Здравейте!Отново съм аз с моите проблеми... От две седмици колата ми започна да тропа. Тропането се усеща в краката на пътника на предната седалка. Колата тропа когато изключа от свободна или се движа на ниско обороти, когато дърпа напред тропането не се чува, също така и когато е изключена от скорост и се натискат спирачките. При натискане на съединител също се чува чукането. Мислях, че може да е разбит лагер на някоя от предните гуми, като я качих на стенд и ги поклатих нямаше луфт, всичко си беше наред. Отдолу също не се вижда нещо да е разхлабено. Мога да направя клип със звука. Някакви предложения?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тропане при Браво - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Звучи ми като каре.. ама не разбрах дали е последователно потропването или се появява отвреме навреме ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
blistera написа:Колега, аз имах подобен проблем с тропането в краката, и то като карам леко на павета, смених тампоните на стабилизиращата щанга и предницата "заспа"Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
mehanoveca написа:провери дали са стегнати всички болтове на гумата на мен така ми тропаше от хлабави болтове на предна дясна гума един маистор не ги беше стегнал докраиFiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
vladrak написа:mehanoveca написа:провери дали са стегнати всички болтове на гумата на мен така ми тропаше от хлабави болтове на предна дясна гума един маистор не ги беше стегнал докраи
Коментар
-
Точно и аз от това се оплаквах на старата кола... като пусна по инерция и тропа, като набирам не тропа. Оказа се, че и 2-те предни гуми са с недозавити болтове от гумаджията. Все ендно ги беше завивал на ръка :@Хубаво е да се гледат тия неща след като минете на гумаджия.Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати
Коментар
-
Така и така сме на тема болтове, нека задам въпрос: Как правилно се затягат болтовете на ръка с ключовете, които са за резервната гума? Аз процедирам така: Намествам всичко дупки на джантата и главината да си пасна, завивам един болт до половина, след това неговият противоположен на половина и след това другите два. Завивам първия до положение преди затягане и след това следвам същия ред на завиване. После стягам първия и след това следващите. Накрая затягам с всички сили първо първия и след това другите. И най-накрая с крак ги оказвам рязак натиск, докато не издадат онзи "звул/скърцане".Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3
Коментар
-
vladrak написа:..... И най-накрая с крак ги оказвам рязак натиск, докато не издадат онзи "звул/скърцане".Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
янко написа:Аз ги затягам на ръка докато скръцнат,не е нужно яко стягане.Не давам и на гумаджиите и на брат ми да стягат че после обикновено развиването си е приключениеВикаш до 27 ги късаш на ръка, а?
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар