Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спука филтърната кутия!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Emo91 написа:
    Колега имам една бобина която нещо не е ок, има едно пукане в ниските, но не гърми от нея мога да ти я подаря за тест. Така ми седи, само курира ще трябва да си палтиш 3-4лв Ако имаш интерес 0898410614 мога да ти я пратя още днес/утре. Колкото до гърмежите и аз съм със същия звяр със ВАКУМНО Ловато и никога не съм имал подобни детонации. Като купих колата беше със фабричните свещи на 170000км или доста повече И кабелите в тъмното светеха като шоу но не ми е гърмяла никога. Та по скоро си виж сместа и бобините. П.С. Като смених кабелите и свещите просто ссвали малко разхода, палеше по-лесно и имаше сякаш малко повече мощ 0.5 коня :DИ на послендо място, но по важност най-важното да ти е живо и здраво детенцето и да те радва много.
    Колега благодаря ти предварително за услугата,която ще ми свършиш Няма проблеми за доставката,когато ти е удобно ми я пусни на ЛС ще ти пратя адреса,а на обратно по куриера една голяма бира,мезето като се видим :D
    Police_pz
    Punto 1.1 55hp

    Коментар


      #17
      Fiat_Punto11 написа:
      Да ти е жива и здрава . Колега , и аз карам същия звер на газ. И да патка си . Предимно се дължи на бедната на гориво смес. Обаче зависи и от свещите и кабелите. ( като ми бяха прецакани кабелите вечер на тъмно се виждаха как искряха ) Предимно при мен го прави когато намаля за полегнал полицай и реша да го мина на 2ра и в колата има 3-4 ма човека смисъл тежка е. И като и до тежи на колата и патка, докато се развърти мотора вижда зор малко( обеснявам си го понеже мотора засмуква газ през вакума , а като му трудно да се развърти неможе да засмуче нормално и нещо със сместа се обърква става по богата на въздух и бедна на гориво и се получава детонация .) И при мен гърмя кутията . Набавих си друга. В последсвие понеже ме тресе гъзарията си махнах филтърната кутия и си направих преходник за спортен филтър. Отвора на моното е 110 мм . За целта ползвах коляно за каналацизация от PVC фи 110 напраих му 2 дупки и го захващам с 2 шпилки върху моното. Добавил съм към коляното и тръбичката която смуче от топъл въздух от капака на главата с клапаните и малката тръбичка която е за подгрев на дросела ( или за празния ход при карборатите пише че е за подгрев на карбото) .После с умалител от 110 съм смъкнал на 80 мм (сега си търся траба хромирана 76 мм) Та сложих си спортния филтър обаче това за подгрева като се откачи дърпа яко въздух от него и пак патка . Оправих го да не се откача. След като загрее обаче пак патка. И някак мудна беше колата. В последсвие реших да намаля смукателния отовор притока на въздух да е по малко. Преградих фи 80 на повече от половината за сега е добре не е патка и се осеща тягата. Не те съветвам да правиш моите изпълнения просто споделям. Намери си нова кутия за 10-20 лева. Имай предвит че от 1.2 75 коня не стават освен ако не сменяш нацяло кутията. Ушите не пасват. Съветвам те да намалиш леко притока на въздух като сложиш новата кутия. Запуши на по малко от половината отовора. То даже мисля че в самата кутия имаше клапи от които може да реголираш колко да притока. Обаче кутията на 1.1 има 2 дупки една от към маркуча и една от към колекторите. За летния режим може да запушиш тази от към колекорите. Идеята е следанта просто да се увеличи вакума на мотора за да опъва по чусвително платното на испарителя. Отделно че и испарителя може да се реголира колко да е чусвтителен от винта. Но ако мотора смуче по лесно въздух от колкото газ пак няма да ти е нормална горивната смес. Ще е бедна на гориво и пак ще патка. Забелязвам че при бенз няма таква работи и доста по-пъргаво ускорява. Но там горивото е течно и се впръсква принодително и не зависи до някъде от вакума на мотора и колко се развъртял, че да си опъне повече гориво ,че да му доиде на кантар с въздуха , и ... (ама така е бедна смотана държава ще си тормозим колите на газ) Отделно гледам ,че по Бургаско газта е 1.12 а тук по моя край 1.16-18-20 зависи от обиржията и тва всичко в 1 ден.
      Тук при нас цените са от 1.11 лв. до 1.17,което горе долу е добре според мизерните ни доходи!!! Ще пробвам това с клапата та да видим как ще му се отрази и ще ти пиша резултата.Най-вероятно няма да е утре,защото изписват малката и то ще са баби,дядовци,лели и т.н до девето коляно,та общо взето ще е интересен ден
      Police_pz
      Punto 1.1 55hp

      Коментар


        #18
        Запуши и долната дупка за зимния режим (зимата си я отпуши обаче). Да не смуче топъл въздух от колекторите. Забелязах по моя кошник днес докато не беше загряла нямаше паткане И след 25 км като загря тръгвам и па па ама филтъра спортния ми смуче топъл въздух ще го местя и ще му правя термощит. За ужаст ми блокира датчика на радиатора днес, остана постоянно затворен и перката ми не се изключваше. И нещата вървяха към горене на 30А бушон щото едвам го измъкнах. Откачих буксата на датчика и сичко 6 перкатя спря.(имам ръчно включване на перката с реле шунтирам датчика в радиатора ако откаже и си продължих по пътя на ръчно охлаждане). Тоя тъп датчик го сменям 2 ри път. Първия път блокира и не включваше перката , са пак блокира и не я изключи ... Пълно с ментета.
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #19
          Само ментета на пазара и аз съм се убедил!!! Да чукна на дърво за сега не съм имал проблеми с този датчик,дано и да няма,че както нямам стрелка за температурата,току виж се окотила някаде ако здипли тоз датчик. Пще сега ще я запуша таз дупка та да видим ефекта от дефекта,както се казва :D
          Police_pz
          Punto 1.1 55hp

          Коментар


            #20
            Fiat_Punto11 написа:
            Запуши и долната дупка за зимния режим (зимата си я отпуши обаче). Да не смуче топъл въздух от колекторите. Забелязах по моя кошник днес докато не беше загряла нямаше паткане И след 25 км като загря тръгвам и па па ама филтъра спортния ми смуче топъл въздух ще го местя и ще му правя термощит. За ужаст ми блокира датчика на радиатора днес, остана постоянно затворен и перката ми не се изключваше. И нещата вървяха към горене на 30А бушон щото едвам го измъкнах. Откачих буксата на датчика и сичко 6 перкатя спря.(имам ръчно включване на перката с реле шунтирам датчика в радиатора ако откаже и си продължих по пътя на ръчно охлаждане). Тоя тъп датчик го сменям 2 ри път. Първия път блокира и не включваше перката , са пак блокира и не я изключи ... Пълно с ментета.
            Колега,затворих дупката и определено имаше ефект и то положителен,благодари ти за съвета
            Police_pz
            Punto 1.1 55hp

            Коментар


              #21
              no_name_k написа:
              Fiat_Punto11 написа:
              Запуши и долната дупка за зимния режим (зимата си я отпуши обаче). Да не смуче топъл въздух от колекторите. Забелязах по моя кошник днес докато не беше загряла нямаше паткане И след 25 км като загря тръгвам и па па ама филтъра спортния ми смуче топъл въздух ще го местя и ще му правя термощит. За ужаст ми блокира датчика на радиатора днес, остана постоянно затворен и перката ми не се изключваше. И нещата вървяха към горене на 30А бушон щото едвам го измъкнах. Откачих буксата на датчика и сичко 6 перкатя спря.(имам ръчно включване на перката с реле шунтирам датчика в радиатора ако откаже и си продължих по пътя на ръчно охлаждане). Тоя тъп датчик го сменям 2 ри път. Първия път блокира и не включваше перката , са пак блокира и не я изключи ... Пълно с ментета.
              Колега,затворих дупката и определено имаше ефект и то положителен,благодари ти за съвета
              Зимата я отвори ...
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар

              Working...
              X