Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За кабели на Брава 1,6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За кабели на Брава 1,6 16V

    Колеги, наскоро си смених кабелите на Бравата понеже старите като ги гледах на тъмно хвърляха искри.Проблема е, че след като ги смених с нови(90лв. комплекта) и новите кабели хвърлят искри.Къде може да е проблема?Ако дублирам масата на ЕКУ-то дали ще се оправят нещата?Възможно ли е кабела между ЕКУ-то и бобината да дава накъсо или да омасява някъде?Извинявайте ако въпросите са ми глупави, но това ми се вижда доста странно.

    #2
    Re: За кабели на Брава 1,6 16V

    mitaka написа:
    Колеги, наскоро си смених кабелите на Бравата понеже старите като ги гледах на тъмно хвърляха искри.Проблема е, че след като ги смених с нови(90лв. комплекта) и новите кабели хвърлят искри.Къде може да е проблема?Ако дублирам масата на ЕКУ-то дали ще се оправят нещата?Възможно ли е кабела между ЕКУ-то и бобината да дава накъсо или да омасява някъде?Извинявайте ако въпросите са ми глупави, но това ми се вижда доста странно.
    Отиваш при продавача - връзваш му новите кабели около шията и стягаш, при първата пяна на устата - отпускаш колкото да ти каже дали ще ти продаде кабели, които да не са менте! Ако и това не помогне - заставяш го да хване кабелите с две ръце, а ти пускаш двигателя и го форсираш! Ако и това не помогне - отиваш на сбирката на форума и водиш колегите при продавача!
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      Един колега с такива кабели (менте) си изгори комп., бобини, датчици. Самият кабел (от страната където влиза в комутатора) от вътре трябва да има изолация на пластината. На менте кабелите е без изолация и е само една ламаринка. В неговия случай даде на късо и предаде напрежението по целия двигател в резултат на което 800лв. ремонт. Внимавай много с тези кабели вообще не пали колата. Ако можеш да ги снимаш и пуснеш ще ти кажа да ли говорим за същия случай.

      Коментар


        #4
        Re: За кабели на Брава 1,6 16V

        fiat_love написа:
        mitaka написа:
        Колеги, наскоро си смених кабелите на Бравата понеже старите като ги гледах на тъмно хвърляха искри.Проблема е, че след като ги смених с нови(90лв. комплекта) и новите кабели хвърлят искри.Къде може да е проблема?Ако дублирам масата на ЕКУ-то дали ще се оправят нещата?Възможно ли е кабела между ЕКУ-то и бобината да дава накъсо или да омасява някъде?Извинявайте ако въпросите са ми глупави, но това ми се вижда доста странно.
        Къде ти присветва?
        Целите светят - просто виждаш как минава тока през тях и като пипна кабела започват да прескачат искри на мястото на допира.Иначе един от кабелите искри и в точка, като че има пробив.

        Коментар


          #5
          Понеже видях че кабела дето влиза в бубината е с три крачета, предполагам че едното трябва да е маса.Възможно ли е да ми се губи масата и от това да се получава това нещо?

          Коментар


            #6
            mitaka написа:
            Понеже видях че кабела дето влиза в бубината е с три крачета, предполагам че едното трябва да е маса.Възможно ли е да ми се губи масата и от това да се получава това нещо?
            Киро вече ти отговори на въпросите.

            Коментар


              #7
              Re: За кабели на Брава 1,6 16V

              mitaka написа:
              Колеги, наскоро си смених кабелите на Бравата понеже старите като ги гледах на тъмно хвърляха искри.Проблема е, че след като ги смених с нови(90лв. комплекта) и новите кабели хвърлят искри.Къде може да е проблема?Ако дублирам масата на ЕКУ-то дали ще се оправят нещата?Възможно ли е кабела между ЕКУ-то и бобината да дава накъсо или да омасява някъде?Извинявайте ако въпросите са ми глупави, но това ми се вижда доста странно.
              Искренето и светенето около изолацията на кабелите са съвсем различни неща!Искрене не трябва да има в никакъв случай, води до по-сериозни и необратими проблеми !За ореола около кабелите и то забележимо само на тъмно, може да има много причини.Много е важна околната среда - при влажна среда е често срещано явление Друга причина е състоянието на свещите - при износване и нагар, нараства съпротивлението, а от там и пробивното напрежение, което пък води точно до подобни ефекти Неподходящата по топлинно число свещ е същия такъв проблем, разстоянието между електродите също Свеща е консуматора на натрупаната в бобината енергия и там трябва да се търси първо причината Пробива в изолацията на кабелите, например също е следствие на повредена свещ! Още повече, че същия проблем си го имал и със старите кабели!

              Коментар


                #8
                Мерси много на hit-ko!Имах съмнения, че свещите които сложих не са подходящи.Не съм ги купувал лично, а пратих братовчед ми и продавача го беше убедил, че по неговия каталог това са свещите за Фиат Брава.Мога ли да разчитам на информацията в Autodata за свещите?

                Коментар

                Working...
                X