Оригиналният ключ е направен с точно определена дължина на рамото, така че всеки средно-статистически човек като затяга с този ключ, може да създаде достатъчен момент. Не трябва да се използва сила, която е по-голяма от тази, като подскачане или пък удължаване с тръба. Айде, ако е жена 50 кила - би могло да си помогне с крак, ама голям здрав мъж.... например qnisZ...Аз винаги затягам до обиране на луфта, когато още е на крик, свалям от крика, затягам още малко, качвам се, паля, минавам няколко метра напред-назад, слизам и затягам до край както казах по-горе. При затягане - слагам ключа така, все едно ще вдигам нещо, а не така че да натискам върху него, т.е. на 09:00 часа спрямо болта, а не на 03:00.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане при Браво - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Незнам дали спадам към лабавите в ръцете, ама зимъска се наложи да сваляме две джанти с Недялко Ст. Град и болтовете така бяха стегнати че фабричния ключ се спука по дължина, на гедорето единия преходник е с 45гр. отклонение по дължината , един правен ключ вече е с 90 гр. кривка Докато Недялко не донесе една тръба два метра да я подхванем двамата, болтовете не мръднаха.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар