kiselo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремъчна шайба - колянов вал?!
Collapse
X
-
nsn написа:kiselo написа:Днес успях да надникна по обстойно и да видя какво точно се е случило...Шайбата е точно тази която си мислех и е сигурно, че си е моята. Личи си къде се е счупила. В момента ремъка опира точно на останалата част и колкото и да ми е странно обтяжната ролка държи ремъка добре изпънат....200+лв литнаха на вятъраRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
lhristov написа:Добре де, но аз не мога да преценя откъде точно се е откъснала изпадналата част?И колко струва новата шайба, ако не е тайна?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Въй ходи пали свещ, ако падне тоя ремък в движение такава беля може да ти направи че глава ще го боли стилото. Няколко пъти съм виждал пистов ремък да прецаква ангренажа и последствията не са никак приятни.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
неприятното сега е, че се оказа, че и обтяжната ролка се е разбила или поне пружината и се е прецакала в следствие на това по голямо обтягане заради липсващото парче и сега и нея ще трябва да сменям... поправката ми излиза златна... Странното е, че преди да сложа и преди да стане всичко това не съм имал проблем с нея...сега обаче при първото палене след смяната първо започна да свири...после направо се раздрънка...при проверка се оказа, че има огромен луфт...чак огромен не но доста голям...сега се чудя дали именно този луфт не е бил причината да се разбие шайбата на вала? Самата обтяжна ролка е на ~65000км...ролката на коляновия вал вероятно е оригиналната...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
FGRC написа:Виж си и ролката на алтернатора да не е блокирала и от там да са се получили тези мистерий.Все пак си голям късметлия,браво.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Проблема се реши! ) Смених демпферната шайба и обтяжната ролка. Колата работи меко като мъркащо коте! ))предполагам, че всичко е тръгнало от заминалата обтяжна ролка която от биенето си е разбила демпферната и от там тя се е счупила...после всичко е ясноRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Колеги, и на мен ми се случи същата случка Както си карах и нещо изпадна от колата. Също като на колегата обаче, колата продължи да работи и да се движи нормално, просто ремъка се беше преместил върху вътрешната част на ролката.Разбира се веднага я смених. Странното е че преди година се беше случило същото и се чудя нормално ли е толкова бързо да се къса гумата на шайбата ???Което ме навежда на мисълта, дали не е добра идея, ако и новата шайба изкара само година, да взема при някой стругар да си направя монолитна такава за да не се къса повечеStilo 1.9 JTD 115Hp
Коментар
-
Тя шайбата след като е с гумена част най вероятно е демпферна, тоест направена е така за да обира вибрациите, ако сложиш изцяло метална или алуминиева новата няма да ти обира вибрациите, които ще се предават вече на чарковете в мотора, следователно вместо шайбата по бързо ще се износват другите части в мотора, примерно лагерите.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар