Много ниска цена за толкова поддържан автомобил. Заслужава си отвсякъде с уговорката, че този наскоро монтиран ГИ дава приличен разход и не пречи на работата на бензин. Всички знаем сагата на Emzo
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Браво/Брава или Мареа- 1,2 или 1,6, на 1,2 обслужването е много по-евтино от на 1,6.С бюджета , който имаш това е най-разумно. Ако не намериш това , което търсиш търси друга марка. В крайна сметка ти трябва кола да ти върши работа , а не ти да и слугуваш.
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Много ниска цена за толкова поддържан автомобил. Заслужава си отвсякъде с уговорката, че този наскоро монтиран ГИ дава приличен разход и не пречи на работата на бензин. Всички знаем сагата на Emzo
Никак не е ниска. Нормална си е, като за 14г. поддържан автомобил
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Сам решаваш, но стилото са големи красавици! Ако се решиш гледай да не светят лампи по таблото, че не се знае какво ще излезе. Ако е читава ще си доволен! Успех!
Много ниска цена за толкова поддържан автомобил. Заслужава си отвсякъде с уговорката, че този наскоро монтиран ГИ дава приличен разход и не пречи на работата на бензин. Всички знаем сагата на Emzo
Най се плашя от кола която е с калъф на волана, че като е махне не се знае какво ще се покаже отдолу и да ни подскаже дали тия 133х.км са реални
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Напълно съм съгласен с :Най се плашя от кола която е с калъф на волана, че като е махне не се знае какво ще се покаже отдолу и да ни подскаже дали тия 133х.км са реални
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
по принцип нищо не пречи и да са, сегашната ми Либра я взех на 180к, 10 годишното ми Браво на 148. Не ми се навлиза в подробности защо така си мисля. Преди 2-3 години се продаваше една Либра 1,8, на която продавача беше снимал талона, намерих собственика в Ит и го питах на колко я е продал и каза 70к км, а колата тук след година беше на 95, така че все пак понякога се намират и такива.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Браво е желязна машина, вече 6та година и макар да имам и друга кола, дори и от магазина да си взема нова, Бравока няма да го продам. По-широка кола отвътре в класа си не съм виждал, а вече гони 130к км при мен и не знам какво е ни каре, ни лагер главина, ни семеринг по мотора, ни датчик някакъв съм сменял...
Абсолютно съгласен! Бравото е доста надеждна машина и за да е в добро състояние, не се изискват някакви космически суми за поддръжка. За мястото отвътре също е вярно, имам в семейството 146-ца и Бравото е доста по-широко отвътре, макар че е с 2 врати по-малко. Единственото, което ме дразни, е че вози доста твърдичко, но пък е стабилна. Освен всичко, колегата Ботев да помисли добре, дали да е с две врати колата. На мен например ми се се налага непрекъснато да возя хора и багаж и на моменти се побърквам с тия две врати. Така че, ако ще возиш повече колежки наведнъж си помисли.
Fiat Bravo 1.6 16V '99
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09
Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
------------------------------------------------------------
Безсмъртен съм до доказване на противното, а след това няма да ме засяга!
Колкото до километрите - намират се коли на малко километри. Пунтото например го взех на 64000км, които впоследствие се оказаха реални, но то си личеше де. Но в 99% от случаите се лишаваш от нещо за тези километри - в моя случай никакви екстри.
Мисля си колата да е с бензинов мотор, да има възможност да се сложи газ, като ще пътувам повече, да ми е по на далавера. Какво ще ми кажете примерно за мареа седан или браво 1.4/81 к.с. или 1.6/98 к.с.?Добри ли са моторите, чести проблеми, как им се отразява газифицирането и има ли пунто мк2 с мотор 1.4 без турбо?А примерно, слагането на газ, пълна инжекция, на какви пари вървят средно?
1.4 12V е моно инжекция, лесен за газифициране, но е най-капризен. Иска редовна смяна на масло с качествено и то даже по-често от предписаното. По-добре се ориентирай към 1.6 16V с метален колектор(до средата на 98г). Бъркаш мощността - има 103 к.с. и същият с по-малък дросел 90 к.с. произведен за Германия. Отличен за обикновена АГУ.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
1.4 12V е моно инжекция, лесен за газифициране, но е най-капризен. Иска редовна смяна на масло с качествено и то даже по-често от предписаното. По-добре се ориентирай към 1.6 16V с метален колектор(до средата на 98г). Бъркаш мощността - има 103 к.с. и същият с по-малък дросел 90 к.с. произведен за Германия. Отличен за обикновена АГУ.
Потвърждавам думите на колегата, но може да се ориентираш и към 1.2 мотора, по-нов и много по-добър
Има, след 2003 г., води се фейслифт, другаде го водят мк3, мотора е 1,4 16V - 95к.с., но това пунто с тоя мотор е още по рядък и от пунто хгт в БГ, в мобилето има само 2 обяви на такова пунто.http://catalog.auto.ru/catalog/cars/...rande-punto-5d
Коментар