредите не работеха добре.Карах до 80 000км със свещите, с които я купих. Сега съм с някакви евтини Шампион.Гърнета комплект имахнах катализатора - сега ми е леко спортна колата, но съм свикнал.Събрано с последните ремонти - общо не е много, бива. За сметка на това колата ми е добре, не хлопа, доволен съм. Добре върви.Само годинките и ме плашат - 14 години. Трябва да намеря друга такава кола - елементарна, не много малка, с мощен мотор. Засега съм се спрял на Форд Фокус 2,0 банзин 2007-2008 година.Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
малко и аз да попиша.първо новата кола е в пъти по-скъпа.аз карам по 40 000км на година.нова кола има само 2 000лв каско,да не говорим че като влезеш за смяна на масло те изтърсват мин 400лв,значи 800 на година,да не говорим за ангренаж,накладки и тн,ами лизинга.по-горе някой беше писал за марея,колко била безпроблемна,аз лично го подкрепям напълно.моята брава е изминала55 000км от както съм я взел и освен филтри, масла заден стоп и карета(колата е на 350 000км) нищо не съм сменял.дори накладките са си още от италия.да не говорим колко е по-елементарна и лесна за поддържане от стилото
Коментар
-
BO написа:Ами защо се мъчиш с поредния носач Фаст? Защо не си взе оригинален директно от Фиат?BO написа:Или за съединителя? Какво му е? Да не мислиш, че оригиналния съединител е друг?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:BO написа:Ами защо се мъчиш с поредния носач Фаст? Защо не си взе оригинален директно от Фиат?BO написа:Или за съединителя? Какво му е? Да не мислиш, че оригиналния съединител е друг?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
моите са мук и още като взех колата си ги прехвърлих(бяха на старата карани 10 000км.на jtd-то още 45 000 и са вече на 55 000.все още не са разбити и предницата е 6.ЕМО,азнаеш ли окачваето на коя френска кола ще издържи повече от на палиото-точно никоя.говорим за първоначално вградено окачване.за мен френски италиански са на кантар по отношение на окачването
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар