Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коя е икономичната скорост на извънградско за пунто 1.1 55hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    карал съм много такива и смея да твърдя че за кубатурата и мощноста си са лакоми.на мен ми даваха със 100км извънградско 6 л и в града 9л.същия разход го дава и 1,2 75кс с пълната инжекция

    Коментар


      #17
      На магистрала карам 140-150, незнам колко гори, но ми е кеф.Забелязал съм, че не са много тези, които движат с ктакава скорост.
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #18
        betuk написа:
        Колега, в ауто дата.нет пише : "Въртящ момент 85/3500 Н*м", демек това е максималния въртящ момент който може да постигне двигателя.Тогава е най-добрия режим както откъм ефиктивност на гориво,така и пълноценност на тягата(въртящ момент). :DЗатова е по-добре на дълго ,да се съобразяваш с оборотомера,но естествено спазваш ограниченията. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 С други думи, икономичния диапазон е от 2500 до 3500 об.
        Колега точно това ме интересуваше,благодаря.Също така благодаря и на всички останали всеки ми помогна с нещо.

        Коментар


          #19
          с Як тормоз 5000 оборота на 5та 150 км/ч(показние на километража, вероятно реално е малко повече ) с гуми 15ки 195/50/15 Dunloop 20 литра газ 215 км пробег ... Икономичната скорост за тая кола е 80 км/ч и някаде около 2900/3000 оборота нагоре всичко дърпа. Доста съм мъчил на газ на дълго разхода е падал 9 , с як тормоз си е винаги 10 , и градско пак си е 10 ...На бензин никога не съм карал , работи си ми , но парички ... Предпочитам за икономия да карам някаде с 2500 оборота 2700 на 5 та тва е някаде 60-70км/ч 100 км в час не е хич икономия и някъде към 3500 оборота.( не ми е верно показанието вероятно карам с 110 реално заради по големите джанти ) Доста ми продънва главата на магистрала заради спорното гърне , до 80 км не се осеща но след 3500 оборота ревва и чак на 4500-5000 оборота заглъхва на скорост 140 ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #20
            Re: Коя е икономичната скорост на извънградско за пунто 1.1

            Абе ти колега от колко време я караш тая кола, че не знаеш с колко да я караш и на каква скорост. Т’ва е срамота, освен ако немаш кво да правиш и си решил да драснеш просто така некой ред. Каквато и да е скороста реалноста говори сама за себеси мотора е малак няма как да не гори.
            vasil241985

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Най-икономичната скорост би трябвало да е тази, при която се достига максимален момент на най-високата предавка. За този двигател това трябва да е 3500 об./мин. а като скорост - вероятно е 95-96 км/ч. Ако може някой да каже тази кола при какви обороти с каква скорост е на пета предавка, ще е по-лесно.
              При мен същия мотор (само че на газ карам) 90км/ч = 3000 оборота, около 100 км/ч = 3500 оборота, и няколко пъти съм вдигал към 160км/ч, но там вече не го препоръчвам а на 170км/ч влязох в червеното. Разхода с подържана скорост 130 км/ч по магистралата София - Пловдив е 10л/100 на газ. Разхода при 90км/ч пак на тази магистрала е 6.7л/100км, при скорост 100км/ч - около 7-7.2л/100кмМоя съвет като човек, който кара всяка седмица София-Пловдив-София с същата кола 90-100 ти е най-икономичния диапазон.
              Fiat_Punto11 написа:
              с Як тормоз 5000 оборота на 5та 150 км/ч(показние на километража, вероятно реално е малко повече ) с гуми 15ки 195/50/15 Dunloop 20 литра газ 215 км пробег ... Икономичната скорост за тая кола е 80 км/ч и някаде около 2900/3000 оборота нагоре всичко дърпа. Доста съм мъчил на газ на дълго разхода е падал 9 , с як тормоз си е винаги 10 , и градско пак си е 10 ...На бензин никога не съм карал , работи си ми , но парички ... Предпочитам за икономия да карам някаде с 2500 оборота 2700 на 5 та тва е някаде 60-70км/ч 100 км в час не е хич икономия и някъде към 3500 оборота.( не ми е верно показанието вероятно карам с 110 реално заради по големите джанти ) Доста ми продънва главата на магистрала заради спорното гърне , до 80 км не се осеща но след 3500 оборота ревва и чак на 4500-5000 оборота заглъхва на скорост 140 ...
              Не съм те видял не съм те духнал :D :DP.S. Колеги нещо от мен, на този мотор с 6 степенна скоростна кутия би трябвало на 6та и по-висока скорост разхода пак да е леко намален отколкото на същата скорост на 5та нали така ?
              BMW E46 coupe
              Fiat Punto 1.1 LPG - ex

              Коментар


                #22
                Емо винаги можем да ги сложим на чертата А колегата как е стигнал в червеното , ми е интересно , като нова още я мачих с 13ките 160 и толкоа при тва по надолнище , дори на бенз. Сега я напъвам повече от 5500 (газ) оборота не дава на 5та ? Та как я закара чак в 6500-7000 оборота в червеното , ако е на бенз ограничителя е на 6500 и нататак няма пак на газ до 5000 и 5500 с зор ?Мен ми се иска малко повече тяга и мисля за 1.2 мотора моното + 6 степенната кутия от Punto 6 speed. В оценка за фиат казват че 1.2 моното бил по добре и по гъвкав мотор, и предпочитали повече него през 1.2 пълна инжекция 75 коня ...
                Прикачени файлове
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #23
                  Painfall написа:
                  muns61 написа:
                  Kaрай според ограниченията и няма да съжаляваш. Един акт за +30 км/ч ти скапва икономичното каране за повече от година.
                  А и 30 над ограничението, особено на магистрала ти прави разхода огромен.
                  Вярваш ли че това пунто може да вдигне 30 над ограничението по магистрала? Иначе най икономично ще ти е между 70-80 км/ч. По надолу разхода вече ти се вдига заради увеличеното време на работа на мотора като часове.Все пак недей да караш с толкова по магистралата.А и си надуй гумите да не са меки и от това много страда разхода.Също и спирачките раздвижи. Като вдигнеш колата на крик и завъртиш колелото с ръка трябва да има инерция и да не спира веднага.Гледай също и да си максимално лек, карай с по 15- 20 литра гориво, недей да пълниш 60 догоре че и това оказва влияние по баирите.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #24
                    Има ли луд да я кара на бензин тая кола ?
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #25
                      Абе как така на максималния момент е най-икономична. Имаме например фиат браво, брава или марея 1.8 16V макс. момент 154 при 4500 об/мин. С толкова оборота на пета ли е най-икономична че нещо ме съмнява....
                      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                      FIAT Punto sx 75 '94

                      Коментар


                        #26
                        На 3500-4000 мотора се чувства най добре,все пак не е дизел.Не си мислете че като карате с малки обороти и бедни смеси гори по малко.По важно е как се работи с педала,най много гори при ускоряване и студен старт.Когато я вкараш в обороти на максимален въртящ момент колата си върви с минимално подаване на газ и по леко катери баирите..Последните 2-3 прехода Варна Тулча със около 120 ми даде 7,5 газ,през цялото време 3500-4000 оборота
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте колеги,минах този маршрут с 1/4 бензин от пълен резервоар не знам колко литра са ,но ми даде малък разход средна скорост 80,90 мерси на всички за съветите.

                          Коментар


                            #28
                            янко написа:
                            На 3500-4000 мотора се чувства най добре,все пак не е дизел.Не си мислете че като карате с малки обороти и бедни смеси гори по малко.По важно е как се работи с педала,най много гори при ускоряване и студен старт.Когато я вкараш в обороти на максимален въртящ момент колата си върви с минимално подаване на газ и по леко катери баирите..Последните 2-3 прехода Варна Тулча със около 120 ми даде 7,5 газ,през цялото време 3500-4000 оборота
                            Там има най много сила когато ти трябва, демек при ускоряване или изпреварване.Забравете го тоя филм че е най икономична при макс въртящ момент. Най икономична е там където върви с най малко натискане на газта.Никакъв смисъл няма да караш по равното с тези обороти, когато за поддържане на скороста ти е необходим една четвърт от тоя въртящ момент.На равно ако гониш максимална икономия дори на това моторче карай с около 2000 оборота с съвсем леко подаване на газ. Като се появи баир естествено караш с по други обороти.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #29
                              Това с максималния въртящ момент са глупости на търкалета! Даже и заради въздушното съпротивление, което се увеличава с квадрата на скоростта. Демек, ако при 70 км/ч е едно, при 140 не е двойно, а четворно...
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                #30
                                Айде тогава обяснете защо при 90 с климатик гори9.2 ,а при 120 9,6 ,и без клима поддържах 100 и изгори 7,5 а след това 120 и пак 7,5?Сигурно не е защото беше 3500-4000 оборота?Тея малолитражки си искат обороти,иначе само тормозиш мотора
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X