kiselo написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Ремъчна шайба - колянов вал?!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ето как стоят нещата с ролката! реално няма проблем да се кара така освен, че ако ремъка малко се извие ще изкочи от тази част на ролката която е останала. Самата гума вътре е напукана на 3-4 места от натоварване/усукване...ремъка е абсолютно не засегнат и си е в много добро състояние. За щастие утре новата оригинална ролка пристига и ще бъде сменена.nsn написа:интересно е как ремъка не е паднал с шайбата,припкай и пускай тото защото си голям късметлия :Dkiselo написа:Днес успях да надникна по обстойно и да видя какво точно се е случило...Шайбата е точно тази която си мислех и е сигурно, че си е моята. Личи си къде се е счупила. В момента ремъка опира точно на останалата част и колкото и да ми е странно обтяжната ролка държи ремъка добре изпънат....200+лв литнаха на вятъра      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г. Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
 BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
 BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 168лв. от къде точно се е счупила не мога да ти обясня, но ако се вгледаш в снимката ще забележиш точно къде. Личи си къде е по лъскав метала и едно парче още си стои там.lhristov написа:Добре де, но аз не мога да преценя откъде точно се е откъснала изпадналата част?И колко струва новата шайба, ако не е тайна? По-интресното е как точно е изпаднала тази част без да се измъкне ремъка. Но странни неща се случват...като това да ми се измъкне полуоската на лявото колело без да паднат щипките които го държат и без да има силно натоварване на колелото...още не мога да повярвам как стана но факт...сега като се замисля не ми е прецедент...явно има нещо извънземно наоколо...така преди години ми беше паднал медальон от верижка на врата без да се къса верижката и без да се къса скобата на медальона която всъщност дори беше запоена и не можеше да се отвори сама.... По-интресното е как точно е изпаднала тази част без да се измъкне ремъка. Но странни неща се случват...като това да ми се измъкне полуоската на лявото колело без да паднат щипките които го държат и без да има силно натоварване на колелото...още не мога да повярвам как стана но факт...сега като се замисля не ми е прецедент...явно има нещо извънземно наоколо...така преди години ми беше паднал медальон от верижка на врата без да се къса верижката и без да се къса скобата на медальона която всъщност дори беше запоена и не можеше да се отвори сама.... Ставам за досиетата Х Ставам за досиетата Х     Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г. Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
 BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
 BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Въй ходи пали свещ, ако падне тоя ремък в движение такава беля може да ти направи че глава ще го боли стилото. Няколко пъти съм виждал пистов ремък да прецаква ангренажа и последствията не са никак приятни.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 неприятното сега е, че се оказа, че и обтяжната ролка се е разбила или поне пружината и се е прецакала в следствие на това по голямо обтягане заради липсващото парче и сега и нея ще трябва да сменям...   поправката ми излиза златна... поправката ми излиза златна...   Странното е, че преди да сложа и преди да стане всичко това не съм имал проблем с нея...сега обаче при първото палене след смяната първо започна да свири...после направо се раздрънка...при проверка се оказа, че има огромен луфт...чак огромен не но доста голям...сега се чудя дали именно този луфт не е бил причината да се разбие шайбата на вала? Самата обтяжна ролка е на ~65000км...ролката на коляновия вал вероятно е оригиналната...
							
						Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г. Странното е, че преди да сложа и преди да стане всичко това не съм имал проблем с нея...сега обаче при първото палене след смяната първо започна да свири...после направо се раздрънка...при проверка се оказа, че има огромен луфт...чак огромен не но доста голям...сега се чудя дали именно този луфт не е бил причината да се разбие шайбата на вала? Самата обтяжна ролка е на ~65000км...ролката на коляновия вал вероятно е оригиналната...
							
						Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
 BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
 BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Проверих я и нея. Всичко изглежда здраво и без луфтове хлопания или каквото и да е. Всичко се върти леко на ръка освен тази на коляновия вал което е нормално. Луфт има само в обтяжната...FGRC написа:Виж си и ролката на алтернатора да не е блокирала и от там да са се получили тези мистерий.Все пак си голям късметлия,браво.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
 BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
 BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Проблема се реши! ) Смених демпферната шайба и обтяжната ролка. Колата работи меко като мъркащо коте! ) Смених демпферната шайба и обтяжната ролка. Колата работи меко като мъркащо коте! ))предполагам, че всичко е тръгнало от заминалата обтяжна ролка която от биенето си е разбила демпферната и от там тя се е счупила...после всичко е ясно ))предполагам, че всичко е тръгнало от заминалата обтяжна ролка която от биенето си е разбила демпферната и от там тя се е счупила...после всичко е ясно Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г. Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
 BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
 BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колеги, и на мен ми се случи същата случка Както си карах и нещо изпадна от колата. Също като на колегата обаче, колата продължи да работи и да се движи нормално, просто ремъка се беше преместил върху вътрешната част на ролката.Разбира се веднага я смених. Странното е че преди година се беше случило същото и се чудя нормално ли е толкова бързо да се къса гумата на шайбата ???Което ме навежда на мисълта, дали не е добра идея, ако и новата шайба изкара само година, да взема при някой стругар да си направя монолитна такава за да не се къса повече Както си карах и нещо изпадна от колата. Също като на колегата обаче, колата продължи да работи и да се движи нормално, просто ремъка се беше преместил върху вътрешната част на ролката.Разбира се веднага я смених. Странното е че преди година се беше случило същото и се чудя нормално ли е толкова бързо да се къса гумата на шайбата ???Което ме навежда на мисълта, дали не е добра идея, ако и новата шайба изкара само година, да взема при някой стругар да си направя монолитна такава за да не се къса повече Stilo 1.9 JTD 115Hp Stilo 1.9 JTD 115Hp
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Тя шайбата след като е с гумена част най вероятно е демпферна, тоест направена е така за да обира вибрациите, ако сложиш изцяло метална или алуминиева новата няма да ти обира вибрациите, които ще се предават вече на чарковете в мотора, следователно вместо шайбата по бързо ще се износват другите части в мотора, примерно лагерите.punto HGT
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар