Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Само аз ли правя толкова разходи?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    някак не си представям, че ще имам излишни 450 лв. на седмица само за бензин и ще се чудя дали да си купя нова кола или не. 2 коли като бравата пак ще излязат в пъти по-евтино за каране и поддръжка от една нова. така, докато едната чака за съединител 2 седмици, другата си я караш. към 3-4 годишни коли "нов внос" съм предубеден. според мен са 99% проблемни и 1% откраднати.возията на новите коли от нашия клас с нищо не е по-добра, даже на някои е по-лоша. дачия да кажем. затва ако си скътал 25000, дай 15-16 от тях за един ситроен ХМ и 5 год. ще караш без грижи в колата с може би най-свястната возия на света. и си 10 бона на +
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #32
      emzo написа:
      Airfan написа:
      Това, което не ми дава Мареата е комфорт - за мен тези автомобили друсат и това си е.
      Така е, едно дърто А3 вози по-добре.
      Е това е така.Ама не могат да се сравнят две различни поколения автомобили.Едната си е на платформа от 90-те, другата си е от 80-те.Стилото може би вози с една идея по-добре.А ако все пак искаш кола, която да вози добре, то тогава се насочваш към такава, а не си взимаш Типо, а след това да се оплакваш. За тия пари, когато си купувам Мареата си могъл да вземеш прекалено слънчева Крома. Но за мен е факт, че точно Фиат Мареа (и производните) е най-евтиния автомобил от среден клас, с комън рейл двигател, за поддръжка.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        Аз лично гледам да не си правя сметка колко евтино е да се кара втора ръка кола, защото не е евтино, а гледам дали мога да си позволя нова - така времето и нервите, които ще си образувам с поредния носач Фаст или съединител Валео ще го прекарам със семейството, приятелите или с нещо по-приятно от това да вися в сервиза или да се разправям с продавачи в магазини.

        Коментар


          #34
          Да се обадя и аз.За две и половина години агу за 200 лв, радиатор парно нов 40-50 лв,биалетки 32лв задна главина 15лв и от много акъл два колектора 30 лв,ремъка го смених от няма и къде 40 лв.Колата я купих за 2000 лв и в момента е в доста добро състояние,само ме дразни дебелия данък.При това положение дори и да имам парите защо ми е нова кола?Тази си я мачкам както си искам и да я блъсна не ми пука,пак ми е по ефтино от нова и ми е по спокойно.Имам няколко познати и колеги с нови коли,то голямо треперене масла гаранции каско
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #35
            Какво се оплавквате .... аз от 6 заплати съм изхарчил средно 4 за мен и 2 за колата.. Пък колегата се кахъри на 250лв разходи по автомобила за 2 години, само днес съм -97,80лв за предни накладки TRW, понеже преди 3 месеца реших, че мога да мина тънко с 30лв и да взема "някакви" си накладки. Филтър купе + въздушен филтър+4 свещи NJK началото на месец 100лв. Тампон+лагер макферсон 80 кинта xD 5 литра мотул 70лв. Винетки и други разходи не ги смятам щото на портфела почва да му се вие свят

            Коментар


              #36
              FIAT-а за 6 години и 50.000 км. само термостат, радиaтор на парното и четки на стартера. Обаче за сметка на това по Аlfa-та доста се изръсих. Не съм смятал точно колко съм похарчил за нея, но грубо едни 5000 лв. със сигурност има.
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар


                #37
                Airfan написа:
                Аз лично гледам да не си правя сметка колко евтино е да се кара втора ръка кола, защото не е евтино, а гледам дали мога да си позволя нова - така времето и нервите, които ще си образувам с поредния носач Фаст или съединител Валео ще го прекарам със семейството, приятелите или с нещо по-приятно от това да вися в сервиза или да се разправям с продавачи в магазини.
                Ами защо се мъчиш с поредния носач Фаст? Защо не си взе оригинален директно от Фиат?Или за съединителя? Какво му е? Да не мислиш, че оригиналния съединител е друг?Предлагам ти нещо ново, сървис 5 звезди, както е модерно. Обяви си във форума една тема. Давай по 100лв на някой, да дойде да ти вземе колата от работата, да ти я закара на ремонт и след това да ти я върне. Ти дори няма да си мръднеш и малкия пръст. И накрая пак ще ти излезе по-евтино от нова кола, дори да я обслужваш само с оригинални консумативи.А дали при новата кола ще ти предложат такова обслужване от Ауто Италия? Хммм, риторичен въпрос.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  BO написа:
                  Airfan написа:
                  Аз лично гледам да не си правя сметка колко евтино е да се кара втора ръка кола, защото не е евтино, а гледам дали мога да си позволя нова - така времето и нервите, които ще си образувам с поредния носач Фаст или съединител Валео ще го прекарам със семейството, приятелите или с нещо по-приятно от това да вися в сервиза или да се разправям с продавачи в магазини.
                  Ами защо се мъчиш с поредния носач Фаст? Защо не си взе оригинален директно от Фиат?Или за съединителя? Какво му е? Да не мислиш, че оригиналния съединител е друг?Предлагам ти нещо ново, сървис 5 звезди, както е модерно. Обяви си във форума една тема. Давай по 100лв на някой, да дойде да ти вземе колата от работата, да ти я закара на ремонт и след това да ти я върне. Ти дори няма да си мръднеш и малкия пръст. И накрая пак ще ти излезе по-евтино от нова кола, дори да я обслужваш само с оригинални консумативи.А дали при новата кола ще ти предложат такова обслужване от Ауто Италия? Хммм, риторичен въпрос.
                  Аз въпросът за мен съм го решил вече и резултатът ще е видим до няколко месеца, но благодаря за идеята все пак.

                  Коментар


                    #39
                    Радвам се, че много хора пишат в темата ми !!!В предходните години съм сменял радиатор на парното, лагер предна главина, накладки комплект веднъж, лагер на вентилатора, вентилатор парно - два пъти, единият още работи, но шуми.Сменял съм тампони и единия шарнир ми е рециклиран. Предниге ми гуми - летните - с тях купих колата, още ги карам - сменям насам натам. Комплекта зимни гуми Дебица го доизносвам.Табло съм сменил веднъж - уредите не работеха добре.Карах до 80 000км със свещите, с които я купих. Сега съм с някакви евтини Шампион.Гърнета комплект имахнах катализатора - сега ми е леко спортна колата, но съм свикнал.Събрано с последните ремонти - общо не е много, бива. За сметка на това колата ми е добре, не хлопа, доволен съм. Добре върви.Само годинките и ме плашат - 14 години. Трябва да намеря друга такава кола - елементарна, не много малка, с мощен мотор. Засега съм се спрял на Форд Фокус 2,0 банзин 2007-2008 година.
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #40
                      малко и аз да попиша.първо новата кола е в пъти по-скъпа.аз карам по 40 000км на година.нова кола има само 2 000лв каско,да не говорим че като влезеш за смяна на масло те изтърсват мин 400лв,значи 800 на година,да не говорим за ангренаж,накладки и тн,ами лизинга.по-горе някой беше писал за марея,колко била безпроблемна,аз лично го подкрепям напълно.моята брава е изминала55 000км от както съм я взел и освен филтри, масла заден стоп и карета(колата е на 350 000км) нищо не съм сменял.дори накладките са си още от италия.да не говорим колко е по-елементарна и лесна за поддържане от стилото

                      Коментар


                        #41
                        BO написа:
                        Ами защо се мъчиш с поредния носач Фаст? Защо не си взе оригинален директно от Фиат?
                        ТРВ с крайно клиенстка цена 239лв ... не искаш да знаеш, колко му изкара шарнира, просто не искаш да знаеш.
                        BO написа:
                        Или за съединителя? Какво му е? Да не мислиш, че оригиналния съединител е друг?
                        25 000km пробег, jtd100 без мапове и издевателства - съединителя вече е като 1ия , но свален на 220 000км. Оригинален от АИ.Аз имам база за сравние с немски (ОПЕЛ) и френски (Берлинго, Лагуна) кошници и трябва да кажа, че тяхното окачване е желязно спрямо всички италиански коли, които съм карал.-----------А най-се кефя на лафове от сорта на - откак съм я взел, нищо не съм сменял - ми не си, ама тропа и лопа отвсякъде, просто 95% от хората си карат така.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          е, не е така. моята се разхлопа почти 4 год. след като я взех. изчаках 2 месеца да ми съвпадне със смяната на ангренажа и някъде за около 300 лв. оправих всичко. сега пак не тропа и лопа.
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #43
                            Стотина лева за лоддръжка на месец за автомобил от нашия клас ми се струва меко казано множко.Какъвто и перфекционист да си :D :D :D
                            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                            Коментар


                              #44
                              emzo написа:
                              BO написа:
                              Ами защо се мъчиш с поредния носач Фаст? Защо не си взе оригинален директно от Фиат?
                              ТРВ с крайно клиенстка цена 239лв ... не искаш да знаеш, колко му изкара шарнира, просто не искаш да знаеш.
                              BO написа:
                              Или за съединителя? Какво му е? Да не мислиш, че оригиналния съединител е друг?
                              25 000km пробег, jtd100 без мапове и издевателства - съединителя вече е като 1ия , но свален на 220 000км. Оригинален от АИ.Аз имам база за сравние с немски (ОПЕЛ) и френски (Берлинго, Лагуна) кошници и трябва да кажа, че тяхното окачване е желязно спрямо всички италиански коли, които съм карал.-----------А най-се кефя на лафове от сорта на - откак съм я взел, нищо не съм сменял - ми не си, ама тропа и лопа отвсякъде, просто 95% от хората си карат така.
                              Не случайно съм казал точно оригинален носач в опаковка на Фиат, а не ТРВ.До сега знам само един познат купил си за Мареата носачи от Фиат и след това не ги е сменял отново.Всички други, включително и аз съм сложил по-евтина алтернатива и ако ми се разхлопа няма да тръгна да обвинявам конкретно модела или марката, а това, че аз съм си избрал въпросната скапана част.Единствено тъпото е, че за Фиат има не голям избор на части, основно от мега измислени фирми.Примерно като тръгна да търся най-елементарната биалетка за БМВ-то имам избор от около 20 предложения на пазара, от които поне 3-4 големи и сериозни производители на резервни части. За Фиат просто няма. Или избирам боклуците, или избирам оригинално. Няма средно положение.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #45
                                моите са мук и още като взех колата си ги прехвърлих(бяха на старата карани 10 000км.на jtd-то още 45 000 и са вече на 55 000.все още не са разбити и предницата е 6.ЕМО,азнаеш ли окачваето на коя френска кола ще издържи повече от на палиото-точно никоя.говорим за първоначално вградено окачване.за мен френски италиански са на кантар по отношение на окачването

                                Коментар

                                Working...
                                X