Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиксатор (обтегач) за врата - Браво/Брава/Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Един от колегите по горе каза че го е направил с електрожена , но ако не става при някой от вас мисля че със заварка "под Аргон" трябва да стане като ново .Ако на някои му се занимава в БАН на четвърти километър в София има майстор който прави такива заварки.П.П.- ако ви интересува ще питам за точни координати. Лично на мен ми беше правил един нож(тип кама дет други ми казаха че е абсурд стана като нова)
    Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
    Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

    Коментар


      #17
      И на мен шоферската ми врата си виси свободно. Бройте и мен.
      Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
      www.fiat-bg.org/forum

      Коментар


        #18
        При мен това е счупено. Казаха ми, че не може да се завари или няма да издържи дълго.Ходих и при Италианеца но там нямаше само такова, има цяла врата. http://trace.data.bg/door%20fixator.jpgп.с. Хубаво, че сте променили заглавието.
        Ex Fiat 126P
        Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
        Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
        Alfa Romeo 147 1.6 TS
        Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

        Коментар


          #19
          А тези, които са го сваляли ще споделят ли дали се разтапицира вратата за да се извади? Май няма как да стане без да се сваля кората. Преди малко ходих до колата и погледнах...
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #20
            Vladim написа:
            А тези, които са го сваляли ще споделят ли дали се разтапицира вратата за да се извади? Май няма как да стане без да се сваля кората. Преди малко ходих до колата и погледнах...
            Цък, не става без сваляне на кората, ама тя се сваля лесно, после се маха частично найлона, сваля се говорителя и тогава получаваш достъп до фиксатора...
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #21
              Yavor написа:
              Цък, не става без сваляне на кората, ама тя се сваля лесно, после се маха частично найлона, сваля се говорителя и тогава получаваш достъп до фиксатора...
              Ясно, мерси!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #22
                И да не забравите така и така сваляте кората посмажете малко елементите на ел.стъклото и бравата в тяхна полза е,а и във ваша.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #23
                  Чудя се защо трябва да правите поръчки и да чакате сума ти време,след като Торнадо ви е показал пътя вече Половин час/макс/ за разглобяване на вратата,отиваш в първия сервиз,намираш заварчика и готово.Ако няма телоподаващо,става и с електрожен явно.Повтаря се резбата и след още половин час /със бирата/ вратата е наред.И не забравяйте периодически да проверявате дали са затегнати болтовете,държащи фиксатора,явно от там идва работата.
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар


                    #24
                    Точно от рахлабени болтове става белята.А дали телоподаващо или електрожен няма значение.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      Това е при вашия случай, а при моя ?
                      Ex Fiat 126P
                      Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
                      Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
                      Alfa Romeo 147 1.6 TS
                      Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

                      Коментар


                        #26
                        lu40 написа:
                        Чудя се защо трябва да правите поръчки и да чакате сума ти време,след като Торнадо ви е показал пътя вече Половин час/макс/ за разглобяване на вратата,отиваш в първия сервиз,намираш заварчика и готово.Ако няма телоподаващо,става и с електрожен явно.Повтаря се резбата и след още половин час /със бирата/ вратата е наред.И не забравяйте периодически да проверявате дали са затегнати болтовете,държащи фиксатора,явно от там идва работата.
                        Моя фиксатор си стои в багажника завит в една хартия, ама не само му е скъсно едното ухо, но другот е силно изкривено и също тръгнало. Като се замисля - предпочитем нов, който едва ли ще струва повече от 20-30 кинта и да забравя, отколкото да го правя, да се къса и само да си играя на сглоби-разглоби на кората. После ще се чудя що ми тропа кората...Молба към hit-ko (то ще му пусна и едно ЛС) - помагай за тези фиксатори...Чакай да му звънна по телефона......Говорих току що с Христо - каза че ще провери дали може да се достави като отделна част от Италия и ще каже...
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #27
                          Yavor написа:
                          ...Говорих току що с Христо - каза че ще провери дали може да се достави като отделна част от Италия и ще каже...
                          Ако стане, ще е супер!
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #28
                            Ремонтирахте ли ги тези фиксатори как са.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #29
                              Моя го смених около месец след като сме коментирали с нов от хит-ко (20+ лева беше) и сега съм като нов Само дето законтрянето за купето се прави по принцип с някакъв специален нит или нещо подобно, но аз нямах и съм сложил 6мм болтче с шайби и гайка, ама на втората степен щтрака здраво, все едно няко е хвърлил пиратка. Като сменя болта няколко дни е добре, после му премазва резбата и пак почва. Сега се сетих - я да ида до крепежните елементи да видя няма ли да измисля нещо...
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар


                                #30
                                Ако говориш за кухия нит,който хваща обтегача за купето,търси го по магазините за авточасти.Няколко лева беше.Или да ти го свалят в някоя морга.
                                Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                                Коментар

                                Working...
                                X