Възможно ли е това нещо? Доколкото знам, 1.7 на нивата е фиатов двигател от преди ... години. Дали е възможно да се сложи вместо него един 2.0 (все тая дали е 4 или 5 цилиндъра, по-скоро 4, заради размера)? Лапите същите ли са, или ще трябва да се правят сериозни промени?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лада Нива - смяна на двигател
Collapse
X
-
Re: Лада Нива - смяна на двигател
Synthy написа:Възможно ли е това нещо? Доколкото знам, 1.7 на нивата е фиатов двигател от преди ... години. Дали е възможно да се сложи вместо него един 2.0 (все тая дали е 4 или 5 цилиндъра, по-скоро 4, заради размера)? Лапите същите ли са, или ще трябва да се правят сериозни промени?
-
Да, забелязах... пише и че е монтиран 2 литров двигател, 115кс, който е счупил скоростите. Явно няма да стане каквото си мисля. 10х"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
5 степенните кутии се трошат и на нормалните Лади ама масово тия коли се карат много айдушки пък после всеки реве,че се чупят.И все пак успешно се заменят с 4 степенна и проблемите спират.Сега ако искаш да я правиш с 2.0 мотор,за да се гониш по светофарите то това въобще не е подходящия автомобил за това.Нивата си е за предимно за черното и на по асфалта тук таме с 80-тина км/ч МАХEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Е не, не искам да я правя "бегачка", както казваш - нивата не сатва за такива неща Обаче един съсед има нива, и каза, че 1.7 двигателя е малък за такава кола. В много неравни терени е виждала зор, и каза, че ако е по-мощен всичко ще си дойде на мястото. Та затова питам."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Е не, не искам да я правя "бегачка", както казваш - нивата не сатва за такива неща Обаче един съсед има нива, и каза, че 1.7 двигателя е малък за такава кола. В много неравни терени е виждала зор, и каза, че ако е по-мощен всичко ще си дойде на мястото. Та затова питам.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
muns61 написа:Защо искаш да смениш мотора? Достатъчно е да го сгъстиш и получаваш съвсем друг вървеж и разход. Ладата от аватара е сгъстена през 1987 и все още се кара.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Е как какво...увеличаване степента на сгъстяване.Заставам зад думите на muns61.Само чрез сгъстяване реализирах икономия от 1-1.5л на 100км. газ засичана многократно и по-добра тяга в ниски и средни обороти.При двигатели с механично делко се изисква малко игра вътре и последваща прецизна настройка,защото понякога има проблеми с детонацииEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Е то сгъстяването спада към силовият тунинг, доколкото знам. Направо едно турбо викам аз, след каот може да се сгъстява... като ще е гарга, да е рошава. Пък и по-горе колегите казаха, че малко по-мощен двигател да се сложи на Нивата и ще счупи трансмисията, което обезсмисля цялата идея."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Е то сгъстяването спада към силовият тунинг, доколкото знам. Направо едно турбо викам аз, след каот може да се сгъстява... като ще е гарга, да е рошава. Пък и по-горе колегите казаха, че малко по-мощен двигател да се сложи на Нивата и ще счупи трансмисията, което обезсмисля цялата идея.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Освен това сгъстяването не вдига мощността толкова, колкото би вдигнало едно турбо, което пък от своя страна изключва проблеми с трансмисията Аз също заставам зад идеята за сгъстяване!Евтино, сравнително лесно и е изпитано== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
nsn написа:Synthy написа:Е то сгъстяването спада към силовият тунинг, доколкото знам. Направо едно турбо викам аз, след каот може да се сгъстява... като ще е гарга, да е рошава. Пък и по-горе колегите казаха, че малко по-мощен двигател да се сложи на Нивата и ще счупи трансмисията, което обезсмисля цялата идея."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Най-лесно е да сгъстиш този мотор, шлайфаш челото на блока, дето ляга главата, за да се изравнят буталата в ГМТ с плоскостта на челото. Те оригинално не стигат до горе, имат тъй наречения недоход - https://www.google.bg/#output=search...щността не се вдига кой знае колко, повишава се въртящия момент в ниските и мотора става по-отзивчив и по-икономичен, особено на газ. Намалява се предварението на запалването. В Лада-форума има инфо колкото искаш.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар