Emo91 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спука филтърната кутия!!!
Collapse
X
-
Fiat_Punto11 написа:Да ти е жива и здрава . Колега , и аз карам същия звер на газ. И да патка си . Предимно се дължи на бедната на гориво смес. Обаче зависи и от свещите и кабелите. ( като ми бяха прецакани кабелите вечер на тъмно се виждаха как искряха ) Предимно при мен го прави когато намаля за полегнал полицай и реша да го мина на 2ра и в колата има 3-4 ма човека смисъл тежка е. И като и до тежи на колата и патка, докато се развърти мотора вижда зор малко( обеснявам си го понеже мотора засмуква газ през вакума , а като му трудно да се развърти неможе да засмуче нормално и нещо със сместа се обърква става по богата на въздух и бедна на гориво и се получава детонация .) И при мен гърмя кутията . Набавих си друга. В последсвие понеже ме тресе гъзарията си махнах филтърната кутия и си направих преходник за спортен филтър. Отвора на моното е 110 мм . За целта ползвах коляно за каналацизация от PVC фи 110 напраих му 2 дупки и го захващам с 2 шпилки върху моното. Добавил съм към коляното и тръбичката която смуче от топъл въздух от капака на главата с клапаните и малката тръбичка която е за подгрев на дросела ( или за празния ход при карборатите пише че е за подгрев на карбото) .После с умалител от 110 съм смъкнал на 80 мм (сега си търся траба хромирана 76 мм) Та сложих си спортния филтър обаче това за подгрева като се откачи дърпа яко въздух от него и пак патка . Оправих го да не се откача. След като загрее обаче пак патка. И някак мудна беше колата. В последсвие реших да намаля смукателния отовор притока на въздух да е по малко. Преградих фи 80 на повече от половината за сега е добре не е патка и се осеща тягата. Не те съветвам да правиш моите изпълнения просто споделям. Намери си нова кутия за 10-20 лева. Имай предвит че от 1.2 75 коня не стават освен ако не сменяш нацяло кутията. Ушите не пасват. Съветвам те да намалиш леко притока на въздух като сложиш новата кутия. Запуши на по малко от половината отовора. То даже мисля че в самата кутия имаше клапи от които може да реголираш колко да притока. Обаче кутията на 1.1 има 2 дупки една от към маркуча и една от към колекторите. За летния режим може да запушиш тази от към колекорите. Идеята е следанта просто да се увеличи вакума на мотора за да опъва по чусвително платното на испарителя. Отделно че и испарителя може да се реголира колко да е чусвтителен от винта. Но ако мотора смуче по лесно въздух от колкото газ пак няма да ти е нормална горивната смес. Ще е бедна на гориво и пак ще патка. Забелязвам че при бенз няма таква работи и доста по-пъргаво ускорява. Но там горивото е течно и се впръсква принодително и не зависи до някъде от вакума на мотора и колко се развъртял, че да си опъне повече гориво ,че да му доиде на кантар с въздуха , и ... (ама така е бедна смотана държава ще си тормозим колите на газ) Отделно гледам ,че по Бургаско газта е 1.12 а тук по моя край 1.16-18-20 зависи от обиржията и тва всичко в 1 ден.Police_pz
Punto 1.1 55hp
Коментар
-
Запуши и долната дупка за зимния режим (зимата си я отпуши обаче). Да не смуче топъл въздух от колекторите. Забелязах по моя кошник днес докато не беше загряла нямаше паткане И след 25 км като загря тръгвам и па па ама филтъра спортния ми смуче топъл въздух ще го местя и ще му правя термощит. За ужаст ми блокира датчика на радиатора днес, остана постоянно затворен и перката ми не се изключваше. И нещата вървяха към горене на 30А бушон щото едвам го измъкнах. Откачих буксата на датчика и сичко 6 перкатя спря.(имам ръчно включване на перката с реле шунтирам датчика в радиатора ако откаже и си продължих по пътя на ръчно охлаждане). Тоя тъп датчик го сменям 2 ри път. Първия път блокира и не включваше перката , са пак блокира и не я изключи ... Пълно с ментета.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Само ментета на пазара и аз съм се убедил!!! Да чукна на дърво за сега не съм имал проблеми с този датчик,дано и да няма,че както нямам стрелка за температурата,току виж се окотила някаде ако здипли тоз датчик. Пще сега ще я запуша таз дупка та да видим ефекта от дефекта,както се казва :DPolice_pz
Punto 1.1 55hp
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Запуши и долната дупка за зимния режим (зимата си я отпуши обаче). Да не смуче топъл въздух от колекторите. Забелязах по моя кошник днес докато не беше загряла нямаше паткане И след 25 км като загря тръгвам и па па ама филтъра спортния ми смуче топъл въздух ще го местя и ще му правя термощит. За ужаст ми блокира датчика на радиатора днес, остана постоянно затворен и перката ми не се изключваше. И нещата вървяха към горене на 30А бушон щото едвам го измъкнах. Откачих буксата на датчика и сичко 6 перкатя спря.(имам ръчно включване на перката с реле шунтирам датчика в радиатора ако откаже и си продължих по пътя на ръчно охлаждане). Тоя тъп датчик го сменям 2 ри път. Първия път блокира и не включваше перката , са пак блокира и не я изключи ... Пълно с ментета.Police_pz
Punto 1.1 55hp
Коментар
-
no_name_k написа:Fiat_Punto11 написа:Запуши и долната дупка за зимния режим (зимата си я отпуши обаче). Да не смуче топъл въздух от колекторите. Забелязах по моя кошник днес докато не беше загряла нямаше паткане И след 25 км като загря тръгвам и па па ама филтъра спортния ми смуче топъл въздух ще го местя и ще му правя термощит. За ужаст ми блокира датчика на радиатора днес, остана постоянно затворен и перката ми не се изключваше. И нещата вървяха към горене на 30А бушон щото едвам го измъкнах. Откачих буксата на датчика и сичко 6 перкатя спря.(имам ръчно включване на перката с реле шунтирам датчика в радиатора ако откаже и си продължих по пътя на ръчно охлаждане). Тоя тъп датчик го сменям 2 ри път. Първия път блокира и не включваше перката , са пак блокира и не я изключи ... Пълно с ментета.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар