Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тропане при Браво - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тропане при Браво - РЕШЕНО

    Здравейте!Отново съм аз с моите проблеми... От две седмици колата ми започна да тропа. Тропането се усеща в краката на пътника на предната седалка. Колата тропа когато изключа от свободна или се движа на ниско обороти, когато дърпа напред тропането не се чува, също така и когато е изключена от скорост и се натискат спирачките. При натискане на съединител също се чува чукането. Мислях, че може да е разбит лагер на някоя от предните гуми, като я качих на стенд и ги поклатих нямаше луфт, всичко си беше наред. Отдолу също не се вижда нещо да е разхлабено. Мога да направя клип със звука. Някакви предложения?
    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

    #2
    Звучи ми като каре.. ама не разбрах дали е последователно потропването или се появява отвреме навреме ?
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Постоянно на ниски обороти/като не е на скорост. Може ли снимка/схема на това каре?
      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

      Коментар


        #4
        Колега, аз имах подобен проблем с тропането в краката, и то като карам леко на павета, смених тампоните на стабилизиращата щанга и предницата "заспа"

        Коментар


          #5
          blistera написа:
          Колега, аз имах подобен проблем с тропането в краката, и то като карам леко на павета, смених тампоните на стабилизиращата щанга и предницата "заспа"
          Мда, най вероятната причина, другата е накрайник
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            провери дали са стегнати всички болтове на гумата на мен така ми тропаше от хлабави болтове на предна дясна гума един маистор не ги беше стегнал докраи

            Коментар


              #7
              mehanoveca написа:
              провери дали са стегнати всички болтове на гумата на мен така ми тропаше от хлабави болтове на предна дясна гума един маистор не ги беше стегнал докраи
              Чак сега видях това мнение, след като влязах, за да напиша развитието, а то е точно това, което си описал. Свалих джантата, за да огледа дали нещо не е разбито (поне видимо), всичко ми изглеждаше наред и си викам: Айде да я карам към сервиза. Сложих джантата и като потеглих - ЧУДО! Няма тракане, всичко е 6. В този случай и аз съм си виновен, защото като ми сменяха гумите явно не са ми натегнали болтовете добре и единия болт нещо не беше наред и гумаджията ми каза да си взема нов и този не го сложи. Карах така докато не се разтрака, сега ще отида да си взема болт от някоя морга... Като се замисля какво можеше да стане, направо ми иде да се бия по главата. Извода: сам съм си виновен.
              Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

              Коментар


                #8
                vladrak написа:
                mehanoveca написа:
                провери дали са стегнати всички болтове на гумата на мен така ми тропаше от хлабави болтове на предна дясна гума един маистор не ги беше стегнал докраи
                Чак сега видях това мнение, след като влязах, за да напиша развитието, а то е точно това, което си описал. Свалих джантата, за да огледа дали нещо не е разбито (поне видимо), всичко ми изглеждаше наред и си викам: Айде да я карам към сервиза. Сложих джантата и като потеглих - ЧУДО! Няма тракане, всичко е 6. В този случай и аз съм си виновен, защото като ми сменяха гумите явно не са ми натегнали болтовете добре и единия болт нещо не беше наред и гумаджията ми каза да си взема нов и този не го сложи. Карах така докато не се разтрака, сега ще отида да си взема болт от някоя морга... Като се замисля какво можеше да стане, направо ми иде да се бия по главата. Извода: сам съм си виновен.
                важно е че всичко е наред и че проблема е решен

                Коментар


                  #9
                  Точно и аз от това се оплаквах на старата кола... като пусна по инерция и тропа, като набирам не тропа. Оказа се, че и 2-те предни гуми са с недозавити болтове от гумаджията. Все ендно ги беше завивал на ръка :@Хубаво е да се гледат тия неща след като минете на гумаджия.
                  Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                  Коментар


                    #10
                    Така и така сме на тема болтове, нека задам въпрос: Как правилно се затягат болтовете на ръка с ключовете, които са за резервната гума? Аз процедирам така: Намествам всичко дупки на джантата и главината да си пасна, завивам един болт до половина, след това неговият противоположен на половина и след това другите два. Завивам първия до положение преди затягане и след това следвам същия ред на завиване. После стягам първия и след това следващите. Накрая затягам с всички сили първо първия и след това другите. И най-накрая с крак ги оказвам рязак натиск, докато не издадат онзи "звул/скърцане".
                    Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                    Коментар


                      #11
                      vladrak написа:
                      ..... И най-накрая с крак ги оказвам рязак натиск, докато не издадат онзи "звул/скърцане".
                      После се чува ПУК и в ключа остава половината болт, или в най добрия случай фабричния ключ се е спукал. Няма нужда от такова хайдушко стягане, имай предвид че болтовете на главината се донатягат сами в движение.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Болтовете на Фиат са със ситна резба и не е нужно зверско затягане. В противен случай резбата се скапва.
                        Stop giving directions, just say "Follow me."
                        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                        Коментар


                          #13
                          Аз ги затягам на ръка докато скръцнат,не е нужно яко стягане.Не давам и на гумаджиите и на брат ми да стягат че после обикновено развиването си е приключение
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #14
                            аха, ясно, благодаря, че ме просветлихте :D!
                            Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

                            Коментар


                              #15
                              янко написа:
                              Аз ги затягам на ръка докато скръцнат,не е нужно яко стягане.Не давам и на гумаджиите и на брат ми да стягат че после обикновено развиването си е приключение
                              Викаш до 27 ги късаш на ръка, а?
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X